GP van Maleisië

Gestart door Tim C, 16 maart 2008 - 13:52:07

« vorige - volgende »

Jasper

Zo veel tijd leek hij mij niet te verliezen hoor, maar wel een terechte straf.

alonsolover

dus kovalainen naar 8 en hamilton naar 9??
En Alonso een plaats achteruit?

_Makke_

Citaat van: alonsolover op 22 maart 2008 - 13:09:50
dus kovalainen naar 8 en hamilton naar 9??
En Alonso een plaats achteruit?

Hoe kan dat nu? Dat zou wel al te gek zijn :D

Alonso start als 7de.

Voor de rest sluit ik me bij Jasper aan.

scho0634

Citaat van: alonsolover op 22 maart 2008 - 13:09:50
dus kovalainen naar 8 en hamilton naar 9??
En Alonso een plaats achteruit?
Dat kan niet, he. Glock zou dan vanaf p11 vertrekken, en niemand op p7 ;).

Terecht dat ze beide overigens even zwaar gestraft worden. Het maakt op zich niet zoveel uit of iemand er meer of minder last van had, het verdgrijp blijft hetzelfde. Wel jammer voor de race, ik had zo de Macs en Ferraris elkaar willen zien racen. Onder droge omstandigheden zal dat nu een lastig verhaal worden.

McLaren_über_alles

Citaat van: Jasper op 22 maart 2008 - 13:05:50
Zo veel tijd leek hij mij niet te verliezen hoor, maar wel een terechte straf.

Los van het feit dat beide wel op de ideale lijn reden verliest Heidfeld hier gewoon niks van tijd. Blijft gewoon volle gas houden is zit al weer op de ideale lijn voor het rempunt van die bocht... Lijkt mij toch weer een zeer zware sanctie hoor (maar ja, het kampioenschap wordt dan direct weer zeer spannend . . .)
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

FerrariMan

Citaat van: McLaren_über_alles op 22 maart 2008 - 13:28:12
Citaat van: Jasper op 22 maart 2008 - 13:05:50
Zo veel tijd leek hij mij niet te verliezen hoor, maar wel een terechte straf.

Los van het feit dat beide wel op de ideale lijn reden verliest Heidfeld hier gewoon niks van tijd. Blijft gewoon volle gas houden is zit al weer op de ideale lijn voor het rempunt van die bocht... Lijkt mij toch weer een zeer zware sanctie hoor (maar ja, het kampioenschap wordt dan direct weer zeer spannend . . .)
Hoe kan jij nu weten hoeveel tijd hij verliest?

scho0634

Het leek er idd niet op. Maar het zou zomaar kunnen dat Heidfeld eventjes gelift heeft toen hij al die auto's voor zijn Duitse neus zag. En dan verlies je zomaar even 2 of 3 tienden.

McLaren_über_alles

#97
Citaat van: FerrariMan op 22 maart 2008 - 13:33:41
Citaat van: McLaren_über_alles op 22 maart 2008 - 13:28:12
Citaat van: Jasper op 22 maart 2008 - 13:05:50
Zo veel tijd leek hij mij niet te verliezen hoor, maar wel een terechte straf.

Los van het feit dat beide wel op de ideale lijn reden verliest Heidfeld hier gewoon niks van tijd. Blijft gewoon volle gas houden is zit al weer op de ideale lijn voor het rempunt van die bocht... Lijkt mij toch weer een zeer zware sanctie hoor (maar ja, het kampioenschap wordt dan direct weer zeer spannend . . .)
Hoe kan jij nu weten hoeveel tijd hij verliest?

Beelden zeggen alles me dunkt...

Maar hoe dan ook, het ligt wss vooral aan het feit dat ik de laatste jaren geweldig gedegouteerd  geraakt ben van de F1... De sport is nu alles wat ze niet moet zijn, vol onnozele regeltjes en straffen die echt op niks slaan... Ongelofelijk eigenlijk. Dat je een straf krijgt als je écht iemand ophoudt (bv. als beide McLarens in een bocht op de ideale rijlijn reden en iemand echt moest remmen en zo) dan is dit terecht. , maar nu  ;D. Zo'n dingen zijn gewoon om mee te lachen... Dat zie je bv al aan de reacties op Youtube én zo'n dingen kan je haast niet wijsmaken aan een sporadische kijker. Die lacht zich gewoon kapot en kan dit gewoon niet vatten...
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

