GP van Maleisië

Gestart door Tim C, 16 maart 2008 - 13:52:07

« vorige - volgende »

Icecognito

Ja, zonder tc.... geen probleempje voor Alonso blijkbaar!

Kimi op koers.... BMW's zijn ook lekker bezig, vond het wel een knullige fout van Massa. Ook geen goede combinatie: Barrichello en pitstraat:P
Mol: Hamilton, stomme geit! Hij ramt Alonso vol in z'n kont!

Tim C

Ik vraag mij af of de Mac's niet gewoon de snelste wagen hadden maar er geen gebruik van konden maken. Voor mij won Raikkonen hier niet op eigen kracht.

Jasper

Citaat van: Tim op 23 maart 2008 - 10:30:09
Ik vraag mij af of de Mac's niet gewoon de snelste wagen hadden maar er geen gebruik van konden maken. Voor mij won Raikkonen hier niet op eigen kracht.
De snelste wagen volgens mij zeker niet, maar vandaag was het in ieder geval een vertekend beeld van de realiteit. Het zal alleszins niet elke race zo zijn dat Hamilton op driekwart minuut wordt gereden.

meatball

Citaat van: Tim op 23 maart 2008 - 10:30:09
Ik vraag mij af of de Mac's niet gewoon de snelste wagen hadden maar er geen gebruik van konden maken. Voor mij won Raikkonen hier niet op eigen kracht.
Waarom rijdt Kova dan niet sneller als hij vrijbaan heeft ?
Nee ik denk echt dat de Ferrari een stuk sneller is dan de McLaren,ik was alleen bang voor de betrouwbaarheid na vorige race.
En dat niet op eigen kracht winnen van Kimi,hoe zie jij dat dan,hulp van hierboven ;D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

bogief1

Ik denk niet dat Lewis zijn wagen optimaal getuned stond.
In de laatste hairpin en de traagste bocht blokkeerde hij bijna iedere ronde z'n linkervoorwiel, de linkerband was dan ook zo goed als op gereden.
Iets dat bv bij Trulli helemaal het geval niet was.

Lewis zei trouwens zelf op de radio dat hij last had van onderstuur, die met een tikje meer voorvleugel moest verholpen worden tijdens de pit.
Nadien had hij meer overstuur dan vond ik.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Tim C

Citaat van: meatball op 23 maart 2008 - 10:35:47
Citaat van: Tim op 23 maart 2008 - 10:30:09
Ik vraag mij af of de Mac's niet gewoon de snelste wagen hadden maar er geen gebruik van konden maken. Voor mij won Raikkonen hier niet op eigen kracht.
Waarom rijdt Kova dan niet sneller als hij vrijbaan heeft ?
Nee ik denk echt dat de Ferrari een stuk sneller is dan de McLaren,ik was alleen bang voor de betrouwbaarheid na vorige race.
En dat niet op eigen kracht winnen van Kimi,hoe zie jij dat dan,hulp van hierboven ;D
Gaan we nog wat meer appelen met peren vergelijken?

McLaren verloor deze GP toen het vijf plaatsen achteruit moest op de grid. Als McLaren achter Ferrari had gestaan hadden ze deze race gewonnen.

waard500

Ik denk niet dat MClaren Ferrari had kunnen bedreigen.

Trulli 4! ;D
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

meatball

Citaat van: Tim op 23 maart 2008 - 10:43:51
Citaat van: meatball op 23 maart 2008 - 10:35:47
Citaat van: Tim op 23 maart 2008 - 10:30:09
Ik vraag mij af of de Mac's niet gewoon de snelste wagen hadden maar er geen gebruik van konden maken. Voor mij won Raikkonen hier niet op eigen kracht.
Waarom rijdt Kova dan niet sneller als hij vrijbaan heeft ?
Nee ik denk echt dat de Ferrari een stuk sneller is dan de McLaren,ik was alleen bang voor de betrouwbaarheid na vorige race.
En dat niet op eigen kracht winnen van Kimi,hoe zie jij dat dan,hulp van hierboven ;D
Gaan we nog wat meer appelen met peren vergelijken?

McLaren verloor deze GP toen het vijf plaatsen achteruit moest op de grid. Als McLaren achter Ferrari had gestaan hadden ze deze race gewonnen.
En hoe had Hamilton dan een Ferrari moeten inhalen ?
Hij kon het nog niet met een RedBull.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Tim C

Gewoon wachten tot Massa in de fout gaat ;)

bogief1

Citaat van: Tim op 23 maart 2008 - 10:43:51
Citaat van: meatball op 23 maart 2008 - 10:35:47
Citaat van: Tim op 23 maart 2008 - 10:30:09
Ik vraag mij af of de Mac's niet gewoon de snelste wagen hadden maar er geen gebruik van konden maken. Voor mij won Raikkonen hier niet op eigen kracht.
Waarom rijdt Kova dan niet sneller als hij vrijbaan heeft ?
Nee ik denk echt dat de Ferrari een stuk sneller is dan de McLaren,ik was alleen bang voor de betrouwbaarheid na vorige race.
En dat niet op eigen kracht winnen van Kimi,hoe zie jij dat dan,hulp van hierboven ;D
Gaan we nog wat meer appelen met peren vergelijken?

