Wie wordt wereldkampioen?

Gestart door Supermariobros, 28 februari 2008 - 19:58:24

« vorige - volgende »

Wie wordt wereldkampioen?

Raikkonen
30 (44.1%)
Massa
13 (19.1%)
Hamilton
21 (30.9%)
Kovalainen
0 (0%)
Alonso
2 (2.9%)
Iemand anders, wie?
2 (2.9%)

Totaal aantal stemmen: 59

Wizard

Citaat van: Jasper op 28 september 2008 - 16:18:17
Ferrari als team is ook 'een tikkeltje' kampioenonwaardig dit seizoen.

Tja, wat alle jaren is goed gegaan, gaat in één seizoen weer fout. De Italianen staan weer aan het roer, dus telt het schip weer 100 kapiteinen. Ik heb het voorspeld. Mja, als Ferrari komende race stellig dat systeem gaat gebruiken ga ik ze hard uitlachen als het wederom fout gaat, en echt hard uitlachen.

Jasper

Citaat van: Wizard op 28 september 2008 - 16:18:33
Begrijp me niet verkeerd, het is niet zo dat ik over het algemeen mijn vertrouwen kwijt ben in Massa

Eigenlijk had je nooit vertrouwen mogen hebben in Massa, al heeft hij de voorbije paar races niet veel fout gedaan. :P

meatball

Citaat van: Jasper op 28 september 2008 - 16:23:09
Citaat van: Wizard op 28 september 2008 - 16:18:33
Begrijp me niet verkeerd, het is niet zo dat ik over het algemeen mijn vertrouwen kwijt ben in Massa

Eigenlijk had je nooit vertrouwen mogen hebben in Massa, al heeft hij de voorbije paar races niet veel fout gedaan. :P
Nee dan kan je inderdaad beter Kimi vertouwen ;D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Wizard

Citaat van: Jasper op 28 september 2008 - 16:23:09
Citaat van: Wizard op 28 september 2008 - 16:18:33
Begrijp me niet verkeerd, het is niet zo dat ik over het algemeen mijn vertrouwen kwijt ben in Massa

Eigenlijk had je nooit vertrouwen mogen hebben in Massa, al heeft hij de voorbije paar races niet veel fout gedaan. :P

Tja.....

leproffesseur

Bij Ferrari slagen ze er niet in om het vereiste niveau
van een wereldkampioensteam/rijder te halen.
Je mag nog zo snel zijn en vaak winnen als je als rijder en
team zo vaak in de fout gaat als ferrari dit jaar wordt je geen kampioen.
Ze hebben echt wel schandalig veel fouten gemaakt ,niet altijd met puntenverlies,
en de rijders maken bijna iedere gp wel ergens een fout.

scho0634

Bij Ferrari lopen ze te prutsen, niet normaal. Kimi doet er vrolijk aan mee. Massa kon er weinig aan doen, ondanks een klein foutje.

kaisz

alonso in deze ferrari had wel iets meer punten dan een raikonen

scho0634

Citaat van: kaisz op 28 september 2008 - 20:51:33
alonso in deze ferrari had wel iets meer punten dan een raikonen
De kans ik groot dat Alonso in deze Ferrari 10 punten voor had gestaan op Hamilton. Want Alonso is stukken beter dan Massa en Kimi.

De Ferrari fans willen dat soms niet zien omdat ze hem niet mogen, maar het is wel zo.

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 28 september 2008 - 20:53:37
Citaat van: kaisz op 28 september 2008 - 20:51:33
alonso in deze ferrari had wel iets meer punten dan een raikonen
De kans ik groot dat Alonso in deze Ferrari 10 punten voor had gestaan op Hamilton. Want Alonso is stukken beter dan Massa en Kimi.

De Ferrari fans willen dat soms niet zien omdat ze hem niet mogen, maar het is wel zo.
Het incident van Massa kon Massa niets aan doen. En ik denk dat elke nuchtere Ferrari fan goed weet dat als ze dit jaar de titel niet halen, dit komt omdat zowel het team als de rijders te vaak geblundert hebben. Helaas.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Citaat van: Ferrari 2008 op 28 september 2008 - 20:58:45
Citaat van: 0634 op 28 september 2008 - 20:53:37
Citaat van: kaisz op 28 september 2008 - 20:51:33
alonso in deze ferrari had wel iets meer punten dan een raikonen
De kans ik groot dat Alonso in deze Ferrari 10 punten voor had gestaan op Hamilton. Want Alonso is stukken beter dan Massa en Kimi.