FerrariMan

Citaat van: McLaren_über_alles op 22 maart 2008 - 13:50:50
Beelden zeggen alles me dunkt...
Dan kunnen we vanaf nu de tijdsopneming schrappen en gewoon beslissen wie er het snelst is met het blote oog.  :)

Tim C

Citaat van: McLaren_über_alles op 22 maart 2008 - 13:50:50
Beelden zeggen alles me dunkt...
Ik zie dat Heidfeld vlak voor een bocht langs een McLaren moet rijden waardoor hij sterk gehinderd wordt. Het is niet omdat iemand "nog snel de bocht kan nemen" dat er geen hinder was.

Je moet van de rijlijn als er rijders aan een snel rondje bezig zijn, je mag geen rode en gele vlaggen negeren, je moet aan de kant met te grote schade. Wat een domme regels allemaal

Ray Den

Citaat van: McLaren_über_alles op 22 maart 2008 - 13:50:50
Citaat van: FerrariMan op 22 maart 2008 - 13:33:41
Citaat van: McLaren_über_alles op 22 maart 2008 - 13:28:12
Citaat van: Jasper op 22 maart 2008 - 13:05:50
Zo veel tijd leek hij mij niet te verliezen hoor, maar wel een terechte straf.

Los van het feit dat beide wel op de ideale lijn reden verliest Heidfeld hier gewoon niks van tijd. Blijft gewoon volle gas houden is zit al weer op de ideale lijn voor het rempunt van die bocht... Lijkt mij toch weer een zeer zware sanctie hoor (maar ja, het kampioenschap wordt dan direct weer zeer spannend . . .)
Hoe kan jij nu weten hoeveel tijd hij verliest?

Beelden zeggen alles me dunkt...

Maar hoe dan ook, het ligt wss vooral aan het feit dat ik de laatste jaren geweldig gedegouteerd  geraakt ben van de F1... De sport is nu alles wat ze niet moet zijn, vol onnozele regeltjes en straffen die echt op niks slaan... Ongelofelijk eigenlijk. Dat je een straf krijgt als je écht iemand ophoudt (bv. als beide McLarens in een bocht op de ideale rijlijn reden en iemand echt moest remmen en zo) dan is dit terecht. , maar nu  ;D. Zo'n dingen zijn gewoon om mee te lachen... Dat zie je bv al aan de reacties op Youtube én zo'n dingen kan je haast niet wijsmaken aan een sporadische kijker. Die lacht zich gewoon kapot en kan dit gewoon niet vatten...
Heidfeld verliest zeker tijd, hij moet immers uitwijken van de ideale lijn om terug te komen naar de ideale lijn. De super beelden van jou zouden je dat toch moeten vertellen.

Zelfs die sporadische kijker had dit gezien. ;)
Citaat van: campos op 19 oktober 2009 - 16:38:54
het zat Button gisteren gewoon allemaal weer lekker mee,

fawlty

Mac's kunnen het niet rieken hé, ik zag geen blauwe vlaggen dus hoe konden ze dan weten dat ze opzij moesten???
Ja sluw is die Hamilton

Ray Den

Citaat van: fawlty op 22 maart 2008 - 14:34:05
Mac's kunnen het niet rieken hé, ik zag geen blauwe vlaggen dus hoe konden ze dan weten dat ze opzij moesten???
Er bestaat zoiets als radio en spiegels. Hoe verklaar je anders dat Kubica wel van zijn lijn afweek voor heidfeld en alonso?
Citaat van: campos op 19 oktober 2009 - 16:38:54
het zat Button gisteren gewoon allemaal weer lekker mee,

fawlty

maja ferrari had nog maar 1 puntje , daar moest bernie iets aan doen natuurlijk, alonso vindt iedere reden dan weer goed genoeg voor een klacht in te dienen tegen McLaren... pfft  >:(
Ja sluw is die Hamilton

bogief1

In feite zijn er straffen als ze deFIA's regels niet naleven. Dan moet de FIA inderdaad wel eerst zelf in orde zijn.
Als er werkelijk geen blauwe vlaggen gezwaaid werden zijn zij in de eerste plaats in fout. Misschien dat ze daarom 5 plaatsen terug gezet worden en geen 10.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna