GP van Australië

Gestart door alonsolover, 05 maart 2008 - 19:39:42

« vorige - volgende »

wie zal er winnen?

Raikonnen
Massa
Hamilton
Kovalainen
Alonso

bogief1

Zou de geschiedenis herhalen en word Ferrari terug een middenmotor met de Italianen aan de top?
Hopelijk komt het zover niet, maar zowel de teams als de rijders maakten enorme blunders.

Jammer van Rubinho's fout, dat Honda z'n punt verliest, maar een schrale troost voor hen is dat ze toch getoond hebben dat ze toch terug onder mensen mogen komen.

Mclaren met voorsprong het beste team en dit zie ik toch zo blijven tot ze in Europa aan komen.

Maar het mooiste moment voor mij persoonlijk is dat Williams op het podium stond. Hopelijk behalen ze hun doel dit jaar: 3e in het kampioenschap.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

scho0634

Citaat van: bogief1 op 16 maart 2008 - 10:13:35

Jammer van Rubinho's fout, dat Honda z'n punt verliest, maar een schrale troost voor hen is dat ze toch getoond hebben dat ze toch terug onder mensen mogen komen.
Zou Ross Brawn misschien gezegd hebben: 'Ah joh Rubens, rij maar lekker door dat rode licht".... ;)

Jasper

Rubens reed volgens mij binnen zonder te weten dat het safety car was. Dat overkwam Räikkönen ook bijna bij een eerdere SC-periode.

FerrariMan

Nog iets, toen Massa en DC mekaar raakten...die RedBull vloog aan stukken alsof er een komeet op insloeg.

Jasper

Ik vond dat heel grappig. Alles hing los maar het hing nog wel aan de wagen. Precies of ze hadden een paar cruciale vijzen losgedraaid. ;D

bogief1

#290
Citaat van: Jasper op 16 maart 2008 - 10:50:30
Rubens reed volgens mij binnen zonder te weten dat het safety car was. Dat overkwam Räikkönen ook bijna bij een eerdere SC-periode.

Rubens moest binnen of kwam zonder benzine te staan.

En Massa  :o:
Daar gaat z'n darminhoud
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Schumi nr1

Citaat van: bogief1 op 16 maart 2008 - 10:55:17
Citaat van: Jasper op 16 maart 2008 - 10:50:30
Rubens reed volgens mij binnen zonder te weten dat het safety car was. Dat overkwam Räikkönen ook bijna bij een eerdere SC-periode.

Rubens moest binnen of kwam zonder benzine te staan.

Daar gaat z'n darminhoud

Hopelijk krijgt Massa's moeke die vlekken uit zijn vuile was :)

McChouffe

Citaat van: 0634 op 16 maart 2008 - 10:03:58
Beejte vreemd dat ik nu lees dat Hamilton niet onder de indruk was van de race-pace van Ferrari. Volgens mij hebben we die namelijk de gehele race zo'n beetje niet kunnen zien door de problemen van de heren rijders.

Ik ben juist  benieuwd naar de race pace als ze wél van voor af aan kan starten.

En zelfs al is de race pace er ... de betrouwbaarheid is er (nog) niet.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

alonsolover


Alan Blues

Net nu ik voor de webstrijd 2 Ferrari's in de top-3 had gezet, gebeurt dit....  :-\

Neemt niet weg dat ik een prettig gevoel heb met de overwinning van Lewis...  :) :) :) :)

razzle_dazzle

Tis allemaal de schuld van Schumacher en z'n testgegevens. >:(

TurboBoost

Citaat van: 0634 op 16 maart 2008 - 09:30:50
Citaat van: Raikkie op 16 maart 2008 - 08:52:48
Heeft er eigenlijk iemand een idee waarom Alonso in het begin van de race mocht inhalen onder geel?  >:(

Dat was geen algeheel geel. En Alonso haalde in op een plek waas dus geen geel hing. ik weet wat je bedoelde want ik dacht het eerst ook. Er haalde er toen ook een Ferrari iemand in.


Het was tijdens het begin van de SC, dus dan telt geel overal.

TurboBoost

Waarom word Nakajima volgende race gestraft voor een fout dat hij deze race maakte?
Beter was ook een diskwalificatie.

Jasper

Waarom was het eigenlijk rood in de pits bij Barrichello zijn stop&go?

Icecognito

Citaat van: Jasper op 16 maart 2008 - 10:51:40
Ik vond dat heel grappig. Alles hing los maar het hing nog wel aan de wagen. Precies of ze hadden een paar cruciale vijzen losgedraaid. ;D
Jah, leek net of het zo'n vuil kruipbeest was:P Rare actie!
Mol: Hamilton, stomme geit! Hij ramt Alonso vol in z'n kont!