Wie wordt wereldkampioen?

Gestart door Supermariobros, 28 februari 2008 - 19:58:24

« vorige - volgende »

Wie wordt wereldkampioen?

Raikkonen
30 (44.1%)
Massa
13 (19.1%)
Hamilton
21 (30.9%)
Kovalainen
0 (0%)
Alonso
2 (2.9%)
Iemand anders, wie?
2 (2.9%)

Totaal aantal stemmen: 59

Ferrari 2010

Wat ik wel kan geloven is dat Schumacher Massa raad geeft over hoe hij zijn wagen beter kan afstellen. En dus zo ietwat invloed heeft op Massa's prestaties.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

kaisz

Massa, die is echt niet wereldkampioen waardig.....
Hij heeft mij maar 1 keer overtuigd en dat was tijdends [een race] waar hij in begin van de rrace Hamilton EN Heikki inhaalde bij de start(nu is heikki in halen niet heel moeilijk, maar wel samen met hamilton in 1 bocht)

Wizard

Niks persoonlijks, maar hoelang kijk je F1??


Folkert

Citaat van: Wizard op 24 september 2008 - 10:13:39
Citaat van: Burorri op 21 september 2008 - 01:36:03
Nog 4 races te gaan en ik denk dat Hamilton het word.

Voor Massa is dit jaar zijn kans, en waarschijnlijk zijn laatste reeele kans, maar zal hem niet pakken. Hamilton zal aankomende GP zeker de boven hand hebben, en Massa zal denk ik moeten  hopen dat Kimi voor Hamilton blijft. Massa zal hem niet op eigenkracht winnen en geluk moeten hebben met uitvallen van Hamilton.

Wat ik in andere topic ook al zei: Massa schijnt beter te presteren als SChumacher aan wezig is, maar die zal laatste 2 gps niet aanwezig zijn.



Gebruik je nu fanbrieven gebruiken als onderbouwing?  ;D

Wat denk jezelf, dat Massa tijdens een race, volgepompt met adrenaline, compleet afgeschakeld en uitermate geconcentreerd, gefixeerd op het eind doel, ook maar één seconde stil staat bij de aanwezigheid van Schumacher?

Daarbij, was Schumacher ook niet in Engeland aanwezig waar hij zijn slechtste race ooit reed? Oeps, de fanbrief ontkrachtigd.  :'(

Misschien moet jij eens een keer lezen.
Zou echt heel veel schelen voor je weer met zinloze opmerkingen aan komt.  ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Wat denk je? Laten we Wizard weer eens op de man aanvallen en het inhoudelijke straal negeren? Je blijft een triest geval.

Ferrari 2010

Citaat van: Wizard op 24 september 2008 - 14:18:04
Wat denk je? Laten we Wizard weer eens op de man aanvallen en het inhoudelijke straal negeren? Je blijft een triest geval.
Je lacht Burorri uit omdat hij fanbrieven als onderbouwing gebruikt, terwijl hij dat helemaal niet deed, hij wilde enkel aanhalen wat er in die brief stond en vragen wat wij daarvan denken. Ik begrijp zijn reactie wel.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

#426
Citaat van: Ferrari 2008 op 24 september 2008 - 15:13:49
Citaat van: Wizard op 24 september 2008 - 14:18:04
Wat denk je? Laten we Wizard weer eens op de man aanvallen en het inhoudelijke straal negeren? Je blijft een triest geval.
Je lacht Burorri uit omdat hij fanbrieven als onderbouwing gebruikt, terwijl hij dat helemaal niet deed, hij wilde enkel aanhalen wat er in die brief stond en vragen wat wij daarvan denken. Ik begrijp zijn reactie wel.
Precies. En daarbij heb ik in andere post(of deze, 1 van de 2 :P) dat ik niet eens kan zeggen of het waar is.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Citaat van: Wizard op 24 september 2008 - 10:39:29
Niks persoonlijks, maar hoelang kijk je F1??
Massa vind ik ook niet altijd overtuigen. Is bepaald geen supertalent. Wel gewoon een goede rijder.

Wat maakt het trouwens uit hoe lang hij F1 kijkt? Hij mag toch wel een mening hebben.

Wizard

Was ook niks persoonlijks, plus dat ik Massa over het algemeen altijd wel een onderschatte coureur heb gevonden.

scho0634

En ik vind hem niet bijzonder. Dat kan, he.

meatball

Citaat van: 0634 op 24 september 2008 - 21:15:32
En ik vind hem niet bijzonder. Dat kan, he.
Dan is het dus normaal dat ik Kimi niets vind,he he ik ben normaal.Massa gaat het halen en de champagne staat al koud hier.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Citaat van: meatball op 24 september 2008 - 21:18:29
Citaat van: 0634 op 24 september 2008 - 21:15:32
En ik vind hem niet bijzonder. Dat kan, he.
Dan is het dus normaal dat ik Kimi niets vind,he he ik ben normaal.Massa gaat het halen en de champagne staat al koud hier.
Nee Meatball, jij bent sowieso niet normaal ;).

Ik denk ook dat Massa het gaat halen, want hij heeft simpelweg de beste auto (en de FIA achter zich). Hill bewees al eerder dat goede coureurs topcoureurs kunnen verslaan als ze het goede materiaal hebben. Laat onverlet dat Massa i.m.o. niet veel beter is dan Barrichello of DC in hun hoogtijdagen. Maar goed, Massa is een aimabele man, en ik gun het hem wel.

Wizard

Citaat van: 0634 op 24 september 2008 - 21:15:32
En ik vind hem niet bijzonder. Dat kan, he.

Uiteraard. Met jou zijn er veel andere, vandaar dat ik Massa ook een onderschat coureur vind. ;)

scho0634

Citaat van: Wizard op 24 september 2008 - 22:54:05
Citaat van: 0634 op 24 september 2008 - 21:15:32
En ik vind hem niet bijzonder. Dat kan, he.

Uiteraard. Met jou zijn er veel andere, vandaar dat ik Massa ook een onderschat coureur vind. ;)
Ik vind wel dat ie een sterk jaar rijd, dat wel. Ik zie alleen niet echt iets bijzonders in hem.

kaisz

Citaat van: Wizard op 24 september 2008 - 10:39:29
Niks persoonlijks, maar hoelang kijk je F1??


Voorheen, de mooie gevechten van Schumacher en Hakkinen. Nadat Hakkinen was gestopt vond ik het minder leuk. Sinds Alonso voor McLaren wkam rijden werd ik weer geinteresseerd.
Maar volgens mij vindt niemand Massa een kampioen waardig (behalve zijn familie).
Als je zo vaak en zo hard om je oren wordt gereden door Hamilton zou ik geeneens kampioen willen worden.