GP van Australië

Gestart door alonsolover, 05 maart 2008 - 19:39:42

« vorige - volgende »

wie zal er winnen?

Raikonnen
Massa
Hamilton
Kovalainen
Alonso

alonsolover

vanacht blijf ik gewoon op tussen de vrije training en de kwalificatie:p

amp

De beide BMW's op kop in de derde vrije training.. Hamilton en Raikkonen niet eens in de top 10, en heikki 20e tijd.. op scherm zie je natuurlijk niet veel, maar ik vraag me af wat ze aan het doen waren...

Ferrari 2010

Citaat van: amp op 15 maart 2008 - 02:12:31
De beide BMW's op kop in de derde vrije training.. Hamilton en Raikkonen niet eens in de top 10, en heikki 20e tijd.. op scherm zie je natuurlijk niet veel, maar ik vraag me af wat ze aan het doen waren...
Aan het trainen, ik denk dat we ons van de laatste testsessie weinig moeten aantrekken :)
Goedemorgen iedereen overigens :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TheIceman

Citaat van: Ferrari 2008 op 15 maart 2008 - 03:56:08
Citaat van: amp op 15 maart 2008 - 02:12:31
De beide BMW's op kop in de derde vrije training.. Hamilton en Raikkonen niet eens in de top 10, en heikki 20e tijd.. op scherm zie je natuurlijk niet veel, maar ik vraag me af wat ze aan het doen waren...
Aan het trainen, ik denk dat we ons van de laatste testsessie weinig moeten aantrekken :)
Goedemorgen iedereen overigens :)
Goeiemoggel :)
Het gaat al goed, je ziet meteen dat er van die leuke kleine slippertjes inzitten. Net Glock en wie zal de volgende zijn?

Doefie

Begint al goed, Räikkönen valt stil  ::)

Ferrari 2010

Hopelijk krijgen ze dat probleem op 15 minuutjes gefixt, maar eerlijk gezegd, ik vrees ervoor. :(
Piquet stelt wel érg teleur :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TimoGlockfan

Grote Nelson stelt inderdaad teleur.
Timo's nieuwe helm.

Doefie

Versnellingsbak bij Ferrari ... again, net zoals het hele weekend al. Belooft voor morgen ::) En nu stapt hij uit. Leuk.

Piquet ... tja. Shit happens zeggen ze dan.

TheIceman

Vreemd, normaal gesproken is het weeral toch Massa die stilvalt in Australië ::)

Echt jammer van Fisichella, ik had 't hem wel gegund om meteen met die Force India naar de 2e quali te rijden en zijn waarde te bewijzen.
Dit worden leuke races als het zo doorgaat, het is veel beter.
Piquet is echt veel slechter als ik gedacht had, daar gaat Icecognito's webstrijd.
En ja, Raikkonen is inmiddels uitgestapt, en nu zijn de mannen in de pit maar wat aan het praten.
AARRRRGGHHH.... "CAR 1 not permitted to take any part of Q2" of zoiets. Dat was 't dan.

TimoGlockfan

Timo's nieuwe helm.

Ferrari 2010

Ik vroeg me al af toen ze hem gingen duwen of dat wel mocht, en ik vrees dat dat ook het grootste probleem is aangezien de mecaniciens vrij rustig bleven. Of mag je gewoonweg niet uitstappen tussenin?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Schrijf Piquet niet meteen af ::) De jongen kan wel serieus goed rijden.

TimoGlockfan

Doen we zeker niet, maar in Melbourne stelt ie zekers teleur tijdens de kwalificaties.
Timo's nieuwe helm.

TheIceman

Citaat van: TimoGlockfan op 15 maart 2008 - 04:25:15
Doen we zeker niet, maar in Melbourne stelt ie zekers teleur tijdens de kwalificaties.
Met Kovalainen kwam het ook goed.

Doefie

FIA Sporting Regulations 2008:

33.2 Any driver whose car stops on the circuit during the qualifying session will not be permitted to take any further part in the session. Any car which stops on the circuit during the qualifying session, and which is returned to the pits before the end of the session, will be held in parc ferme until the end of the session.

Da's dus de reden waarom Räikkönen niet meer mag deelnemen.