McLaren verloor deze GP toen het vijf plaatsen achteruit moest op de grid. Als McLaren achter Ferrari had gestaan hadden ze deze race gewonnen.

Mclaren verloor inderdaad de GP door hun straf, maar Trulli geraakte toch ook in Heiki's versnellingsbak.
Maar ik vind het tof van je Tim om als Ferrari-fan positief te zijn over de Mac's  ;)
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

scho0634

Kubica goed, Webber goed, Massa weer eens een drama.

Een, volgens een aantal, zogenaamde toprijder die als enige rijder echt problemen heeft nu de auto's de foutjes van rijders niet meer mogen opvangen. Twee races, twee keer in het stof.

En dan zijn er nog mensen die beweren dat Massa beter is dan Raikkonen. Of nog erger, bevoordeeld werd in de pits. Na het uitrijden van de pits bleek toch ook dat Kimi gewoon de betere racepace heeft. Massa is een middenmoter. Niet beter dan de Coulthards of Barichello's van deze wereld.

De snelheid van de Macs viel mij tegen. Waren niet zo snel als de Italianen, ook niet met vrije baan. Zegt genoeg dat ze niet voldoende snelheid hadden om in een rondje of 25 voorbij te komen aan Webber.

Schumi nr1

Citaat van: Tim op 23 maart 2008 - 10:43:51
Citaat van: meatball op 23 maart 2008 - 10:35:47
Citaat van: Tim op 23 maart 2008 - 10:30:09
Ik vraag mij af of de Mac's niet gewoon de snelste wagen hadden maar er geen gebruik van konden maken. Voor mij won Raikkonen hier niet op eigen kracht.
Waarom rijdt Kova dan niet sneller als hij vrijbaan heeft ?
Nee ik denk echt dat de Ferrari een stuk sneller is dan de McLaren,ik was alleen bang voor de betrouwbaarheid na vorige race.
En dat niet op eigen kracht winnen van Kimi,hoe zie jij dat dan,hulp van hierboven ;D
Gaan we nog wat meer appelen met peren vergelijken?

McLaren verloor deze GP toen het vijf plaatsen achteruit moest op de grid. Als McLaren achter Ferrari had gestaan hadden ze deze race gewonnen.

Sorry, maar Hamilton reed tijdens de race een bepaalde periode 1.5 seconde trager dan Kimi, dat kan je maar moeilijk op het feit steken dat ze 5 plaatsen naar achteren moesten op de grid. Aan verkeer kan het ook niet liggen, want als je genoeg snelheid hebt kan je die rap genoeg inhalen. McLaren heeft gewoon geblunderd vandaag,     volgens mij ligt het eerder aan de bandenkeuze en afstelling van de wagen. Ferrari is gewoon sneller.

Tim C

Mijn punt is dat Ferrari vandaag niet sneller was dan McLaren, deze race hebben ze cadeau gekregen. Net zoals na de vorige GP weten we nog steeds niet wie waar staat, maar mijn indruk is dat McLaren een beetje voor staat.

Verwar de snelheid niet kunnen gebruiken niet met geen snelheid hebben.

bogief1

Inderdaad, door de verkeerde keuze's te maken dit weekend.

De volgende race zal volgens mij ook voor Ferrari zijn dankzij hun testwerk daar, vanaf dan zullen we zien hoe de verhoudingen echt zullen liggen.

Bmw heeft zo goed als aangesloten bij de absolute top. Schitterend wat die presteren sinds ze in de f1 zijn. Kan toyota iets van leren.
Blijkbaar is de keuze voor de super-pc de juiste.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

scho0634

Citaat van: Tim op 23 maart 2008 - 10:52:32
Mijn punt is dat Ferrari vandaag niet sneller was dan McLaren, deze race hebben ze cadeau gekregen. Net zoals na de vorige GP weten we nog steeds niet wie waar staat, maar mijn indruk is dat McLaren een beetje voor staat.

Verwar de snelheid niet kunnen gebruiken niet met geen snelheid hebben.
Ik denk het niet. Ik denk dat we achter Webber hebben kunnen zien dat de Mac niet zo veel extra snelheid had. Ook toen Kova vrij baan had was hij niet de snelste. Maar goed het blijft gissen. Wellicht zien we het in Bahrein...