GP Maleisië: Man van de race

Gestart door Supermariobros, 23 maart 2008 - 10:13:01

« vorige - volgende »

Het gekende concept

Raikkonen
15 (46.9%)
Kubica
3 (9.4%)
Kovalainen
6 (18.8%)
Trulli
5 (15.6%)
Hamilton
0 (0%)
Heidfeld
1 (3.1%)
Webber
1 (3.1%)
Alonso
1 (3.1%)
Iemand anders, wie?
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 26

Folkert

Citaat van: Jasper op 24 maart 2008 - 17:55:40
Citaat van: Burorri op 24 maart 2008 - 17:26:40
Citaat van: FerrariMan op 24 maart 2008 - 13:31:19
Citaat van: Doefie op 24 maart 2008 - 01:34:39Dat Massa tot nu toe veruit de enige is die zoveel fouten maakt in twee race, die beide gewoon aan het feit liggen dat hij veel te vroeg terug volledig op de gas gaat, valt meer op. In Australië de eerste bocht ging hij te snel op de gas en spinde hij, gelukkig voor hem kon hij toen nog doorgaan.
In Australië zou hij verkeerd geschakeld hebben. Zo blijkt.
Over Hamilton. Omdat Hamilton niet probeert in te halen, wil nog niet zeggen dat hij het niet probeerd he. Ookal heeft hij de superieure auto, je weet nooit hoe die auto reageerd achter een andere auto. Misschien kreeg hij gewoon niet genoeg downforce of grip of weet ik veel wat om echt een vuist te maken. Ik merk dat hier toch een heel hoop mensen zijn die overal maar simpel van uit gaan.
Ik ga helemaal nergens simpel vanuit. Hamilton heeft niet geprobeerd om Webber in te halen, hij heeft geen enkele inhaalpoging gedaan. Dat is een feit. Dat dat komt omdat hij het niet nodig vond, zou inderdaad vrij raar zijn. Hij kon gewoon niet, waarschijnlijk inderdaad door te weinig grip (en dat zag je ook aan de onboardbeelden). Maar dat verandert niets aan het feit dat hij niet geprobeerd heeft om Webber in te halen.
Wilde ook geen namen noemen, dus als je het persoonlijk hebt opgevat was dat zeer zeker niet mijn bedoeling.
Wat ik probeerde te zeggen is dat wij van buiten af hele hoop kunnen zeggen en denken, maar wij absoluut neit weten wat er in de cockpit afspeelt. Ik kreeg het gevoel dat er aantal mensen vonden dat Mclaren helemaal geen snelheid had/heeft en het bijna presenteerde als een feit. Wat ik probeerde te zeggen is dat de snelheid van de auto affhankelijk is van de situatie. Dus laten we met zijn alle wachten tot Bahrein :P.
Trotse vader van Rosalie(L)