GP van Maleisië

Gestart door Tim C, 16 maart 2008 - 13:52:07

« vorige - volgende »

TimoGlockfan

Eigenlijk een heel gesloten seizoen vorig jaar, ondanks de spanning.
Knap van Kubica en Heidfeld die zijn eerste snelste ronde uit zijn carriere binnenhaalt.
Timo's nieuwe helm.

TimoGlockfan

Vettel magertjes dit seizoen net als Glock.
Zou Vettel niet goed genoeg zijn?
Timo's nieuwe helm.

Ferrari 2010

Citaat van: TimoGlockfan op 23 maart 2008 - 09:48:36
Vettel magertjes dit seizoen
En waar baseer je je dan op? :-\ Bij mijn weten is de eneige waarmee je hem kan vergelijken Bourdais, en die heeft het tot hiertoe niet beter gedaan. Oké, verleden race, maar op die race kan je je niet baseren. Het valt me op hoe snel er dit jaar conclusies getrokken worden, we zijn ocharme 2 races weg...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

Citaat van: TimoGlockfan op 23 maart 2008 - 09:48:36
Vettel magertjes dit seizoen net als Glock.
Zou Vettel niet goed genoeg zijn?
Misschien ligt het wel aan zijn wagen,of was hij zelf aan het roken ;)
Ik denk dat je Vettel niet moet onderschatten,vorig jaar was hij ook enkel goed in de regen,wanneer de wagen minder belangrijk is.
Geef hem een topwagen en hij strijd voor de titel zeker weten.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

TimoGlockfan

Citaat van: Ferrari 2008 op 23 maart 2008 - 09:51:10
Citaat van: TimoGlockfan op 23 maart 2008 - 09:48:36
Vettel magertjes dit seizoen
En waar baseer je je dan op? :-\ Bij mijn weten is de eneige waarmee je hem kan vergelijken Bourdais, en die heeft het tot hiertoe niet beter gedaan. Oké, verleden race, maar op die race kan je je niet baseren. Het valt me op hoe snel er dit jaar conclusies getrokken worden, we zijn ocharme 2 races weg...
Das waar, maar ik zeg het hij mag mij de volgende gp's verrassen.
Timo's nieuwe helm.

TimoGlockfan

Glock niet anders dan pech gehad dit seizoen, hopen dat een beetje lekkerder gaat in Bahrein 8)
Timo's nieuwe helm.

meatball

Citaat van: Ferrari 2008 op 23 maart 2008 - 09:00:04
Citaat van: FerrariMan op 23 maart 2008 - 08:56:23
Citaat van: TheIceman op 23 maart 2008 - 08:51:09
Citaat van: FerrariMan op 23 maart 2008 - 08:50:42
Tijd om in te pakken mijn beste.
en op wie doel je?
Massa of Meatball
Indien het zijn eigen fout was, Massa natuurlijk.
Dan gaat meatball ineens mee hé ;)
Dit is vooral dikke pech voor Massa, Kimi had in Melbourne hetzelfde en geraakt wel weg, sja...
Meatball zal hier langer zijn dan Massa jullie zijn gewaarschuwd ;)
En wat Massa betreft gewoon een beetje pech gehad met die grindbak,verder top totdat besloten werd dat Kimi voorbij mocht.
Spijtig maar Ferrari heeft blijkbaar al beslist dat de Fin nr1 is,hopenlijk krijgen ze er nog spijt van >:(
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

TheIceman

Citaat van: TimoGlockfan op 23 maart 2008 - 09:53:41
Glock niet anders dan pech gehad dit seizoen, hopen dat een beetje lekkerder gaat in Bahrein 8)
Neem me niet kwalijk, maar in Australië was het volgens mij gewoon een rijdersfout, of heb iik iets gemist.

TimoGlockfan

Citaat van: TheIceman op 23 maart 2008 - 09:57:38
Citaat van: TimoGlockfan op 23 maart 2008 - 09:53:41
Glock niet anders dan pech gehad dit seizoen, hopen dat een beetje lekkerder gaat in Bahrein 8)
Neem me niet kwalijk, maar in Australië was het volgens mij gewoon een rijdersfout, of heb iik iets gemist.
Geef hem alsjeblieft meer dan 1 kans, in de kwali's rijdt ie behoorlijk en moest al 10 plaatsen achteruit nu weer pech dankzij die dekselse Rosberg. Ik zie hem wel nog mooie dingen doen.
Timo's nieuwe helm.

TheIceman

Citaat van: TimoGlockfan op 23 maart 2008 - 10:01:07
Citaat van: TheIceman op 23 maart 2008 - 09:57:38
Citaat van: TimoGlockfan op 23 maart 2008 - 09:53:41
Glock niet anders dan pech gehad dit seizoen, hopen dat een beetje lekkerder gaat in Bahrein 8)
Neem me niet kwalijk, maar in Australië was het volgens mij gewoon een rijdersfout, of heb iik iets gemist.
Geef hem alsjeblieft meer dan 1 kans, in de kwali's rijdt ie behoorlijk en moest al 10 plaatsen achteruit nu weer pech dankzij die dekselse Rosberg. Ik zie hem wel nog mooie dingen doen.
Ik geef hem ook zeker meer dan 1 kans, maar ik wou even zeggen dat het niet puur alleen pech is.

