GP van Maleisië

Gestart door Tim C, 16 maart 2008 - 13:52:07

« vorige - volgende »

janke

Citaat van: Jasper op 23 maart 2008 - 11:03:44
Citaat van: Schumi nr1 op 23 maart 2008 - 10:49:17
Citaat van: Tim op 23 maart 2008 - 10:43:51
Citaat van: meatball op 23 maart 2008 - 10:35:47
Citaat van: Tim op 23 maart 2008 - 10:30:09
Ik vraag mij af of de Mac's niet gewoon de snelste wagen hadden maar er geen gebruik van konden maken. Voor mij won Raikkonen hier niet op eigen kracht.
Waarom rijdt Kova dan niet sneller als hij vrijbaan heeft ?
Nee ik denk echt dat de Ferrari een stuk sneller is dan de McLaren,ik was alleen bang voor de betrouwbaarheid na vorige race.
En dat niet op eigen kracht winnen van Kimi,hoe zie jij dat dan,hulp van hierboven ;D
Gaan we nog wat meer appelen met peren vergelijken?

McLaren verloor deze GP toen het vijf plaatsen achteruit moest op de grid. Als McLaren achter Ferrari had gestaan hadden ze deze race gewonnen.

Sorry, maar Hamilton reed tijdens de race een bepaalde periode 1.5 seconde trager dan Kimi, dat kan je maar moeilijk op het feit steken dat ze 5 plaatsen naar achteren moesten op de grid. Aan verkeer kan het ook niet liggen, want als je genoeg snelheid hebt kan je die rap genoeg inhalen. McLaren heeft gewoon geblunderd vandaag,     volgens mij ligt het eerder aan de bandenkeuze en afstelling van de wagen. Ferrari is gewoon sneller.
Wat zeg je nu eigenlijk? De traagheid van McLaren lag vandaag aan de banden en de afstelling, maar Ferrari is sneller. Bedoel je dan: Ferrari was vandaag sneller door de foute keuzes van McLaren, of Ferrari zal ook sneller zijn wanneer ze de juiste keuzes maken?

Voor de rest volg ik Tim als hij zegt dat we nog altijd niet weten waar de teams staan.

@bogief1: BMW en Toyota zijn in niets, ik herhaal in niets te vergelijken met elkaar. Toyota is van nul begonnen, BMW kocht een team over dat jaren best of the rest is geweest en bovendien prima faciliteiten (lees: één van de beste windtunnels van alle teams) had.

Zijn inderdaad niet met elkaar te vergelijken. Zeker niet wat de uitgaves zijn en het resultaat daarvan. Maar Trulli heeft vandaag een prima race gereden, vind ik.
Some things are too important to be left in the past.

supersteven

maar over redbull gesproken:

heeft Alonso niet tegen Coulthard gereden tijdens zijn inhaalpoging.

hoe dan iets wat je niet op een recht breed stuk hoort te zien.
let the sunshine shine in your heart

fawlty

wat een afgang voor massa, haha ,
beetje lullig voor klacht in te dienen van heidfeld en alonso als ze niet eens voor hamilton kunnen aankomen  ::) ;D
Ja sluw is die Hamilton

Jasper

Citaat van: fawlty op 23 maart 2008 - 20:08:16
beetje lullig voor klacht in te dienen van heidfeld en alonso als ze niet eens voor hamilton kunnen aankomen  ::) ;D
Euhm... nee?

meatball

Citaat van: fawlty op 23 maart 2008 - 20:08:16
wat een afgang voor massa, haha ,
beetje lullig voor klacht in te dienen van heidfeld en alonso als ze niet eens voor hamilton kunnen aankomen  ::) ;D
Dus een klacht indienen mag vanaf nu alleen nog als je er in de race voor eindigd,zou zo nog een nieuw regeltje kunnen worden, de F.I.A. is tot alles in staat
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

alonsolover

Citaat van: fawlty op 23 maart 2008 - 20:08:16
wat een afgang voor massa, haha ,
beetje lullig voor klacht in te dienen van heidfeld en alonso als ze niet eens voor hamilton kunnen aankomen  ::) ;D
Een terechte klacht vind ik,

Tim C

Citaat van: fawlty op 23 maart 2008 - 20:08:16
wat een afgang voor massa, haha ,
beetje lullig voor klacht in te dienen van heidfeld en alonso als ze niet eens voor hamilton kunnen aankomen  ::) ;D
Beetje verzuurd?

