GP van Maleisië

Gestart door Tim C, 16 maart 2008 - 13:52:07

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 22 maart 2008 - 23:17:19
Citaat van: Ferrari 2008 op 22 maart 2008 - 18:35:37
Citaat van: Jasper op 22 maart 2008 - 17:00:18
Als ze zoiets niet kunnen weten, kunnen ze tijdens de race ook niet weten voor wie ze de blauwe vlag moeten zwaaien.
Dat gaat ook puur op gedacht zoiets, maar die mensen volgen de race zelf ook wel hé, en zullen wel een beeld met de live timing hebben ofzo. Wat denk je, dat er ergens iemand zit die elke marshal zegt wanneer ze welke vlag moeten zwaaien? Neem bijvoorbeeld die Arrows die zoveel jaren terug op p6 reed in Monaco, kreeg ook de blauwe vlag gezwaait puur omdat men dacht dat dat niet klopte. Zoiets kan je zien op een live timing, maar wie er in zen snelle ronde zit, das wel al wat lastiger hé, dat kan je in principe niet rechtsreeks van het beeld afleiden, tis niet omdat je niet als snelste onderweg bent, dat je niet voor en tijd rijdt.

Kan ik je ergens mee van dienst zijn?

Je uitleg hangt met moeite aan elkaar. Dus volgens jou hebben de marshalls allemaal een computer met internet, maar walkietalkies om verbinding te hebben met de wedstreidleiding zouden er te veel aan zijn?  Blauwe vlaggen in de kwalificatie zouden een enorme verbetering zijn en zijn helemaal niet moeilijk te realiseren. Punt.

Los daarvan ontkent niemand dat de straf voor McLaren terecht was. De McLarenrijders waren vandaag in fout, maar dit zijn ongemakken die gemakkelijk kunnen vermeden worden in de toekomst, en dat zou de sport alleen maar ten goede komen.
Die verbinding met walkie-talkies zal er waarschijnlijk wel zijn, laar je kan niet iedereen persoonlijk op de hoogte gaan brengen hé, wat ze daardoor zeggen is algemeen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TimoGlockfan

Timo's nieuwe helm.

TimoGlockfan

Lijken weer veel uitvallers gaan worden.
Timo's nieuwe helm.

Ferrari 2010

Hehe, Sutil ging van de baan en men dacht dat het Hamilton was  :) Nuja, ik dacht eigenlijk net hetzelfde, vanop afstand trekken die Force India's verdomd hard op de Macs!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TheIceman

Citaat van: Ferrari 2008 op 23 maart 2008 - 08:08:29
Hehe, Sutil ging van de baan en men dacht dat het Hamilton was  :) Nuja, ik dacht eigenlijk net hetzelfde, vanop afstand trekken die Force India's verdomd hard op de Macs!
Ik dacht het ook en de commentator op de Nederlander werd al helemaal gek!! 'MEN O MEN HAMILTON ERAF *5 sec.* o nee Sutil!'

TimoGlockfan

Alles lijkt vast te liggen, een beetje vervelend.
De overmacht van de Ferrari's
Timo's nieuwe helm.

TimoGlockfan

En nu smeken om regen.
Timo's nieuwe helm.

Ferrari 2010

Haha, prutsers bij McLaren :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 22 maart 2008 - 23:11:40

Er is dan ook niks speciaals aan de prestatie van Massa, als je ziet dat hij in Q3 1.3s trager was dan in Q2, terwijl Räikkönen 2.1s verloor. Morgen stellen we samen met z'n allen vast dat Massa vijf ronden voor Kimi en de Macs zijn eerste pitstop maakt.
Knappe voorspelling Jasper.  ;)

TimoGlockfan

Het ziet er niet naar uit dat het gaat regenen.
Timo's nieuwe helm.

Ferrari 2010

Massa :( Had hij een meter verder geschoven, dan was hij weg geraakt...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TimoGlockfan

Timo's nieuwe helm.

FerrariMan

Tijd om in te pakken mijn beste.

TheIceman

Citaat van: FerrariMan op 23 maart 2008 - 08:50:42
Tijd om in te pakken mijn beste.
en op wie doel je?
Massa of Meatball

TimoGlockfan

Schumi derin als vervanger, het zou wat zijn :D
Timo's nieuwe helm.