GP van Australië

Gestart door alonsolover, 05 maart 2008 - 19:39:42

« vorige - volgende »

wie zal er winnen?

Raikonnen
Massa
Hamilton
Kovalainen
Alonso

bogief1

Citaat van: alonsolover op 15 maart 2008 - 11:11:08
Heeft Raikonen Kubica ook niet gehinderd?

Inderdaad, ik ben dan ook verwonderd dat enkel Glock een straf krijgt...

Over de kwalificatie zelf lijkt het me duidelijk dat BMW sterker is dat ze lieten blijken tijdens de wintertesten, hetzelfde voor Honda. Vettel is natuurtalentje die waarschijnlijk wel aan z'n laatste seizoen bezig is bij Toro Rosso. Laat Nakajima maar naar Toyota gaan en Vettel naar Williams  :)
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

KVDracer

Vettel hoort thuis bij een echt topteam.Wat hij laat zien getuigd van pure klasse. Volgend jaar bij Ferrari naast Raikkonen  :P

alonsolover

schumacher zal er wel voor zorgen dat hij vettel in een ferarri krijgt

TimoGlockfan

Veel te vroeg voor Vettel eerst nog enkele jaartjes bij Torro Rosso of Redbull en dan naar BMW.
Timo's nieuwe helm.

_Makke_

Citaat van: bogief1 op 15 maart 2008 - 12:57:18
Citaat van: alonsolover op 15 maart 2008 - 11:11:08
Heeft Raikonen Kubica ook niet gehinderd?

Inderdaad, ik ben dan ook verwonderd dat enkel Glock een straf krijgt...

Ik heb het hinderen van Glock niet in beeld gezien, maar inderdaad ook Raikkonen én Hamilton hebben beiden iemand gehinderd. Misschien was het bij Glock dan toch iets te opzichtig? :-\

TimoGlockfan

Citaat van: _Makke_ op 15 maart 2008 - 13:20:34
Citaat van: bogief1 op 15 maart 2008 - 12:57:18
Citaat van: alonsolover op 15 maart 2008 - 11:11:08
Heeft Raikonen Kubica ook niet gehinderd?

Inderdaad, ik ben dan ook verwonderd dat enkel Glock een straf krijgt...

Ik heb het hinderen van Glock niet in beeld gezien, maar inderdaad ook Raikkonen én Hamilton hebben beiden iemand gehinderd. Misschien was het bij Glock dan toch iets te opzichtig? :-\
Discriminatie!
Timo's nieuwe helm.

Tim C

Het gaat toch niet een heel jaar zo zijn?

bogief1

Citaat van: Tim op 15 maart 2008 - 13:44:15
Het gaat toch niet een heel jaar zo zijn?

Hoe bedoel je?
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Supermariobros

Citaat van: bogief1 op 15 maart 2008 - 13:50:55
Citaat van: Tim op 15 maart 2008 - 13:44:15
Het gaat toch niet een heel jaar zo zijn?

Hoe bedoel je?

Dat jullie doen zoals in de kleuterklas. Rijder x is gestraft en rijder y niet. Dat is niet eerlijk. Dat bedoelt Tim.  ;)

ivan_

knappe prestatie van R Kubica, jammer van het kleine foutje... maar toch prachtig opgevangen. hoop dat hij morgen als eerste de bocht induikt.

Ferrari 2010

#160
Was dat met Kimi niet in die ronde dat hij zen wagen niet meer vooruit kreeg? Bovendien was dat Q1, Kubica is door Q1 geraakt en daarmee is de kous op zo'n moment eigenlijk af hé...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

"I was not able to do much running throughout the weekend for different reasons, and that was evident this afternoon in qualifying. I am disappointed because I was hoping to do better for my first Grand Prix, but I will try my best tomorrow to move through the field and above all to learn as much as possible."

scho0634

Grappig, Piquet sr kwalificeerde zich tijdens zijn gp debuut in 1978 als......21e... 8)

FerrariMan


bogief1

Citaat van: Supermariobros op 15 maart 2008 - 14:36:48
Citaat van: bogief1 op 15 maart 2008 - 13:50:55
Citaat van: Tim op 15 maart 2008 - 13:44:15
Het gaat toch niet een heel jaar zo zijn?

Hoe bedoel je?

Dat jullie doen zoals in de kleuterklas. Rijder x is gestraft en rijder y niet. Dat is niet eerlijk. Dat bedoelt Tim.  ;)

Waarom bestaan er dan regels? Ofwel straf je niemand ofwel iedereen die dezelfde regel overtreed...
A new chapter will begin soon: Bruno Senna