Folkert

#247
Citaat van: Tim op 23 maart 2008 - 10:30:09
Ik vraag mij af of de Mac's niet gewoon de snelste wagen hadden maar er geen gebruik van konden maken. Voor mij won Raikkonen hier niet op eigen kracht.
Ik denk dat na de spin van Massa Raikkonen niet eens meer vol ging. Heb niet helemaal goed opgelet, maar ik dacht te zien dat bijna al zijn rondes tussen de 1,36 en 1,37 zaten. Ik denk dat als het moest Raikkonen zeker nog sneller kon. En dat is iets wawar Raikkonen nu ook sterker in is geworden: uitrijden. Denk wel dat Raikkonen op eigenkracht heeft gewonnen.
Persoonlijk denk ik dat de Ferraris de snellere auto is. Ok het is niet in te schatten nog, maar als je kijkt naar de racepace van Raikkonen in Malbourne op 1 stop, dan is dat toch echt wel indrukwekkend. ja dat hij ff liep te stuntelen samen met Ferrari geeft niets af op de pure race snelheid.
Maar het word een mooi jaar en ik durf hem aan: Kubica wint de eerste race voor BMW, Alonso wint de eerste race voor Renault sinds zijn vertrek en Toyota gaat nog voor leuke verrassing zorgen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Schumivill

Mooiste moment in de race voor mij was toen Heidfeld op het rechte stuk een Hakkinen Spa 2000 actie deed ten nadele van Coulthard en Alonso.
Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18

Doefie

Citaat van: Burorri op 24 maart 2008 - 00:47:03Heb niet helemaal goed opgelet, maar ik dacht te zien dat bijna al zijn rondes tussen de 1,36 en 1,37 zaten.

Hij heeft maar vijf rondjes 1'35 gereden, de rest  (al van in het begin) reed hij rondjes van 1'36 en 1'37. :)

Folkert

Citaat van: Doefie op 24 maart 2008 - 01:38:41
Citaat van: Burorri op 24 maart 2008 - 00:47:03Heb niet helemaal goed opgelet, maar ik dacht te zien dat bijna al zijn rondes tussen de 1,36 en 1,37 zaten.

Hij heeft maar vijf rondjes 1'35 gereden, de rest  (al van in het begin) reed hij rondjes van 1'36 en 1'37. :)
Wat dus wel aangeeft dat hij weldegelijk harder kon in mijn ogen dan.
Trotse vader van Rosalie(L)

amp

Citaat van: Schumivill op 24 maart 2008 - 01:32:29
Mooiste moment in de race voor mij was toen Heidfeld op het rechte stuk een Hakkinen Spa 2000 actie deed ten nadele van Coulthard en Alonso.

Volledig mee akkoord, het deed mij alleszins herrineren waarom F1 zo leuk en mooi kan zijn  ;)

Voor de rest, Massa weer geblunderd, Ferrari had kunnen aansluiten bij McLaren en BMW.
- Jammer van de trage stop van Hamilton, hij had zeker kans op een podiumplaats.
- Trulli en Webber presteerden uitstekend, had het zeker niet verwacht van Toyota.
- Ook jammer voor Vettel, tweede keer pech, ik zou hem graag nog eens zien schitteren, net als vorig seizoen.

Voor de rest ben ik het ook eens met Jasper en Tim, we kunnen nog niet met volle zekerheid zeggen wie het snelst is, nog even afwachten dus!

Op naar Bahrein..

Folkert

Citaat van: amp op 24 maart 2008 - 13:34:48
Citaat van: Schumivill op 24 maart 2008 - 01:32:29
Mooiste moment in de race voor mij was toen Heidfeld op het rechte stuk een Hakkinen Spa 2000 actie deed ten nadele van Coulthard en Alonso.

