GP van Maleisië

Gestart door Tim C, 16 maart 2008 - 13:52:07

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: Eric op 20 maart 2008 - 11:36:15
Citaat van: McChouffe op 19 maart 2008 - 14:37:23
Citaat van: Ferrari 2008 op 19 maart 2008 - 08:01:39
Ik veronderstel dat de druk hem zichzelf deed pushen, maar iets te veel en vandaar de meerdere fouten.

Het probleem met Massa is dat het meermaals per seizoen gebeurd. Hij doet het een paar races goed, en hervalt dan weer.

Zo zijn/waren er meerdere, Ralf Schumacher, Montoya, Irvine, Barichello, Trulli...allemaal passen ze in dat rijtje...goede piloten maar niet constant.
Bij Massa heb je ook nog een andere factor, zoals ook bij Montoya...een heethoofd die denkt dat hij bij een gat van 1 meter een wagen van 2 meter in krijgt.
Trouwens heb ergens gelezen dat M. Schumacher zelfs zegt dat hij (Massa) in de fout ging in Australië met het Coulthard incident.
Als je daar ook een bron bijplakt zou ik het eventueel willen geloven, maar ik zelf blijf ik het een raceincident vinden dat door Coulthard veroorzaakt is :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Citaat van: Tim op 19 maart 2008 - 16:54:01
Citaat van: Mikacouli op 19 maart 2008 - 15:18:10
Citaat van: Burorri op 18 maart 2008 - 23:22:50
Citaat van: FerrariMan op 18 maart 2008 - 18:38:55
Citaat van: Mikacouli op 18 maart 2008 - 18:37:27
Citaat van: Burorri op 18 maart 2008 - 14:26:23

Van Hamilton weet ik eigenlijk neit of hij regenrijder is of niet.
Heeft vorig jaar op fuji speedway getoond dat hij wel overweg kan met de regen ;)
Massa ook trouwens. Moest je het vergeten zijn, een inhaalrace in het nat en het duel met Kubica.

Alleen, zonder TC zal het inderdaad snel gedaan zijn vrees ik. En ook andere piloten kunnen zwaar door de mand vallen.
Schoot Hamilton er daar niet af? kan me die race moeilijk herinneren :P of was dat nurnberg?

Was in China, maar met versleten banden ;)
Kan me niet herinneren dat andere mensen op dezelfde strategie daar last van hadden ;)

Al is er dat met die peren en die appels...

Ik kan me dan weer niet herinneren dat er andere mensen waren die ook op de velg reden. ;) Maar Burorri had het wel degelijk over de schuiver van Hamilton op de Nürburgring, volgens mij.

Ferrari 2010

btw, misschien handig om dit topic sticky te maken en het Australië topic zijn sticky af te nemen ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

En weet er al iemand iets meer over het weer,regen dat lijkt mij echt spannend zonder TC.
Dan verwacht ik iets van Vettel,die jongen kan in de regen rijden.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

http://weather.msn.com/local.aspx?wealocations=wc:MYXX0031#details
Als ik het goed begrijp, zit regen er dik in, volgens deze site zetten ze zondag douches :D :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

alonsolover


Doefie

Miljaar Räikkönen is weeral aan de kant moeten gaan staan met technische problemen >:(

robbert

ik zeg het jullie en jullie zullen mij niet geloven, maar dit wordt een seizoen voor ferrari vol met technische problemen en daardoor zullen ze geen enkele kans maken op de titel

Ferrari 2010

Technische problemen of niet, de snelste zijn ze! Ik geloof er vast in dat we voor een 1-2 gaan (tenzij door de regen onverwachte stops afgewerkt moeten worden). 2e vrije training en we zijn een halve seconde sneller dan de Mac's, zo hoort dat :). Overigens, kan er iemand verklaren waarom men hier wel even snel is als verleden jaar en in Melbourne allesbehalve? :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

amp

#54
Massa is blijkbaar in goede doen, de eerste en de tweede tijd. Op de foto's te zien lag het er droog bij, ik ben benieuwd wat het zal worden als het regent.

Button en Vettel met een 4e en 5e tijd, knap. Piquet lijkt nu ook beter te kunnen aansluiten bij de tijd van Alonso.

En die problemen voor Räikkönen doen me toch een beetje vrezen.

edit: volgens f1.com stopte Räikkönen enkel omdat hij zonder benzine viel, er was geen ander probleem.

Ferrari 2010

Citaat van: amp op 21 maart 2008 - 08:51:53
Massa is blijkbaar in goede doen, de eerste en de tweede tijd. Op de foto's te zien lag het er droog bij, ik ben benieuwd wat het zal worden als het regent.

Button en Vettel met een 4e en 5e tijd, knap. Piquet lijkt nu ook beter te kunnen aansluiten bij de tijd van Alonso.

En die problemen voor Räikkönen doen me toch een beetje vrezen.

edit: volgens f1.com stopte Räikkönen enkel omdat hij zonder benzine viel, er was geen ander probleem.
Dat gecombineerd met dat men zegt dat verleden week in de kwali hetzelfde probleem was, waren het verleden week wel échte prutsers :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

alonsolover

het was een communicatieprobleem voor raikonnen,
waardoor hij stilviiel zonder brandstof

Ferrari 2010

Citaat van: alonsolover op 21 maart 2008 - 14:40:08
het was een communicatieprobleem voor raikonnen,
waardoor hij stilviiel zonder brandstof
Ok, dus eigenlijk gewoon een domme fout van het team (ze zeiden zelf dat ze een rommeltje hebben gemaakt van de communicatie), dus niets om ons zorgen over te maken :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

@Jasper: Ik had het inderdaad over de schuiver in Nürburgring. Maar goed ben erg benieuwd naar deze race, Ferrari lijkt wat betrouwbaarder en massa Lijkt ook weer lekker snel te gaan.
Hoop dat die fabeltjes over de ECU snel uit de weg worden geholpen.
en over Massa, ja goede coureur, maar denk neit dat hij WK word met een degelijke of goede coureur als Kimi na ast zich.
En ja Montoya, heet hoofd. Kan verschrikkelijkhard rijden, maar hij is beetje wilt. Denk wel dat als de FIA hem niet onterecht die drivethrough had gegeven in USA, dat hij wel WK was geworden.
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

Citaat van: Ferrari 2008 op 21 maart 2008 - 08:07:20
Technische problemen of niet, de snelste zijn ze! Ik geloof er vast in dat we voor een 1-2 gaan (tenzij door de regen onverwachte stops afgewerkt moeten worden). 2e vrije training en we zijn een halve seconde sneller dan de Mac's, zo hoort dat :). Overigens, kan er iemand verklaren waarom men hier wel even snel is als verleden jaar en in Melbourne allesbehalve? :-\

ok dat is waar, ze zijn de snelste. Maar wat ben je nu met snelheid als je telkens technische problemen hebt?