Wie wordt wereldkampioen?

Gestart door Supermariobros, 28 februari 2008 - 19:58:24

« vorige - volgende »

Wie wordt wereldkampioen?

Raikkonen
30 (44.1%)
Massa
13 (19.1%)
Hamilton
21 (30.9%)
Kovalainen
0 (0%)
Alonso
2 (2.9%)
Iemand anders, wie?
2 (2.9%)

Totaal aantal stemmen: 59

leproffesseur

Ik denk dat kimmi gewoon minder goed overweg kan met deze wagen
en dat het niet met motivatie te maken heeft.Er zijn verzachtende omstandigheden
maar je kan toch niet om het feit geen dat hij al wat af geblunderd heeft dit jaar.

Wizard

Eén ding, nu is mijn Nederlands echt niet van o zo hoog niveau, maar een naam als Kimi, die je tig maal leest, waar je over aan bent gesproken mag je wat mij betreft wel foutloos schrijven.

Wizard

Citaat van: leproffesseur op 25 september 2008 - 22:27:28
Ik denk dat kimmi gewoon minder goed overweg kan met deze wagen
en dat het niet met motivatie te maken heeft.Er zijn verzachtende omstandigheden
maar je kan toch niet om het feit geen dat hij al wat af geblunderd heeft dit jaar.

Ow, en ik ben het met je eens. Maar dat moge duidelijk zijn. ;)

leproffesseur

Dat je ergert aan mensen die spellingsfouten maken is jou probleem.
Ik ken me gaves en beperkingen en zie niet in waarom ik me daarover
zou moeten schamen.Het is geen schande maar menselijk dat er mensen zijn die
moeite hebben met spelling.Net als of mensen opzettelijk spellingsfouten zouden
typen.In de vorige eeuw was er een klein zielig mannetje die vond dat perfecte mensen
in zijn land woonden en wie anders of gebrekken had minderwaardig en ook overbodig was.
Niet dat ik je van hetzelfde gedachtengoed beschuldig hoor maar wou gewoon verduidelijken
dat verdraagzaamheid ook geldt t.o.v mensen die een gebrek hebben.
Niet persoonlijk opnemen hoor :)

Folkert

Citaat van: leproffesseur op 28 september 2008 - 00:33:03
Dat je ergert aan mensen die spellingsfouten maken is jou probleem.
Ik ken me gaves en beperkingen en zie niet in waarom ik me daarover
zou moeten schamen.Het is geen schande maar menselijk dat er mensen zijn die
moeite hebben met spelling.Net als of mensen opzettelijk spellingsfouten zouden
typen.In de vorige eeuw was er een klein zielig mannetje die vond dat perfecte mensen
in zijn land woonden en wie anders of gebrekken had minderwaardig en ook overbodig was.
Niet dat ik je van hetzelfde gedachtengoed beschuldig hoor maar wou gewoon verduidelijken
dat verdraagzaamheid ook geldt t.o.v mensen die een gebrek hebben.
Niet persoonlijk opnemen hoor :)
Je hebt inderdaad gelijk. Sommige mensen hebben moeite met spellen. Waar onder ik dus ook.
Maar laten we eerlijk zijn, een naam Als Kimi die je dagelijks leest op een forum of in het nieuws is wat anders dan een spelfout als bijvoorbeeld kamera ofzo.
Daarnaast hebben nu al paar mensen je er op gewezen en toch schrijf je het elke keer weer fout.
Even controleren voor je verzend is niet zo veel werk en heel snel te doen. :)
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

#470
@leproffesseur; ik erger me niet aan spelfouten, en foutloos typen en een fatsoendelijke zinsopbouw is bij mij ook niet meer zoals het geweest is, maar een 4-letterige naam fout schrijven die je "dagelijks leest" en waarop ik (en niet alleen ik) je al eens gewezen heb,  MAG je wat mij betreft wel goed typen.

Over de rest van je zinsopbouw, interpunctie en spelling zul je mij nooit horen. Dat je geen taaltalent bent, neemt niemand je kwalijk.

Wizard

Citaat van: Burorri op 28 september 2008 - 00:48:55
Maar laten we eerlijk zijn, een naam Als Kimi die je dagelijks leest op een forum of in het nieuws is wat anders dan een spelfout als bijvoorbeeld kamera ofzo.
Daarnaast hebben nu al paar mensen je er op gewezen en toch schrijf je het elke keer weer fout.
Even controleren voor je verzend is niet zo veel werk en heel snel te doen. :)

Luidt de noodklokken, ik ben het eens met je eens (of jij met mij), afijn, een wonder is geschiedt. ;)

Ontopic; Massa heeft morgen goede kaarten in handen, de druk op Hamilton wordt groter!

Waarom Hamilton met de hakken over de sloot Q2 haalde is me even onduidelijk, want Q3 zat Hamilton er gewoon weer bij. Ik hoop dat Kimi morgen kan bufferen en eens laat zien wat hij in zijn mars heeft, wat dat betreft denk ik dat Massa meer steun heeft aan Kimi dan Hamilton aan Kovalainen, dat kan Hamilton nog opbreken. Wie kampioen wordt? Geen idee. Massa heeft goede kaarten in handen, maar ik vlak Hamilton zeer zeker niet uit.