Volledig mee akkoord, het deed mij alleszins herrineren waarom F1 zo leuk en mooi kan zijn  ;)

Voor de rest, Massa weer geblunderd, Ferrari had kunnen aansluiten bij McLaren en BMW.
- Jammer van de trage stop van Hamilton, hij had zeker kans op een podiumplaats.
- Trulli en Webber presteerden uitstekend, had het zeker niet verwacht van Toyota.
- Ook jammer voor Vettel, tweede keer pech, ik zou hem graag nog eens zien schitteren, net als vorig seizoen.

Voor de rest ben ik het ook eens met Jasper en Tim, we kunnen nog niet met volle zekerheid zeggen wie het snelst is, nog even afwachten dus!

Op naar Bahrein..
"hamilton had zeker podium kunnen rijden, maar iemand hier zei dat hij halve minuut verloor bij die stop? Was volgens mij niet meer dan 10 tot 12 seconden.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 26 maart 2008 - 13:41:37
Citaat van: amp op 24 maart 2008 - 13:34:48
Citaat van: Schumivill op 24 maart 2008 - 01:32:29
Mooiste moment in de race voor mij was toen Heidfeld op het rechte stuk een Hakkinen Spa 2000 actie deed ten nadele van Coulthard en Alonso.

Volledig mee akkoord, het deed mij alleszins herrineren waarom F1 zo leuk en mooi kan zijn  ;)

Voor de rest, Massa weer geblunderd, Ferrari had kunnen aansluiten bij McLaren en BMW.
- Jammer van de trage stop van Hamilton, hij had zeker kans op een podiumplaats.
- Trulli en Webber presteerden uitstekend, had het zeker niet verwacht van Toyota.
- Ook jammer voor Vettel, tweede keer pech, ik zou hem graag nog eens zien schitteren, net als vorig seizoen.

Voor de rest ben ik het ook eens met Jasper en Tim, we kunnen nog niet met volle zekerheid zeggen wie het snelst is, nog even afwachten dus!

Op naar Bahrein..
"hamilton had zeker podium kunnen rijden, maar iemand hier zei dat hij halve minuut verloor bij die stop? Was volgens mij niet meer dan 10 tot 12 seconden.
Inderdaad, ik denk dat ze zelfs hooguit 5 seconden verloren zijn.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 26 maart 2008 - 14:18:22
Citaat van: Burorri op 26 maart 2008 - 13:41:37
Citaat van: amp op 24 maart 2008 - 13:34:48
Citaat van: Schumivill op 24 maart 2008 - 01:32:29
Mooiste moment in de race voor mij was toen Heidfeld op het rechte stuk een Hakkinen Spa 2000 actie deed ten nadele van Coulthard en Alonso.

Volledig mee akkoord, het deed mij alleszins herrineren waarom F1 zo leuk en mooi kan zijn  ;)

Voor de rest, Massa weer geblunderd, Ferrari had kunnen aansluiten bij McLaren en BMW.
- Jammer van de trage stop van Hamilton, hij had zeker kans op een podiumplaats.
- Trulli en Webber presteerden uitstekend, had het zeker niet verwacht van Toyota.
- Ook jammer voor Vettel, tweede keer pech, ik zou hem graag nog eens zien schitteren, net als vorig seizoen.

Voor de rest ben ik het ook eens met Jasper en Tim, we kunnen nog niet met volle zekerheid zeggen wie het snelst is, nog even afwachten dus!

Op naar Bahrein..
"hamilton had zeker podium kunnen rijden, maar iemand hier zei dat hij halve minuut verloor bij die stop? Was volgens mij niet meer dan 10 tot 12 seconden.
Inderdaad, ik denk dat ze zelfs hooguit 5 seconden verloren zijn.
Meen me te herinneren dat hij bij +/- 19,3 seconde weg reed uit de pit. Dat zijn zo'n 11 tot 12 seconde
Trotse vader van Rosalie(L)