GP van Maleisië

Gestart door Tim C, 16 maart 2008 - 13:52:07

« vorige - volgende »

meatball

Citaat van: Tim op 22 maart 2008 - 19:35:47
Citaat van: meatball op 22 maart 2008 - 19:30:23
Citaat van: Tim op 22 maart 2008 - 19:28:11
Citaat van: meatball op 22 maart 2008 - 19:25:32
Het is in elk geval tof dat de juiste Ferrari op 1 staat :)
Massa mag van mij gerust winnen,en gaat dat gewoon ook doen.
Zullen we alvast afspreken dat dit de laatste keer is dat je jezelf herhaalt?
Had ik dan al ergens gemeld dat de juiste Ferrari op 1 staat ?
Stel jezelf bij de volgende post die je maakt de vraag: "Wil ik hier enkel mee zeggen dat Felipe Massa mijn rijder is?". Is het antwoord op die vraag "ja", dan heb je de post al eens gemaakt ;)
Het stoorde me gewoon een beetje dat,nu Massa op 1 staat niemand er over spreek het gaat alleen maar over 2 pipo's die zo dom zijn van in de weg te rijden.
Dus daarom Massa,Massa,Massa,Massa, :D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Over Massa gesproken; hij leek een beetje timide. Normaal gesproken is hij blij na een pole, maar nu niet echt.

Terwijl het verleden heeft uitgewezen dat er geen enkele andere startplek is waarvanaf Massa kan winnen.

meatball

Citaat van: 0634 op 22 maart 2008 - 20:11:41
Over Massa gesproken; hij leek een beetje timide. Normaal gesproken is hij blij na een pole, maar nu niet echt.

Terwijl het verleden heeft uitgewezen dat er geen enkele andere startplek is waarvanaf Massa kan winnen.
Misschien vond hij het spijtig voor Kimi ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Citaat van: meatball op 22 maart 2008 - 20:15:51
Citaat van: 0634 op 22 maart 2008 - 20:11:41
Over Massa gesproken; hij leek een beetje timide. Normaal gesproken is hij blij na een pole, maar nu niet echt.

Terwijl het verleden heeft uitgewezen dat er geen enkele andere startplek is waarvanaf Massa kan winnen.
Misschien vond hij het spijtig voor Kimi ;)
Dat lijkt mij niet. Aangezien datzelfde verleden heeft aangetoond dat Kimi wél kan winnen van andere startplekken dan de pole ;)

Jasper

Citaat van: meatball op 22 maart 2008 - 20:00:18
Citaat van: Tim op 22 maart 2008 - 19:35:47
Citaat van: meatball op 22 maart 2008 - 19:30:23
Citaat van: Tim op 22 maart 2008 - 19:28:11
Citaat van: meatball op 22 maart 2008 - 19:25:32
Het is in elk geval tof dat de juiste Ferrari op 1 staat :)
Massa mag van mij gerust winnen,en gaat dat gewoon ook doen.
Zullen we alvast afspreken dat dit de laatste keer is dat je jezelf herhaalt?
Had ik dan al ergens gemeld dat de juiste Ferrari op 1 staat ?
Stel jezelf bij de volgende post die je maakt de vraag: "Wil ik hier enkel mee zeggen dat Felipe Massa mijn rijder is?". Is het antwoord op die vraag "ja", dan heb je de post al eens gemaakt ;)
Het stoorde me gewoon een beetje dat,nu Massa op 1 staat niemand er over spreek het gaat alleen maar over 2 pipo's die zo dom zijn van in de weg te rijden.
Dus daarom Massa,Massa,Massa,Massa, :D
Er is dan ook niks speciaals aan de prestatie van Massa, als je ziet dat hij in Q3 1.3s trager was dan in Q2, terwijl Räikkönen 2.1s verloor. Morgen stellen we samen met z'n allen vast dat Massa vijf ronden voor Kimi en de Macs zijn eerste pitstop maakt.

Jasper

Citaat van: Ferrari 2008 op 22 maart 2008 - 18:35:37
Citaat van: Jasper op 22 maart 2008 - 17:00:18
Als ze zoiets niet kunnen weten, kunnen ze tijdens de race ook niet weten voor wie ze de blauwe vlag moeten zwaaien.
Dat gaat ook puur op gedacht zoiets, maar die mensen volgen de race zelf ook wel hé, en zullen wel een beeld met de live timing hebben ofzo. Wat denk je, dat er ergens iemand zit die elke marshal zegt wanneer ze welke vlag moeten zwaaien? Neem bijvoorbeeld die Arrows die zoveel jaren terug op p6 reed in Monaco, kreeg ook de blauwe vlag gezwaait puur omdat men dacht dat dat niet klopte. Zoiets kan je zien op een live timing, maar wie er in zen snelle ronde zit, das wel al wat lastiger hé, dat kan je in principe niet rechtsreeks van het beeld afleiden, tis niet omdat je niet als snelste onderweg bent, dat je niet voor en tijd rijdt.

Kan ik je ergens mee van dienst zijn?

Je uitleg hangt met moeite aan elkaar. Dus volgens jou hebben de marshalls allemaal een computer met internet, maar walkietalkies om verbinding te hebben met de wedstreidleiding zouden er te veel aan zijn?  Blauwe vlaggen in de kwalificatie zouden een enorme verbetering zijn en zijn helemaal niet moeilijk te realiseren. Punt.

Los daarvan ontkent niemand dat de straf voor McLaren terecht was. De McLarenrijders waren vandaag in fout, maar dit zijn ongemakken die gemakkelijk kunnen vermeden worden in de toekomst, en dat zou de sport alleen maar ten goede komen.

meatball

Ik heb de kwali's niet kunnen volgen iemand een idee wat er met Williams-Toyota aan de hand is ?
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

TheIceman


TimoGlockfan

Hopelijk komt daar verandering in!
Timo's nieuwe helm.

Supermariobros

Maar 20% kans op regen de komende 70 min., Het ziet ernaar uit dat het een droge race wordt.

TheIceman

Citaat van: TimoGlockfan op 23 maart 2008 - 07:44:34
Hopelijk komt daar verandering in!
De voorspelling was 16:10 plaatselijke tijd.
Dat is dus hier 09:10, dus als de race een uurtje en iets meer onderweg is.

TimoGlockfan

Slechte geluidskwaliteit bij Sporza zeg  :-X
Timo's nieuwe helm.

TheIceman

Citaat van: Supermariobros op 23 maart 2008 - 07:46:24
Maar 20% kans op regen de komende 70 min., Het ziet ernaar uit dat het een droge race wordt.
Citaat van: TheIceman op 23 maart 2008 - 07:46:32
De voorspelling was 16:10 plaatselijke tijd.
Dat is dus hier 09:10, dus als de race een uurtje en iets meer onderweg is.
Mwa, kennelijk hebben ze in België andere voorspellingen? Bij ons zeiden ze dat er wel degelijk grote kans was, alleen zou het nog een uurtje duren.

TimoGlockfan

#148
Ze zouden iets aan de commentaarlijn moeten doen.
Je merkt dat de commentaarlijn overdreven overheerst op de racegeluiden, heel jammer!
Timo's nieuwe helm.

Supermariobros

Zo dadelijk de start. Spannend.  8)