GP Maleisië: Man van de race

Gestart door Supermariobros, 23 maart 2008 - 10:13:01

« vorige - volgende »

Het gekende concept

Raikkonen
15 (46.9%)
Kubica
3 (9.4%)
Kovalainen
6 (18.8%)
Trulli
5 (15.6%)
Hamilton
0 (0%)
Heidfeld
1 (3.1%)
Webber
1 (3.1%)
Alonso
1 (3.1%)
Iemand anders, wie?
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 26

Ferrari 2010

Kimi, hoewel hij niet erg veel heeft moeten doen. Kubica verdient het ook wel, maar ik kan nog altijd niet plaatsen of die BMW's hun prestaties met geluk of met effectief presteren te maken hebben. In ieder geval niet de Macs, Hamilton kon maar net een Red Bull bijhouden en Kovalainen, die heeft zich ook ferm laten inpakken door Kubica...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: The REAL BUTTON  Freak op 23 maart 2008 - 10:19:13
Heidfeld.

Heeft een zeer knap inhaal actie succesvol beëindigd. Heeft ook weer punten gepakt.

Ik verwacht nog wel wat van BMW.

En Button is wederom gesaboteerd. En Rubinho mag van mij part zen Helm aan de haak hangen.

Van Marc Webber heb ik ook erg ganoten deze morgen.

Dan hebt gij meer gezien als wij ;D Button gesaboteerd? ???

Jasper

Dat real freak's nieuwe "ik probeer grappig te zijn"-zinnetje, maar ik denk niet dat er al iemand mee gelachen heeft. ;)

bogief1

Btw, ganoten smaken die lekker Real Button Freak? :P
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

janke

Moeilijk er waren er genoeg vandaag die prima presteerden. En daar hoort voor mij Trulli zeker bij.
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

Toch voor Raikkonen gestemd. Normaal vind ik de man die een race met ruime voorsprong wint nooit echt de man van de wedstrijd als er achter hem meer vechters reden die veel inhaalde.
Maar toch, Raikkonen want hij laat hier toch even zien waarom Ferrari hem heeft ingehuurt.
Massa pit, Raikkonen knalt er direct even 2keer de snelste ronde uit alla senna/schumacher en komt nipt voor Massa de baan op.
Heiki reed ook zeer sterk en Hamilton gaat een zware kluif aan hem krijgen. Echter denk ik wel dat Hamilton Heiki had gepakt mocht hij die straf en pitstop problemen niet hebben gehad.

En trulli, ja reed goed, maar wat Kalf al zei: het was weer zo'n trulli momentje. Hij kon kennelijk nog harder.
Trotse vader van Rosalie(L)

supersteven

Raikonen

alhoewel kubica, heidfeld en webber ook fantastisch gestreden hebben
let the sunshine shine in your heart

Eric

Zal ik maar voor Webber gaan, mooi hoe hij een McLaren achter zich kon houden...

Kova ook weer schitterend alsook Kubica.
Kimi kreeg een mooie vrije baan...was gewoon kwestie van te controleren.

Miskleun van de dag...Massa

Jasper

Sorry maar, "mooi hoe hij een McLaren achter zich kon houden"? Hamilton heeft niet eens geprobeerd om er voorbij te geraken. ???

Doefie

Citaat van: Eric op 23 maart 2008 - 18:33:34Miskleun van de dag...Massa

Is duidelijk dat Massa absoluut niet zonder tractiecontrole kan rijden.

meatball

Citaat van: Doefie op 23 maart 2008 - 19:58:22
Citaat van: Eric op 23 maart 2008 - 18:33:34Miskleun van de dag...Massa

Is duidelijk dat Massa absoluut niet zonder tractiecontrole kan rijden.
Ja het is algemeen geweten dat hij als tiener in de karting al tc had.
Lulkoek natuurlijk,hij heeft gewoon pech gehad voor hetzelfde geld stond Kimi vorige week ook in de grindbak.
Al die kerels in de f1 hebben jaren voordien zonder tc gereden,het is nu alleen wat moeilijker in de f1 dan de vorige jaren en er zullen dit seizoen nog wel andere in de fout gaan
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

FerrariMan

Desalnieteplus, Massa staat na 2 races met nul punten. En in die 2 races is hij al 2 keer van de baan gegaan door eigen toedoen.

Ik denk dat ze dit bij Ferrari nog maximaal één keer tolereren. Daarna lijkt me dat zijn contract vroegtijdig zal worden ontbonden.
Voor mijn part mogen ze nu al Badoer in de wagen zetten. Ja, ik ben ontgoocheld.

meatball

Citaat van: FerrariMan op 23 maart 2008 - 20:34:51
Desalnieteplus, Massa staat na 2 races met nul punten. En in die 2 races is hij al 2 keer van de baan gegaan door eigen toedoen.

Ik denk dat ze dit bij Ferrari nog maximaal één keer tolereren. Daarna lijkt me dat zijn contract vroegtijdig zal worden ontbonden.
Voor mijn part mogen ze nu al Badoer in de wagen zetten. Ja, ik ben ontgoocheld.
Ik denk echt dat er wel betere alternatieven zijn dan Badoer,maar Massa zal echt nog wel een kans krijgen al is hij nu natuurlijk zeker 2 de man bij Ferrari,spijtig maar logisch.
Bij Canvas had men het er terloops trouwens over dat Vettel naar Ferrari zou komen,maar die twee lullen natuurlijk maar wat raak.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

alonsolover

Vettel zie ik zeker in de toekomst bij ferarri

Eric

Citaat van: Jasper op 23 maart 2008 - 19:23:26
Sorry maar, "mooi hoe hij een McLaren achter zich kon houden"? Hamilton heeft niet eens geprobeerd om er voorbij te geraken. ???

ik heb heb hem toch zien proberen...of heb ik een andere tv?
En moest hij niet proberen dan hij is hij ook vlug content...dus sorry Jasper