Wie wordt wereldkampioen?

Gestart door Supermariobros, 28 februari 2008 - 19:58:24

« vorige - volgende »

Wie wordt wereldkampioen?

Raikkonen
30 (44.1%)
Massa
13 (19.1%)
Hamilton
21 (30.9%)
Kovalainen
0 (0%)
Alonso
2 (2.9%)
Iemand anders, wie?
2 (2.9%)

Totaal aantal stemmen: 59

FerrariMan

Citaat van: 0634 op 29 september 2008 - 21:49:32
Citaat van: FerrariMan op 29 september 2008 - 20:58:16
Citaat van: kaisz op 29 september 2008 - 20:40:15
Citaat van: FerrariMan op 29 september 2008 - 20:14:15
Pas op, ik zeg niet dat Kimi het talent niet meer heeft. De vraag is alleen of Ferrari er nog op moet wachten, zeker gezien zijn prijskaartje.
gezien zijn prijskaartje?
ik weet niet hoeveel hij moet kosten, maar alonso erin zetten is zeker niet goedkoper, vettel gaat al naar sauber dus dat overkopen zal ook geen spek en bonen zijn.


tenzij ....ze een 2e massa halen....
Het gaat ook niet persé om dat prijskaartje. Wel om het rendement. In verhouding tot zijn geschatte loon brengt hij amper op.
Voorlopig loopt ie 1 op 2. 1 titel in 2 jaar. Da's toch heel behoorlijk en zeker veel beter dan Massa. Hij heeft een droevig jaar maar we moeten ook niet doen of zijn komst naar Ferrari niets goeds heeft opgeleverd.
Evenals we niet moeten doen alsof hij vorig jaar de titel verdiende. Er zijn zoveel nuances uiteraard. Ik ben waarschijnlijk gewoon ontgoocheld.  :)

Wizard

Citaat van: kaisz op 29 september 2008 - 20:40:15
Citaat van: FerrariMan op 29 september 2008 - 20:14:15
Pas op, ik zeg niet dat Kimi het talent niet meer heeft. De vraag is alleen of Ferrari er nog op moet wachten, zeker gezien zijn prijskaartje.
gezien zijn prijskaartje?
ik weet niet hoeveel hij moet kosten, maar alonso erin zetten is zeker niet goedkoper, vettel gaat al naar sauber dus dat overkopen zal ook geen spek en bonen zijn.


tenzij ....ze een 2e massa halen....

Vettel naar BMW? Je bron?

Supermariobros

Dit geeft Lewis niet meer uit handen, hij wordt voor de eerste keer wereldkampioen in Brazilië.  8)

amp

Ik hoop echt dat je gelijk hebt !  :)
Laat die 2 Ferrari's in de eerste bocht maar door (als Hamilton op pole staat tenminste) en rijd de race op het gemak uit op 3e positie.

Ik hoop echt dat hij geen mechanische of andere pech krijgt of ik trek al mijn haar uit.

Supermariobros

Citaat van: amp op 20 oktober 2008 - 10:57:35
Ik hoop echt dat je gelijk hebt !  :)
Laat die 2 Ferrari's in de eerste bocht maar door (als Hamilton op pole staat tenminste) en rijd de race op het gemak uit op 3e positie.

Ik hoop echt dat hij geen mechanische of andere pech krijgt of ik trek al mijn haar uit.

Dat zou pas erg zijn of een lekke band zoals Kovalainen afgelopen weekend, er kan van alles gebeuren. Maar als hij van pech gespaard blijft, houd niemand hem van de titel.

Folkert

Citaat van: Supermariobros op 20 oktober 2008 - 11:14:06
Citaat van: amp op 20 oktober 2008 - 10:57:35
Ik hoop echt dat je gelijk hebt !  :)
Laat die 2 Ferrari's in de eerste bocht maar door (als Hamilton op pole staat tenminste) en rijd de race op het gemak uit op 3e positie.

Ik hoop echt dat hij geen mechanische of andere pech krijgt of ik trek al mijn haar uit.

Dat zou pas erg zijn of een lekke band zoals Kovalainen afgelopen weekend, er kan van alles gebeuren. Maar als hij van pech gespaard blijft, houd niemand hem van de titel.
Ik hoop het ook niet. En hoop ook dat het er fair aan toe gaat. Maar Hamilton gaat het ditjaar halen, volgens mij heeft hij dit jaar alleen die imploderende velg als mechanisch probleem gehad.
Trotse vader van Rosalie(L)

leproffesseur

In het algemeen kan je zeggen dat Hamilton het meest constant is
en zijn overwinningen misschien mooier dan Massa.We mogen ook
niet vergeten dat Lewis redelijk veel geluk heeft gehad als je zijn contact
met de muur in monaco (het had evengoed een opgave geweest) en de fouten
van het ferrari team(rijdersfouten,pech)meerekent.Maar goed dat hoort erbij en
die titel verdient hij wel.

scho0634


_Makke_

Citaat van: 0634 op 31 oktober 2008 - 07:26:02
Het is beslist.... Hamilton wordt naar de titel gestraald ;D


http://www.formule1.nl/weblogs.php?pid=14&sei=32&wbliid=1016

Oei, oei, als Hamilton zijn titel hierdoor maar niet kwijtspeelt, want dat is toch competitievervalsing? Of kan hij de beslissing van de FIA ook bepalen met zijn buitenaardse krachten? :-\ :o

;D loser toch