Alternatieven F1 verslaggeving

Gestart door Forza F1, 09 maart 2008 - 21:41:18

« vorige - volgende »

robbert

olé nog een zender die dan tijdens de f1 uitzending over niks anders praat dan over hamilton. Ik vind het wel normaal maar het is op den duur wel vervelend.

Ferrari 2010

Niemand verplicht jouw te kijken hé ::)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

robbert

Citaat van: Ferrari 2008 op 20 maart 2008 - 21:14:10
Niemand verplicht jouw te kijken hé ::)

ik kijk ook helemaal niet meer hoor, nu is rtbf voor mij de top!!! :)

Forza F1

Citaat van: meatball op 20 maart 2008 - 18:51:18
De BBC heeft een topreputatie op het gebied van verslaggeving,wees maar gerust dat die geen lessen nodig hebben het zal weer top zijn :)

Naar verluid gaan de presentatoren van Top Gear samen met de legendarische Murray Walker de verslaggeving op zich nemen bij BBC, dus ik kijk al uit naar seizoen 2009  8)

TimoGlockfan

Citaat van: Forza Ferrari op 21 maart 2008 - 20:52:35
Citaat van: meatball op 20 maart 2008 - 18:51:18
De BBC heeft een topreputatie op het gebied van verslaggeving,wees maar gerust dat die geen lessen nodig hebben het zal weer top zijn :)

Naar verluid gaan de presentatoren van Top Gear samen met de legendarische Murray Walker de verslaggeving op zich nemen bij BBC, dus ik kijk al uit naar seizoen 2009  8)
Absoluut, klinkt aanlokkelijk  8)
Timo's nieuwe helm.

Jasper

Murray Walker, dat geloof ik niet eigenlijk...

Schumi nr1

Niet tegenstaande dat het een aangename verrassing zou zijn mocht het waar zijn :).

meatball

Hoe oud is die man ondertussen al niet,hij was natuurlijk altijd goed maar of hij dat nu nog is ?
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

amp

hij moet er ongeveer 84 zijn nu. Zijn laatste f1 race die hij becomentarieerde, was de gp van USA in 2001. Dus ik denk niet dat Walker nog races zal becomentariëren, maar je weet maar nooit, tzou wel fijn zijn!

Raikkie

Vorig jaar heb ik hem toch nog gezien bij de GP van Duitsland op de Nürburgring, had hij daar ook geen race becommentarieerd?

Tim C

Walker doet PR werk voor Honda, daarom zal hij er geweest zijn :)

Karre

Zou jacky steward er niet bij willen komen zitn?  ;)

Raikkie

Citaat van: Tim op 23 maart 2008 - 10:31:14
Walker doet PR werk voor Honda, daarom zal hij er geweest zijn :)
Heb eens gegoogeld en Walker was dus aan de Nürburgring om commentaar te geven op BBC Radio  :)

amp

Citaat van: Raikkie op 25 maart 2008 - 22:01:02
Citaat van: Tim op 23 maart 2008 - 10:31:14
Walker doet PR werk voor Honda, daarom zal hij er geweest zijn :)
Heb eens gegoogeld en Walker was dus aan de Nürburgring om commentaar te geven op BBC Radio  :)

Je hebt gelijk, bij nader onderzoek heb ik het ook gevonden, hij sprong in voor de vaste commentator wiens vrouw was bevallen.

net gelezen op wikipedia: On March 20th 2008, while being interviewed on BBC Radio 5 Live, Walker was asked if he'd consider a return to the TV commentary box when Formula 1 returns to the BBC in 2009. He answered "Never say never".

dus wie weet

McChouffe

Citaat van: Forza Ferrari op 21 maart 2008 - 20:52:35
Citaat van: meatball op 20 maart 2008 - 18:51:18
De BBC heeft een topreputatie op het gebied van verslaggeving,wees maar gerust dat die geen lessen nodig hebben het zal weer top zijn :)

Naar verluid gaan de presentatoren van Top Gear samen met de legendarische Murray Walker de verslaggeving op zich nemen bij BBC, dus ik kijk al uit naar seizoen 2009  8)

Alle respect voor TopGear, geweldig programma. Maar als F1 commentatoren ... nee, dank u.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.