Ron Dennis: The end?

Gestart door Tim C, 02 maart 2008 - 19:29:00

« vorige - volgende »

Jasper

Ik vind het jammer dat hij gaat, maar ik hoop in de eerste plaats dat we binnenkort niet "McLaren: The end" krijgen...

supersteven

heel spijtig maar wanneer het tijd is om te gaan moet je gaan

geen nood jasper mclaren zal nog een hele tijd meegaan
let the sunshine shine in your heart

Ferrari 2010

Laat ons hopen dat McLaren er niet mee stopt hé ;) Ondanks dat de dag dat ik voor McLaren supporter terwijl ook Ferrari voor de topplaatsen meedoet nooit zal bestaan, zou dat net iets te veel van het goede zijn. Ik denk dat geen enkele Ferrari fan zoiets leuk zou vinden.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Ik denk dat Jasper doelt op "Team McLaren Mercedes" ;)

amp

Ik zou het wel jammer vinden.. ik associeerde McLaren toch ook altijd met Ron Dennis, ik vond hem best iets hebben als teambaas.
Maar goed, ik begrijp best dat hij meer tijd wil voor zijn gezin, nu zeker na zijn scheiding.
En laat het alsjeblieft niet team mercedes worden   :-\

Jasper

Citaat van: supersteven op 02 maart 2008 - 22:42:38geen nood jasper mclaren zal nog een hele tijd meegaan

Het team zal blijven bestaan, maar de reden waarom het nog altijd 'McLaren' heet, is dat Ron Dennis vrij veel aandelen in handen heeft. Als hij opzij moet, zal hij die aandelen ook wel verkopen aan Mercedes, en dan ben ik bang dat de naam McLaren zal verdwijnen en dat we dan van 'Mercedes' zullen spreken. En geef toe, McLaren klinkt minstens 20 keer beter dan Mercedes.

bogief1

Ik vrees ook dat ooit Mercedes Mclaren overneemt, laten we hopen van niet.
McLaren is het 2e beste team in de f1-geschiedenis, vooral dankzij Dennis.
Die man maakt wat mee de laatste tijd. Spionage-zaak, scheiding en nu -vermoedelijk- buiten gezet door andere aandeelhouders.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

scho0634

Is er nog wat nieuws over Dennis?

Supermariobros


FerrariMan

Hij blijft waar hij is. Hoera.

scho0634

Mooi dat hij er nog even bijblijft. Hij is misschien niet altijd even sympathiek, maar hij hoort toch een beetje bij de sport. Net als Patrick Head, Flavio en Todt.

En hij kan natuurlijk ook wel wat.

_Makke_

Hij blijft dus weldegelijk aan. Al zie ik hem na dit jaar wel opstappen, zeker als McLaren de titel kan bemachtigen. Het zou immers een mooi afscheidscadeau zijn. Maar wat ik wel raar vind is dat ik hier heel wat negatieve reacties las op het einde van het seizoen aangaande Dennis, en nu lijkt hij wel de perfecte teambaas ???. Anyway, imo is het een goede zaak dat hij teambaas blijft.

Wat betreft de overname van Mercedes: Die overname zal er komen eh, Mercedes heeft al meerdere keren herhaalt dan ze de aandelen van Dennis en van het Bahreinse consortium wouden overkopen. Dus na verloop van tijd zal het team de naam Mercedes dragen en niet meer de naam McLaren. Best wel jammer, want het team McLaren heeft na al die jaren iets opgebouwd. Komt daar nog eens bij dat de naam McLaren heel wat heeft betekent in de F1 wereld. Maar aan alles komt een einde zeker? :(

scho0634

Citaat van: _Makke_ op 12 maart 2008 - 14:05:15
Hij blijft dus weldegelijk aan. Al zie ik hem na dit jaar wel opstappen, zeker als McLaren de titel kan bemachtigen. Het zou immers een mooi afscheidscadeau zijn. Maar wat ik wel raar vind is dat ik hier heel wat negatieve reacties las op het einde van het seizoen aangaande Dennis, en nu lijkt hij wel de perfecte teambaas ???.
Het lijkt mij nogal logisch dat Ron Dennis zwaar aangepakt werd vorig seizoen. Het lijkt mij ook vrij logisch dat als we de teambaas Ron Dennis beoordelen we kijken naar zijn gehele loopbaan als teambaas. Sinds begin jaren 80 heeft hij 9 rijders titels en 7 constructeurstitels gewonnen. Dus hij is een uitstekende teambaas geweest al die jaren.

Dat we kritiek hadden op Dennis aangaande de spionagezaak staat verder m.i. los van het feit of hij een goed teambaas is.

bogief1

De kritiek op het spionageschandaal vind ik terecht, maar niet op feit dat hij Alonso-Hamilton verkeer heeft aangepakt.

Er was ooit een gelijkaardig geval. Prost-Senna. Een tijdperk waar McLaren alle races, behalve 1 won in een seizoen. Dit terwijl de coureurs ook geen vrienden waren.

Het grote verschil tussen toen en nu is de media. Alles word veel meer opgeklopt en uitvergroot, net als het spionageschandaal trouwens.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna