GP van Australië

Gestart door alonsolover, 05 maart 2008 - 19:39:42

« vorige - volgende »

wie zal er winnen?

Raikonnen
Massa
Hamilton
Kovalainen
Alonso

alonsolover

Citaat van: Ferrari 2008 op 09 maart 2008 - 13:47:24
Het is mij zonet opgevallen dat Sporza vanmiddag een voorbeschouwing uitzendt, voor de geïnteresseerden ;)
Ik heb ook gekeken

Ferrari 2010

Citaat van: alonsolover op 09 maart 2008 - 15:30:19
Citaat van: Ferrari 2008 op 09 maart 2008 - 13:47:24
Het is mij zonet opgevallen dat Sporza vanmiddag een voorbeschouwing uitzendt, voor de geïnteresseerden ;)
Ik heb ook gekeken
Ook? Ik heb niet gekeken hoor ;) :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

alonsolover

Citaat van: Ferrari 2008 op 09 maart 2008 - 15:34:22
Citaat van: alonsolover op 09 maart 2008 - 15:30:19
Citaat van: Ferrari 2008 op 09 maart 2008 - 13:47:24
Het is mij zonet opgevallen dat Sporza vanmiddag een voorbeschouwing uitzendt, voor de geïnteresseerden ;)
Ik heb ook gekeken
Ook? Ik heb niet gekeken hoor ;) :)
Ja ik wel :D

TheIceman

Citaat van: Ferrari 2008 op 09 maart 2008 - 15:05:22
http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2008/03/09/mclaren-niet-achteraan-in-pitstraat/
Wat is dat voor gezever?!?
Groter motorhome dus dan krijgen ze maar een betere plaats. Die laatste plaats hebben ze verdiend verdomme, dat ze dan met een kleinere motorhome komen!
Het is gewoon zeik. Of het nou Ferrari, McLaren of Super Aguri is, laatste is laatste en dan hoor je gewoon achter in de pitstraat te zitten.

supersteven

of je laatste wordt door een slechte wagen, rampzalige rijders, klein budget of vals spel ge hoort achteraan en daar hoort geen groot motorhome te zitten.
let the sunshine shine in your heart

Bjorn

Volgens mij wint Kimi.  :)
De Mens: In Het Gras![/color]

robbert

dat is nu weer een voorbeeld dat de fia weer medelijden heeft met mclaren. Ik vertrouw de fia en ecclestone nie helemaal hoor.


Laat Raikkonen maar winnen

alonsolover

Wat voor zever!!
Mclaren mag voor mij part helemaal langs achter staan

scho0634

Het is wel een beetje een raar verhaal, ja. Het zal mij een rotzorg zijn waar McLaren in de pitstraat staat, maar als je een straf krijgt opgelegt dan moet je ook die gevolgen van die straf ondergaan. Als dat inhoud dat je een ander motorhome moet aanschaffen dan is dat maar zo. Er zal geen race meer of minder worden gewonnen door de omvang van een motorhome, lijkt mij.

Ike Racing


KVDracer

Nu hebben ze de start verlaat met anderhalf uur  >:( Ik keek er juist zo naar uit om nog eens midden in de nacht een race te kunnen bekijken. Omdat Bernie een jaartje ouder begint te worden en moeilijker uit zijn bed geraakt, moeten wij het weer bekopen.

Ferrari 2010

Pff, wat een gezever. Start om 5u30, tegen dat de race is afgelopen is het te laat om weer in bed te kruipen ...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Zondag starten ze om 5;30, toch? Of wordt het nu 7 uur?

Tim C

Deze zondag om 5u30, volgende keer misschien om 7

The REAL BUTTON Freak

Button zal de eerste race naar zich toe trekken, verder op het podium zullen we Coulthard en Kubica zien springen.