Welkom op de nieuwe server!

Gestart door Tim C, 09 maart 2008 - 03:33:55

« vorige - volgende »

Tim C

Een nieuwe server, dichter bij huis, milieuvriendelijker en veel moderner. Hier en daar hoort nog een likje - of een pot of 3 - verf, maar een mens moet ook slapen.

Wat vinden jullie ervan?

scho0634

#1
Nou, de eerste indruk is dat het er netjes uitziet! En jullie hebben het zeer snel gefixed.

Allen de tijd klopt nog even niet. Het is nu 7:42 en niet 15:37. Of zijn juliie stiekem toch naar één of ander tropisch oord met tijdsverschil vertrokken ;)

meatball

Dat ziet er op het eerste zich heel goed uit,snel geregeld dat wel.
Nu nog even wennen maar dat komt wel goed :)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Eric

Snel gefixt Tim...en je hebt weer mooi werk geleverd met de site, ziet er schitterend uit
;)

Tim C

#4
Citaat van: 0634 op 09 maart 2008 - 07:37:34
Nou, de eerste indruk is dat het er netjes uitziet! En jullie hebben het zeer snel gefixed.

Allen de tijd klopt nog even niet. Het is nu 7:42 en niet 15:37. Of zijn juliie stiekem toch naar één of ander tropisch oord met tijdsverschil vertrokken ;)
De roestbak stond ik Canada, de nieuwe staat hier een paar kilometer vandaan. De tijd stond dus nog verkeerd ingesteld :)

Ben ik het of is alles ineens razend snel? ;D


Ik wil trouwens even de mensen van Alfahosting bedanken. Ze zijn echt above and beyond the call of duty gegaan. Door een zeer dom misverstand tussen de roestbakeigenaar en mij, waar ik nog steeds wat kwaad voor ben, heeft het uren langer geduurt om de site te verhuizen. Om half één 's nachts had ik de hoop al opgegeven om de site vandaag online te krijgen maar plots kreeg ik een mailtje dat de database klaar stond. Een dikke merci, er zijn niet veel bedrijven die zo'n service afleveren!

Ferrari 2010

Alles lijkt me inderdaad wel sneller. De nieuwe site, pff, ik begon net de vorige goed geweend te geraken, op het eerste zicht vind ik de vorige mooier, maar dat is bij mij altijd zo bij veranderingen, zal binnen enkele dagen wel gewend zijn en dan zal deze de bovenhand wel halen :P Knap werk maar ik ben hier niet anders gewend, de pits gaat weeral eens mee met zij tijd!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

alonsolover

Prachtige site:p
ik moet ook wel eraan wennen

Tim C

Jammer genoeg laten onze vrienden van Skynet laten nog altijd op zich wachten...

KVDracer

Hij is nogal flashy met het groen en het zwart. Maar het ziet er in ieder geval veelbelovend uit. Great job.

Schumi nr1

Ziet er zeer netjes en proper uit! En het loopt inderdaad razend snel! Mooi werk!

supersteven

prachtig en snel en geen serverproblemen
let the sunshine shine in your heart

Ferrari 2010

Citaat van: Ferrari 2008 op 09 maart 2008 - 10:28:44
Alles lijkt me inderdaad wel sneller.
Ik moet mezelf corrigeren, hij is momenteel niet echt vooruit te branden, kleine kinderziekte?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C


Ferrari 2010

Citaat van: Tim op 09 maart 2008 - 20:57:06
Geen enkele last van?
Begrijpelijk, heb net vastgesteld dat we hier (weeral ::) ) op smallband zitten :( Moet zeggen, tov de vorige keer dat we hier op smallband zaten is hij idd snel!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Dankzij de nieuwe server kunnen we nu ook correcter gaan optimaliseren. Zowat alles, om niet te zeggen alles, wat de server verstuurd is ge g-zipt en wordt gecached door browsers. Vroeger moest je veel terug opnieuw downloaden.