GP van Australië

Gestart door alonsolover, 05 maart 2008 - 19:39:42

« vorige - volgende »

wie zal er winnen?

Raikonnen
Massa
Hamilton
Kovalainen
Alonso

Ferrari 2010

Nu de commentaar op tv niet slecht was, gaat de VRT op de radio blunderen: "Ook de de Ferrari-rijder, Rubens Barichello, haalde de finish niet." Die staan ook enkele jaren achter :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Flauwekul van Coulthard. Hij kan beter bij zichzelf te rade gaan wat hij nog te zoeken heeft op dit nivo.

Ferrari 2010

Citaat van: Tim op 16 maart 2008 - 07:57:02
Hij zei het eigenlijk net iets "levendiger" dan op die site: "Anders stamp ik er zo de stront uit"
En dat is een vrije vertaling van? :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Schumi nr1

Ferrari inderdaad zeer terleurstellend, er is nog heel wat  werk aan de winkel, zowel bij de piloten als de wagens. Verder was het wel een knappe race, van alles gebeurd en duidelijk de gevolgen te zien van een F1 zonder TC.

En de reactie van DC is er inderdaad over. Massa zat er duidelijk naast bij het ingaan van de bocht, volgens mij gaat dit om een gewoon race accident. Zeggen dat Massa gewoon op hem ingereden is noem ik flauwekul.

Tim C

Citaat van: Ferrari 2008 op 16 maart 2008 - 08:01:39
Citaat van: Tim op 16 maart 2008 - 07:57:02
Hij zei het eigenlijk net iets "levendiger" dan op die site: "Anders stamp ik er zo de stront uit"
En dat is een vrije vertaling van? :)
I'll kick the lumps of shit out of the little bastard, dus zo "vrij" was de vertaling niet ;)

Jasper

Citaat van: FerrariMan op 16 maart 2008 - 05:20:09
Ik heb eerder zo het voorgevoel dat Massa het eerste TC slachtoffer gaat worden.
Woohoo!

scho0634

Joehoe, Ferrari krijgt alsnog een puntje!!

Rubens gediskwalificeerd.

meatball

Citaat van: 0634 op 16 maart 2008 - 08:17:38
Joehoe, Ferrari krijgt alsnog een puntje!!

Rubens gediskwalificeerd.
Moeten we daar echt blij voor zijn :(
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 16 maart 2008 - 08:17:20
Citaat van: FerrariMan op 16 maart 2008 - 05:20:09
Ik heb eerder zo het voorgevoel dat Massa het eerste TC slachtoffer gaat worden.
Woohoo!
Telt dit mee voor de webstrijd?  :)

scho0634

Citaat van: meatball op 16 maart 2008 - 08:20:06
Citaat van: 0634 op 16 maart 2008 - 08:17:38
Joehoe, Ferrari krijgt alsnog een puntje!!

Rubens gediskwalificeerd.
Moeten we daar echt blij voor zijn :(
Jij niet, want het punt is voor Kimi ... :D

Ferrari 2010

Die groenere formule 1 is nergens goed voor, Trulli is uitgevallen door problemen met zen batterij :)
Overigens, straks komt ook Massa nog in de punten :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Citaat van: FerrariMan op 16 maart 2008 - 08:20:12
Citaat van: Jasper op 16 maart 2008 - 08:17:20
Citaat van: FerrariMan op 16 maart 2008 - 05:20:09
Ik heb eerder zo het voorgevoel dat Massa het eerste TC slachtoffer gaat worden.
Woohoo!
Telt dit mee voor de webstrijd?  :)
Ik heb in de webstrijd alvast meer punten gescoord dan Ferrari in een hele race, maarliefst 5 punten :D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Citaat van: 0634 op 16 maart 2008 - 08:21:53
Moeten we daar echt blij voor zijn :(
Jij niet, want het punt is voor Kimi ... :D
[/quote]Ik geloof dat de term "Pwned" here wel op z'n plaats is ;)

Jasper

De dingen die ik onthoud:

Er is maar één reden waarom McLaren geen dubbel heeft gepakt: een ongelukkige safety car.

Er is ook maar één reden waarom Kimi aan het einde van de race nog aanspraak maakte op punten: dezelfde safety car. In een normale race was hij met die fouten ergens achteraan geëindigd.

Kovalainen: voor mij lichtjes teleurstellend, maar toch nog vrij degelijk. Ik vond hem mak achter Kubica hangen in het begin, maar ging uiteindelijk toch goed voorbij Alonso. Lullig dat hij z'n speedlimiter aanzette op het rechte stuk. Maar goed, dat zijn we al gewoon bij McLaren.

Felipe Massa was alweer het kneusje van de dag. Van hem zijn we het gewoon, het verrassende aspect van vandaag is dat hij vergezeld werd door Räikkönen. Over die laatste: je kunt laat remmen om iemand in te halen, maar níét remmen is nooit een goed idee. Maar oké, ijs wilt al eens smelten bij 60 graden in de cockpit.

En we zijn nog niet klaar met Ferrari. Ik zie twee Ferrari's die de finish niet halen en een ontploffende Ferrari-motor bij Bourdais. Ook de andere Toro Rosso (Vettel) kwam niet aan, 0 op 4 dus voor Ferrari, al was er in het geval van Vettel niks aan de hand met de auto.

Anyway, het is van in 2003 geleden dat ik me nog zo goed heb gevoeld na de seizoensopener (toen was het Coulthard-Montoya-Räikkönen).

scho0634

Citaat van: Jasper op 16 maart 2008 - 08:30:33

Anyway, het is van in 2003 geleden dat ik me nog zo goed heb gevoeld na de seizoensopener (toen was het Coulthard-Montoya-Räikkönen).
Anyway, toen werd Ferrari gewoon kampioen, Jasper...

Niet te vroeg juichen, graag. Overigens pakt Ferrari een punt door een domme en voorkombare fout van Honda. Niet door een SC situatie. Dat onthoud ik dan weer.