Kijk jij rechtstreeks naar de seizoensopener?

Gestart door Supermariobros, 13 maart 2008 - 09:44:26

« vorige - volgende »

Kijk jij rechtstreeks naar de seizoensopener?

Ja
32 (94.1%)
Nee
2 (5.9%)

Totaal aantal stemmen: 29

Supermariobros

Wat ik mij afvraag: Wie kijkt er live naar de Australische Grand Prix en wie slaapt lekker door en ziet de race achteraf op video of dvd?


Een nachtrace heeft wel iets, al is het dit jaar eerder een race in de vroege ochtend. Dus kijk ik live naar de race.

Mikacouli

Tuurlijk live, zou het voor geen geld van de wereld willen missen...

Raikkie

Zonder twijfel live  :) Achteraf kijken is voor mij helemaal niet hetzelfde!

Ferrari 2010

Live, hoe nachtelijker hoe liever :) Vandaar dat ik ook volledig tegen de avondraces etc ben.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TheIceman

Live, want ik wil altijd kijken zonder dat ik weet wie gewonnen heeft, en als ik dan 's middags naar de herhaling moet kijken kan ik de aandrang nooit weerstaan om even op internet te kijken.

The REAL BUTTON Freak

Neen, mijn vriendin vertrekt die morgen voor 3 weken naar Ouganda en ik ga haar vergezellen naar de Luchthaven.

supersteven

ik kijk live met de koptelefoon in de tv geplugd
let the sunshine shine in your heart

_Makke_

Citaat van: Mikacouli op 13 maart 2008 - 10:05:29
Tuurlijk live, zou het voor geen geld van de wereld willen missen...

Same here. Het uur speelt me allemaal geen rol, ik zal niet snel een F1-race missen.

Doefie

Natuurlijk kijk ik rechtstreeks, ik kijk elke race live :) (tenzij ik niet kan door omstandigheden)

ivan_


KVDracer

Tuurlijk kijk ik live. Dat is de enige keren dat ik vanzelf wakker wordt in de vroege ochtend. Alleen vind ik het spijt dat het nu om 5u30 is. Maa r zo'n seizoensopener is och altijd wel iets speciaals, wie, waar, wat.
Maar voor de race, eerst nog live de kwalificatie volgen.

robbert

ik kijk ook live, dat geeft altijd iets speciaals.

cookie

live, deze nacht al de trainingen. Zaterdag kijk ik  de Sebring 12 hours op motorsTV en dan blijf ik wakker tot na de GP.

Schumi nr1

Ik bekijk geen enkele race in uitgesteld relais. Heb je weinig aan vind ik en ik zou het toch niet kunnen laten om de uitslag al op voorhand te bekijken op internet, dus dat zou dan ook  weer een deel van de fun verknallen om naar de race te kijken :).

alonsolover

Ik bekijk elke race Live!het heeft wat lekker in de nacht opstaan voor f1