Supermariobros

Citaat van: Wizard op 28 september 2008 - 01:09:28
Citaat van: Burorri op 28 september 2008 - 00:48:55
Maar laten we eerlijk zijn, een naam Als Kimi die je dagelijks leest op een forum of in het nieuws is wat anders dan een spelfout als bijvoorbeeld kamera ofzo.
Daarnaast hebben nu al paar mensen je er op gewezen en toch schrijf je het elke keer weer fout.
Even controleren voor je verzend is niet zo veel werk en heel snel te doen. :)

Luidt de noodklokken, ik ben het eens met je eens (of jij met mij), afijn, een wonder is geschiedt. ;)

Ontopic; Massa heeft morgen goede kaarten in handen, de druk op Hamilton wordt groter!

Waarom Hamilton met de hakken over de sloot Q2 haalde is me even onduidelijk, want Q3 zat Hamilton er gewoon weer bij. Ik hoop dat Kimi morgen kan bufferen en eens laat zien wat hij in zijn mars heeft, wat dat betreft denk ik dat Massa meer steun heeft aan Kimi dan Hamilton aan Kovalainen, dat kan Hamilton nog opbreken. Wie kampioen wordt? Geen idee. Massa heeft goede kaarten in handen, maar ik vlak Hamilton zeer zeker niet uit.


Door een verkeerde bandenkeuze.

Jasper

Citaat van: leproffesseur op 28 september 2008 - 00:33:03
Dat je ergert aan mensen die spellingsfouten maken is jou probleem.
Ik ken me gaves en beperkingen en zie niet in waarom ik me daarover
zou moeten schamen.Het is geen schande maar menselijk dat er mensen zijn die
moeite hebben met spelling.Net als of mensen opzettelijk spellingsfouten zouden
typen.In de vorige eeuw was er een klein zielig mannetje die vond dat perfecte mensen
in zijn land woonden en wie anders of gebrekken had minderwaardig en ook overbodig was.
Niet dat ik je van hetzelfde gedachtengoed beschuldig hoor maar wou gewoon verduidelijken
dat verdraagzaamheid ook geldt t.o.v mensen die een gebrek hebben.
Niet persoonlijk opnemen hoor :)

Het probleem bij jou is dat je niet eens moeite doet om te verbeteren als mensen je erop aanspreken...

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 28 september 2008 - 11:14:37
Citaat van: leproffesseur op 28 september 2008 - 00:33:03
Dat je ergert aan mensen die spellingsfouten maken is jou probleem.
Ik ken me gaves en beperkingen en zie niet in waarom ik me daarover
zou moeten schamen.Het is geen schande maar menselijk dat er mensen zijn die
moeite hebben met spelling.Net als of mensen opzettelijk spellingsfouten zouden
typen.In de vorige eeuw was er een klein zielig mannetje die vond dat perfecte mensen
in zijn land woonden en wie anders of gebrekken had minderwaardig en ook overbodig was.
Niet dat ik je van hetzelfde gedachtengoed beschuldig hoor maar wou gewoon verduidelijken
dat verdraagzaamheid ook geldt t.o.v mensen die een gebrek hebben.
Niet persoonlijk opnemen hoor :)

Het probleem bij jou is dat je niet eens moeite doet om te verbeteren als mensen je erop aanspreken...

En als we dan toch ineens alles goed willen doen, wil ik onze professor er op wijzen dat hij die enter-toets niet zo vaak moet aanraken. Je moet typen (niets moet, maar je begrijpt wat ik bedoel) zoals je een brief zou schrijven, niet zoals bij een gedicht om de 5 woorden (nuja, inmiddels zijn het er al 10, je gaat er op vooruit hoor :) )
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

leproffesseur

Ik sta daar misschien niet genoeg bij stil maar..DOE DAT NIET BEWUST!

Ferrari 2010

Citaat van: leproffesseur op 28 september 2008 - 11:42:36
Ik sta daar misschien niet genoeg bij stil maar..DOE DAT NIET BEWUST!

Dat moest er nog bij komen :) ;) Misschien is het gewoon een goede gewoonte om voortaan je posts even na te lezen. Je maakt het voor ons aangenamer, en aangenaam leesbare posts worden vaak serieuzer opgevat. Ik slaag vaak bij voorbaat jouw posts over, enkel en alleen vanwege de structuur. Jij doet het automatisch, kan je weinig aan doen, maar proberen die gewoonte af te leren zou geen slecht begin zijn.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Wizard

Als ik het zo bekijk, verdient amilton het toch het meeste. Natuurlijk werd Massa's race beroofd door de pitsstop en de stop & go, desalnietemin reed Massa daarna verloren rond, maakte diverse stuurfouten en spinde aan het einde van de race waardoor hij een crash veroorzaakte. Tja, een tikkeltje kampioen-onwaardig als je het mij vraagt.

Jasper

Ferrari als team is ook 'een tikkeltje' kampioenonwaardig dit seizoen.

Wizard

Begrijp me niet verkeerd, het is niet zo dat ik over het algemeen mijn vertrouwen kwijt ben in Massa en ik begrijp dat Massa enigsinds ontmoedigd is na de pitsstop, daarna de s&g en vlak daarna weer een pitsstop, maar dan nog behoor je je geduld te bewaren. Zou Hamilton zijn uitgevallen waardoor er een SC was ontstaan, hadden zich wellicht mogelijkheden voor gedaan om een punt te pakken, nu niet.