GP van Australië

Gestart door alonsolover, 05 maart 2008 - 19:39:42

« vorige - volgende »

wie zal er winnen?

Raikonnen
Massa
Hamilton
Kovalainen
Alonso

Jasper

Citaat van: 0634 op 16 maart 2008 - 08:17:38
Joehoe, Ferrari krijgt alsnog een puntje!!

Rubens gediskwalificeerd.
Waar haal je dit eigenlijk?

Jasper

Citaat van: 0634 op 16 maart 2008 - 08:33:16
Citaat van: Jasper op 16 maart 2008 - 08:30:33

Anyway, het is van in 2003 geleden dat ik me nog zo goed heb gevoeld na de seizoensopener (toen was het Coulthard-Montoya-Räikkönen).
Anyway, toen werd Ferrari gewoon kampioen, Jasper...
Dat is een feit, maar dan wel een dat vandaag compleet niet terzake doet. ;)

Schumi nr1

#272
Citaat van: Jasper op 16 maart 2008 - 08:37:16
Citaat van: 0634 op 16 maart 2008 - 08:17:38
Joehoe, Ferrari krijgt alsnog een puntje!!

Rubens gediskwalificeerd.
Waar haal je dit eigenlijk?

Barrichello verliest zesde plek

Hier staat het toch, of hij het van hier haalt is wat anders :).

McChouffe

Ferrari verdient dat ene punt gewoon niet.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Raikkie

Er zijn al zoveel rijders of teams geweest die een bepaald punt niet 'verdienden'...

Heeft er eigenlijk iemand een idee waarom Alonso in het begin van de race mocht inhalen onder geel?  >:(

Verder mooie race gezien, jammer van Kimi, maar die komt er wel  ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 16 maart 2008 - 08:30:33
En we zijn nog niet klaar met Ferrari. Ik zie twee Ferrari's die de finish niet halen en een ontploffende Ferrari-motor bij Bourdais. Ook de andere Toro Rosso (Vettel) kwam niet aan, 0 op 4 dus voor Ferrari, al was er in het geval van Vettel niks aan de hand met de auto.
0 op 6 bedoel je, de Force India's finishten ook niet ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Ik vroeg mij inderdaad al af of er geen derde team met Ferrari-motoren was, ja. :) Over Force India gesproken, hebben die hun auto's speciaal zo geschilderd om mij te doen denken dat er een McLaren naast de baan staat als ze in beeld komen? :(

Doefie

Vind het raar dat noch de FIA noch Formula1.com melding maken van de diskwalificatie van Barrichello, terwijl iedereen anders dat wel doet... ook Autosport ???

TheIceman

Citaat van: Doefie op 16 maart 2008 - 09:13:45
Vind het raar dat noch de FIA noch Formula1.com melding maken van de diskwalificatie van Barrichello, terwijl iedereen anders dat wel doet... ook Autosport ???

http://www.formula1.com/news/headlines/2008/3/7495.html

Nu wel!

fawlty

mooie race gezien, ik ben blij dat ik toch nog ben opgestaan... jammer van de SC voor Kovaleinen, anders idd 1-2 voor Mc. waarom krijgen wagens de race niet uitrijden eigenlijk punten???
ik denk dat Lewis de eerste drie grand prix's toch zeker op 1 blijft staan, daarna hoop ik op verbetering van de ferrari's om ze op hun waarde te kloppen, de overwinning zo maar cadeau krijgen van de 'koele' Fin die beter als grasmaaierchaffeur kan gaan solliciteren vind ik ook maar niets,   maar soit, de eerste is voor Hamilton en het zal z'n laatste niet zijn...  ;D
Ja sluw is die Hamilton

_Makke_

Citaat van: Jasper op 16 maart 2008 - 09:04:36
Ik vroeg mij inderdaad al af of er geen derde team met Ferrari-motoren was, ja. :) Over Force India gesproken, hebben die hun auto's speciaal zo geschilderd om mij te doen denken dat er een McLaren naast de baan staat als ze in beeld komen? :(

Inderdaad ambetant. De voor- en achtervleugel heeft (bijna) dezelfde kleur als die van McLaren, waardoor er wel eens verwarring kan ontstaan.

scho0634

Citaat van: Raikkie op 16 maart 2008 - 08:52:48
Heeft er eigenlijk iemand een idee waarom Alonso in het begin van de race mocht inhalen onder geel?  >:(

Dat was geen algeheel geel. En Alonso haalde in op een plek waas dus geen geel hing. ik weet wat je bedoelde want ik dacht het eerst ook. Er haalde er toen ook een Ferrari iemand in.

Citaat van: Doefie op 16 maart 2008 - 09:13:45
Vind het raar dat noch de FIA noch Formula1.com melding maken van de diskwalificatie van Barrichello, terwijl iedereen anders dat wel doet... ook Autosport ???
http://www.formule1.nl/index.php?pid=10&sei=32&nid=7027

Citaat van: Jasper op 16 maart 2008 - 08:38:03
Citaat van: 0634 op 16 maart 2008 - 08:33:16
Citaat van: Jasper op 16 maart 2008 - 08:30:33

Anyway, het is van in 2003 geleden dat ik me nog zo goed heb gevoeld na de seizoensopener (toen was het Coulthard-Montoya-Räikkönen).
Anyway, toen werd Ferrari gewoon kampioen, Jasper...

Dat is een feit, maar dan wel een dat vandaag compleet niet terzake doet. ;)
klopt, vandaag was McLaren dag!

Jasper

Citaat van: 0634 op 16 maart 2008 - 09:30:50
Citaat van: Jasper op 16 maart 2008 - 08:38:03
Citaat van: 0634 op 16 maart 2008 - 08:33:16
Citaat van: Jasper op 16 maart 2008 - 08:30:33

Anyway, het is van in 2003 geleden dat ik me nog zo goed heb gevoeld na de seizoensopener (toen was het Coulthard-Montoya-Räikkönen).
Anyway, toen werd Ferrari gewoon kampioen, Jasper...

Dat is een feit, maar dan wel een dat vandaag compleet niet terzake doet. ;)
klopt, vandaag was McLaren dag!
Dat bedoel ik niet. Merk gewoon op dat ik het in die post nergens heb gehad over "2008", "seizoen", "kampioenschap" e.d. Het is toch sowieso te vroeg om daar iets over te zeggen, na de extreme race van vandaag.

scho0634

Klopt. die waren heer en meester vandaag. voor de spanning aan kop hoop ik dat Ferrari snel zich hersteld want dit leek helemaal nergens op. Zowel niet qua rijders als qua betrouwbaarheid.

Btw: Sorry, dat ik de bron niet vemeld ad aangaande Rubens. ;)

scho0634

Beejte vreemd dat ik nu lees dat Hamilton niet onder de indruk was van de race-pace van Ferrari. Volgens mij hebben we die namelijk de gehele race zo'n beetje niet kunnen zien door de problemen van de heren rijders.

Ik ben juist  benieuwd naar de race pace als ze wél van voor af aan kan starten.