GP van Australië

Gestart door alonsolover, 05 maart 2008 - 19:39:42

« vorige - volgende »

wie zal er winnen?

Raikonnen
Massa
Hamilton
Kovalainen
Alonso

meatball

Citaat van: Doefie op 16 maart 2008 - 07:17:05
Citaat van: meatball op 16 maart 2008 - 07:13:31
Ik begin me nu al zorgen te maken,Ferrari is terug onbetrouwbaar en Kimi is gewoon weer die domme Fin die hij altijd al was.

De domme Fin die vorig jaar wel wereldkampioen is geworden toen niemand er nog in geloofde.
Vooral omdat de rest knoeide dat het een lust was,anders had hij het onmogelijk nog gehaald
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Massa en Kimi hebben zichzelf even te kakken gezet. Eerst dacht ik nog dat Massa door Heikki werd aangetikt maar hij ging er gewoon helemaal zelf af. Dat Kimi eraf ging tijdens de inhaalactie op Heikki kan ik me nog voorstellen, maar dat hij met zijn wielen in het gras terecht komt vind ik wel erg dom

Top:
Lewis
Nico
Fernando
Nakajima

Flop:
Kimi
Massa
Ferrari
DC

scho0634

Citaat van: meatball op 16 maart 2008 - 07:26:31
Citaat van: Doefie op 16 maart 2008 - 07:17:05
Citaat van: meatball op 16 maart 2008 - 07:13:31
Ik begin me nu al zorgen te maken,Ferrari is terug onbetrouwbaar en Kimi is gewoon weer die domme Fin die hij altijd al was.

De domme Fin die vorig jaar wel wereldkampioen is geworden toen niemand er nog in geloofde.
Vooral omdat de rest knoeide dat het een lust was,anders had hij het onmogelijk nog gehaald
En ik maar denken dat jouw Massa het dan maar had moeten halen...

Waar was die dan??

Ferrari 2010

Citaat van: meatball op 16 maart 2008 - 07:26:31
Citaat van: Doefie op 16 maart 2008 - 07:17:05
Citaat van: meatball op 16 maart 2008 - 07:13:31
Ik begin me nu al zorgen te maken,Ferrari is terug onbetrouwbaar en Kimi is gewoon weer die domme Fin die hij altijd al was.

De domme Fin die vorig jaar wel wereldkampioen is geworden toen niemand er nog in geloofde.
Vooral omdat de rest knoeide dat het een lust was,anders had hij het onmogelijk nog gehaald
Je bent zielig
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

Citaat van: 0634 op 16 maart 2008 - 07:28:23
Massa en Kimi hebben zichzelf even te kakken gezet. Eerst dacht ik nog dat Massa door Heikki werd aangetikt maar hij ging er gewoon helemaal zelf af. Dat Kimi eraf ging tijdens de inhaalactie op Heikki kan ik me nog voorstellen, maar dat hij met zijn wielen in het gras terecht komt vind ik wel erg dom

Top:
Lewis
Nico
Fernando
Nakajima

Flop:
Kimi
Massa
Ferrari
DC
Ongelooflijk we zijn het eens,wat een rot gevoel die afgang van Ferrari na al die prietpraat tijdens de winter >:(
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

meatball

Citaat van: Ferrari 2008 op 16 maart 2008 - 07:30:33
Citaat van: meatball op 16 maart 2008 - 07:26:31
Citaat van: Doefie op 16 maart 2008 - 07:17:05
Citaat van: meatball op 16 maart 2008 - 07:13:31
Ik begin me nu al zorgen te maken,Ferrari is terug onbetrouwbaar en Kimi is gewoon weer die domme Fin die hij altijd al was.

De domme Fin die vorig jaar wel wereldkampioen is geworden toen niemand er nog in geloofde.
Vooral omdat de rest knoeide dat het een lust was,anders had hij het onmogelijk nog gehaald
Je bent zielig
Ben ik altijd als Ferrari afgaat als een gieter ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Tim C

Dit had 1-2 moeten zijn, dertig seconden voor de rest. Niet een dubbele dnf en een stapel blunders.

Proficiat aan McLaren, meer dan dubbel en dik verdient. Hopelijk schudden ze Ferrari door hun professionaliteit wakker.

Dit is dé slechtste race die ik ooit heb meegemaakt!

scho0634

Citaat van: Tim op 16 maart 2008 - 07:33:19
Dit had 1-2 moeten zijn, dertig seconden voor de rest. Niet een dubbele dnf en een stapel blunders.

Proficiat aan McLaren, meer dan dubbel en dik verdient. Hopelijk schudden ze Ferrari door hun professionaliteit wakker.

Dit is dé slechtste race die ik ooit heb meegemaakt!
Van Ferrari misschien. Als amusementswaarde was deze best aardig.

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 16 maart 2008 - 07:35:18
Citaat van: Tim op 16 maart 2008 - 07:33:19
Dit had 1-2 moeten zijn, dertig seconden voor de rest. Niet een dubbele dnf en een stapel blunders.

Proficiat aan McLaren, meer dan dubbel en dik verdient. Hopelijk schudden ze Ferrari door hun professionaliteit wakker.

Dit is dé slechtste race die ik ooit heb meegemaakt!
Van Ferrari misschien. Als amusementswaarde was deze best aardig.
Inderdaad, voor de sport was dit een prachtige race, goed promotiemateriaal :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Natuurlijk van Ferrari! Was dat dan niet duidelijk misschien? ::)

meatball

Citaat van: Tim op 16 maart 2008 - 07:33:19
Dit had 1-2 moeten zijn, dertig seconden voor de rest. Niet een dubbele dnf en een stapel blunders.

Proficiat aan McLaren, meer dan dubbel en dik verdient. Hopelijk schudden ze Ferrari door hun professionaliteit wakker.

Dit is dé slechtste race die ik ooit heb meegemaakt!
De jaren voor Todd en Schumacher gemist,toen was dit Ferrari :-\
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

Coulthard legt de schuld bij Massa:
http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2008/03/16/coulthard-legt-schuld-crash-bij-massa/

Volgens mij was dit gewoon een race incident, ik denk dat hij zelf Massa niet naast zich heeft gezien en denkt dat Massa gewoon recht op hem is gevlogen. Hij moet toch ook beseffen dat hij Massa niet zen bocht zomaar 10m korter kan nemen?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Sterker nog, ik vond dit meer de schuld van DC. Die overigens dit soort incidentjes ieder jaar wel een paar keer heeft. Hij stuurde m.i. gewoon te bruusk in, terwijl Massa er al aardig naast zat.

Maar natuurlijk gebeuren die dingen, gewoon een race ongeval. Maar ga dan niet een ander de schuld geven.

Pak je verlies, hi heeft inmiddels genoeg ervaring daarmee.

Tim C

Hij zei het eigenlijk net iets "levendiger" dan op die site: "Anders stamp ik er zo de stront uit"

Supermariobros

Mooi begin van het seizoen, proficiat aan McLaren! Jammer van Kovalainen die blijkbaar zijn snelheidsbegrenzer aangezet had, waardoor Alonso hem terug kon inhalen, anders was hij nog vierde geworden. Floprace van Ferrari, die duidelijk zijn zaakjes nog niet in orde heeft.

Sterke race van Kubica, Alonso en Rosberg, die eindelijk zijn verdiende podiumplaats beet heeft.