De Ferrari fans willen dat soms niet zien omdat ze hem niet mogen, maar het is wel zo.
Het incident van Massa kon Massa niets aan doen. En ik denk dat elke nuchtere Ferrari fan goed weet dat als ze dit jaar de titel niet halen, dit komt omdat zowel het team als de rijders te vaak geblundert hebben. Helaas.
Oh, ik geef Massa ook niet de schuld van dit. Maar meer in het algemeen. In moeilijke races trekt hij het niet altijd. Hij rijd voortreffelijk in de qualy en kan voortreffelijk aan kop rijden. Maar in de race laat hij het vaak liggen als hij niet kan winnen. Als het niet allemaal als gepland loopt. Ook vandaag denk ik dat er rijders zouden die nog een paar puntjes zouden hebben binnengehaald.

Het team blundert geregeld, dat klopt. Maar op de meeste banen is de Ferrari de snelste en toch rijden ze al het hele jaar achter Hamilton aan in het WK. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat een topcoureur de kar wel zou kunnen trekken.

de grootste blunder van Ferrari dit jaar is dat ze Kimi's contract hebben verlengd terwijl ze Alonso hadden kunnen nemen. Kan wel eens een hele dure fout worden.

ibileon

idd zet alonso in de ferari van kimi en we hebben een nieuwe wereldkampioen  ;) 2009
De ferarifans hebben iets tegen hem maar weet echt niet wat, die kerel is voor mij een der besten van het pak !

voor dit seizoen hebben ze het verknalt bij ferari en gaat lewis volgens mij wereldkampioen 2008 worden
7 punten is al iets en die kerel gaat geen twee keer dezelfde fout maken

leproffesseur

Alonso en kimi(juist geschreven :D) zijn op het gebied van snelheid evenwaardig
maar Alonso lijkt me een completer piloot .Het is niet normaal dat Raikonnen zo vaak
in de fout gaat dit seizoen.Of dit aan het wegvallen van de tracioncontrole ligt betwijfel ik
want in het begin van seizoen kon hij wel 2 keer winnen en zonder pech in canada en frankrijk
ook hoogwaarschijnlijk.Blijft een kerel die verrast al is het dit seizoen meer in negatieve dan
positieve zin :'(

Folkert

Citaat van: leproffesseur op 28 september 2008 - 22:49:11
Alonso en kimi(juist geschreven :D) zijn op het gebied van snelheid evenwaardig
maar Alonso lijkt me een completer piloot .Het is niet normaal dat Raikonnen zo vaak
in de fout gaat dit seizoen.Of dit aan het wegvallen van de tracioncontrole ligt betwijfel ik
want in het begin van seizoen kon hij wel 2 keer winnen en zonder pech in canada en frankrijk
ook hoogwaarschijnlijk.Blijft een kerel die verrast al is het dit seizoen meer in negatieve dan
positieve zin :'(
Jammer dat je nu Raikkonen verkeerd schrijft ;) :P
Maar je hebt gelijk Kimi stelt best teleur. Paar races kon ik nog wel begrijpen, maar hij blijft nu uitvallen.
Nou ja dan maar hopen op volgend jaar.
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

ik vrees dat hamilton nu wereldkampioen word, en ik wil ook dat alonso bij ferrari komt, en ben een fan van ferrari

Jasper

Citaat van: Ferrari 2008 op 28 september 2008 - 20:58:45
Citaat van: 0634 op 28 september 2008 - 20:53:37
Citaat van: kaisz op 28 september 2008 - 20:51:33
alonso in deze ferrari had wel iets meer punten dan een raikonen
De kans ik groot dat Alonso in deze Ferrari 10 punten voor had gestaan op Hamilton. Want Alonso is stukken beter dan Massa en Kimi.

De Ferrari fans willen dat soms niet zien omdat ze hem niet mogen, maar het is wel zo.
Het incident van Massa kon Massa niets aan doen. En ik denk dat elke nuchtere Ferrari fan goed weet dat als ze dit jaar de titel niet halen, dit komt omdat zowel het team als de rijders te vaak geblundert hebben. Helaas.

Ik denk ook dat de F2008 een wagen is waarin Schumacher al 2 races geleden zeker was geweest van de wereldtitel. Maar er zijn inderdaad al zó veel incidenten geweest dit jaar (zowel bij Ferrari als bij McLaren trouwens), dat hou je niet voor mogelijk. Het feit dat een anonieme mus als Kubica mathematisch nog in de titelstrijd zit met 3 races te gaan, zegt al heel veel eigenlijk...