TimoGlockfan

Citaat van: TheIceman op 23 maart 2008 - 10:02:16
Citaat van: TimoGlockfan op 23 maart 2008 - 10:01:07
Citaat van: TheIceman op 23 maart 2008 - 09:57:38
Citaat van: TimoGlockfan op 23 maart 2008 - 09:53:41
Glock niet anders dan pech gehad dit seizoen, hopen dat een beetje lekkerder gaat in Bahrein 8)
Neem me niet kwalijk, maar in Australië was het volgens mij gewoon een rijdersfout, of heb iik iets gemist.
Geef hem alsjeblieft meer dan 1 kans, in de kwali's rijdt ie behoorlijk en moest al 10 plaatsen achteruit nu weer pech dankzij die dekselse Rosberg. Ik zie hem wel nog mooie dingen doen.
Ik geef hem ook zeker meer dan 1 kans, maar ik wou even zeggen dat het niet puur alleen pech is.
Dat maar ik doelde niet zo zeer op de race in Melbourne meer op de kwalificaties. (alhoewel hij daar ook een beetje schuldig is aan het in de weg rijden)
Timo's nieuwe helm.

meatball

Citaat van: TimoGlockfan op 23 maart 2008 - 10:01:07
Citaat van: TheIceman op 23 maart 2008 - 09:57:38
Citaat van: TimoGlockfan op 23 maart 2008 - 09:53:41
Glock niet anders dan pech gehad dit seizoen, hopen dat een beetje lekkerder gaat in Bahrein 8)
Neem me niet kwalijk, maar in Australië was het volgens mij gewoon een rijdersfout, of heb iik iets gemist.
Geef hem alsjeblieft meer dan 1 kans, in de kwali's rijdt ie behoorlijk en moest al 10 plaatsen achteruit nu weer pech dankzij die dekselse Rosberg. Ik zie hem wel nog mooie dingen doen.
Jijzelf noemde hem magertjes als ik me niet vergis,van mij krijgt hij in elk geval nog wat krediet.
Maar met deze Toyota moet hij toch iets laten zien,want dat is diudelijk niet meer de rotbak van vroeger
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

TimoGlockfan

Het moet gezegd worden 2 keer DNF is magertjes al zou het niet zijn schuld zijn.
Timo's nieuwe helm.

TheIceman

Citaat van: meatball op 23 maart 2008 - 10:03:47
Citaat van: TimoGlockfan op 23 maart 2008 - 10:01:07
Citaat van: TheIceman op 23 maart 2008 - 09:57:38
Citaat van: TimoGlockfan op 23 maart 2008 - 09:53:41
Glock niet anders dan pech gehad dit seizoen, hopen dat een beetje lekkerder gaat in Bahrein 8)
Neem me niet kwalijk, maar in Australië was het volgens mij gewoon een rijdersfout, of heb iik iets gemist.
Geef hem alsjeblieft meer dan 1 kans, in de kwali's rijdt ie behoorlijk en moest al 10 plaatsen achteruit nu weer pech dankzij die dekselse Rosberg. Ik zie hem wel nog mooie dingen doen.
Jijzelf noemde hem magertjes als ik me niet vergis,van mij krijgt hij in elk geval nog wat krediet.
Maar met deze Toyota moet hij toch iets laten zien,want dat is diudelijk niet meer de rotbak van vroeger
Precies, ik kon toen ook niet inschatten dat Toyota nu wel een goede wagen bouwt.

Jasper

Citaat van: TimoGlockfan op 23 maart 2008 - 07:48:17
Ze zouden iets aan de commentaarlijn moeten doen.
Je merkt dat de commentaarlijn overdreven overheerst op de racegeluiden, heel jammer!
Dat was vorige race ook al zo.

VRT: het commentaar galmde, was irritant om naar te luisteren, je hoorde geen geluid van de tv-beelden maar wel een gegier telkens wanneer er iemand op het rechte stuk voorbijreed.
RTBf: goede geluidskwaliteit van het commentaar, je hoorde veel geluid van de tv-beelden (zelfs gierende banden als er iemand slipte, wat je normaal nooit hoort op tv), geen last van wagens op de rechte lijn want bij de RTBf kunnen ze dat er wél uitfilteren, alleen waren de teamradio's niet te horen

Vandaag was het weer galmend commentaar op de VRT en vrij veel last van wagens op het rechte stuk, op de RTBf kon je die wel horen als je moeite deed, maar het stoorde helemaal niet. Vandaag waren de teamradio's op de RTBf ook verstaanbaar maar was er minder rechtsreeks geluid van de beelden.

Soit, dat ter zijde. :)