GP van Australië

Gestart door alonsolover, 05 maart 2008 - 19:39:42

« vorige - volgende »

wie zal er winnen?

Raikonnen
Massa
Hamilton
Kovalainen
Alonso

Tim C

In de nacht van vrijdag op zaterdag om 3u55 de kwalificaties op La Deux. Zondagmorgen om 5u25 de GP ook op La Deux

alonsolover

Vanacht eerste training :D

Supermariobros

Citaat van: fawlty op 13 maart 2008 - 19:09:32
Citaat van: Tim op 10 maart 2008 - 23:16:42
Deze zondag om 5u30, volgende keer misschien om 7
weet er iemand op welke zender ze de f1 uitzenden, in m'n tv-blad staat er niets  :(

Op La Deux zowel de kwalificaties als de race live.
Op Sporza enkel de race live.

Ferrari 2010

Citaat van: Tim op 13 maart 2008 - 19:16:06
In de nacht van vrijdag op zaterdag om 3u55 de kwalificaties op La Deux. Zondagmorgen om 5u25 de GP ook op La Deux
Waarom vertik je nu Sporza te vermelden? :-\ Zeg niet dat je er niet aan gedacht had hé  ;) Het is niet omdat jij liever niet naar Sporza kijkt, dat het anderen niet interesseert...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Omdat hij vroeg waar ze de F1 lieten zien. Mocht hij gevraagd hebben achter een programma om zijn slapeloosheid op te lossen had ik Sporza vermeld ;)

Doefie

Nog 1 uur 56 minuten ... spannend he ;D

amp

Citaat van: Doefie op 13 maart 2008 - 21:58:20
Nog 1 uur 56 minuten ... spannend he ;D

en de eerste vrije training is begonnen.. nog iemand die het volgt via f1.com?

Doefie


Doefie

#83
Hmm, rode vlag maar sessietijd loopt wel door ... ???

Er zijn een heleboel coureurs niet voluit gegaan blijkbaar. Alonso op 1.8, Kubica 2.1, Nakajima 8.5, ...

TheIceman

Räikkönen en Hamilton. Webber doet het verrassend goed moet ik zeggen, en de Renault ziet er niet erg gemakkelijk uit. We zijn begonnen!!!!  :D :D :D

Ferrari 2010

Raïkkönen en Hamilton blijken aan elkaar gewaagd, op het einde van de dag zijn hun tijden over beide sesies genomen bijna gelijk. Ik denk dat het spannend gaat worden :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

Citaat van: TheIceman op 14 maart 2008 - 06:59:39
We zijn begonnen!!!!  :D :D :D

Huh? ???

Idd, McLaren is dichter bij Ferrari dan de meeste dachten op voorhand denk ik. Ik heb ook gehoord dat er tijdens de tweede vrije training veel meer wind was dus en denk dat Hamilton wel iets rapper kon gaan uiteindelijk. Kimi klaagt over de balans van zijn wagen... Aan zijn versnellingsbakverhoudingen mag hij nu niet meer komen want die moeten na elke vrijdagsessie overhandigd worden aan de FIA en die mogen ze niet meer veranderen. Beperkt een beetje de mogelijkheden...
Enfin, zoals we verwacht hadden, Ferrari vs McLaren. Ik kijk uit naar meer

Folkert

Citaat van: Mikacouli op 14 maart 2008 - 11:41:00
Citaat van: TheIceman op 14 maart 2008 - 06:59:39
We zijn begonnen!!!!  :D :D :D

Huh? ???

Idd, McLaren is dichter bij Ferrari dan de meeste dachten op voorhand denk ik. Ik heb ook gehoord dat er tijdens de tweede vrije training veel meer wind was dus en denk dat Hamilton wel iets rapper kon gaan uiteindelijk. Kimi klaagt over de balans van zijn wagen... Aan zijn versnellingsbakverhoudingen mag hij nu niet meer komen want die moeten na elke vrijdagsessie overhandigd worden aan de FIA en die mogen ze niet meer veranderen. Beperkt een beetje de mogelijkheden...
Enfin, zoals we verwacht hadden, Ferrari vs McLaren. Ik kijk uit naar meer
huh, ok is dat ook weer nieuw dit jaar?

Maar Kimi is wel stuk langzamer dan vorige training, oefend hij long runs?
Hoop het, maar iig liggen de mclarens en Ferrari;s weer lekker dicht bij me kaar en krijgen we spannend WK. Met Kimi als WK natuurlijk.

GEntle men, start your engine.
Trotse vader van Rosalie(L)

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 14 maart 2008 - 11:41:00
Citaat van: TheIceman op 14 maart 2008 - 06:59:39
We zijn begonnen!!!!  :D :D :D

Huh? ???

Idd, McLaren is dichter bij Ferrari dan de meeste dachten op voorhand denk ik. Ik heb ook gehoord dat er tijdens de tweede vrije training veel meer wind was dus en denk dat Hamilton wel iets rapper kon gaan uiteindelijk. Kimi klaagt over de balans van zijn wagen... Aan zijn versnellingsbakverhoudingen mag hij nu niet meer komen want die moeten na elke vrijdagsessie overhandigd worden aan de FIA en die mogen ze niet meer veranderen. Beperkt een beetje de mogelijkheden...
Enfin, zoals we verwacht hadden, Ferrari vs McLaren. Ik kijk uit naar meer
Trainingen...tijdens de kwali weten we meer.

Jasper

Vorig seizoen was het meestal ook zo dat Ferrari tijdens VT2 veel trager was dan tijdens VT1. De berichtgeving "Hamilton begint zeer sterk" vind ik ook wat verkeerd gekozen omdat Kimi de snelste tijd van de dag reed...