Wie wordt wereldkampioen?

Gestart door Supermariobros, 28 februari 2008 - 19:58:24

« vorige - volgende »

Wie wordt wereldkampioen?

Raikkonen
30 (44.1%)
Massa
13 (19.1%)
Hamilton
21 (30.9%)
Kovalainen
0 (0%)
Alonso
2 (2.9%)
Iemand anders, wie?
2 (2.9%)

Totaal aantal stemmen: 59

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 07 september 2008 - 18:45:54
Vorig jaar was het vooral Hongarije waar Ferrari geholpen werd, al was het spionageschandaal inderdaad ook wel wat controversieel.
Sja, hongarije, dat heb je aan Alonso te danken ...
Mooie avatar overigens :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

zeph

Citaat van: zeph op 07 september 2008 - 18:44:29
Ik voorspel dat zowel McLaren en Ferrari voor het einde van hetseizoen schuldig worden bevonden aan het beramen van een aanslag op Mosley en Ecclestone, allebei verbannen worden uit de F1 en BMW en Kubica zodoende kampioen worden  ;D

Idioot? Niet idioter dan een vliegtuig in het WTC.


Halverwege seizoen 2009 komt dan aan het licht dat BMW wel degelijk op de hoogte was van de moordplannen van Mac en Fer, en komt de titel posthuum alsnog bij Alonso en Renault terecht. Wie durft te beweren dat dit onmogelijk is?  8)

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 07 september 2008 - 18:45:34
Citaat van: zeph op 07 september 2008 - 18:44:29
Ik voorspel dat zowel McLaren en Ferrari voor het einde van hetseizoen schuldig worden bevonden aan het beramen van een aanslag op Mosley en Ecclestone, allebei verbannen worden uit de F1 en BMW en Kubica zodoende kampioen worden  ;D

Idioot? Niet idioter dan een vliegtuig in het WTC.

Dat ze  McLaren ervan verdenken zou niets bijzonders zijn, maar Ferrari raken ze niet aan hoor ;)

Overigens, Massa wordt WK! Nog 2 puntjes. Ik hoop dat ferrari nu gewoon tegen Kimi zegt: Kimi, je bent minstens even goed, ga voor je race, ga voor je positie, maar Massa is nu gewoon nr 1, als het nodig is help je hem.
Vind ik ook, maar word wel moeilijk als Kimi 1 rijd en Hamilton 2 en massa P3 of lager.
Trotse vader van Rosalie(L)

TheIceman

Citaat van: Jasper op 07 september 2008 - 18:45:54
Citaat van: Ferrari 2008 op 07 september 2008 - 18:41:44
Citaat van: _Makke_ op 07 september 2008 - 18:27:29
Het wordt Massa, dat staat vast. Als het nodig is zal de FIA nog wel een handje helpen.
Uiteraard. Verleden jaar hebben ze Ferrari geholpen met de spionage, nu met Hamilton achteruit te zetten. Het is ÉÉN groot complot :)

Vorig jaar was het vooral Hongarije waar Ferrari geholpen werd, al was het spionageschandaal inderdaad ook wel wat controversieel.

Geweldige Avatar moet ik zeggen :)

Ferrari 2010

Citaat van: zeph op 07 september 2008 - 18:48:25
Citaat van: zeph op 07 september 2008 - 18:44:29
Ik voorspel dat zowel McLaren en Ferrari voor het einde van hetseizoen schuldig worden bevonden aan het beramen van een aanslag op Mosley en Ecclestone, allebei verbannen worden uit de F1 en BMW en Kubica zodoende kampioen worden  ;D

Idioot? Niet idioter dan een vliegtuig in het WTC.


Halverwege seizoen 2009 komt dan aan het licht dat BMW wel degelijk op de hoogte was van de moordplannen van Mac en Fer, en komt de titel posthuum alsnog bij Alonso en Renault terecht. Wie durft te beweren dat dit onmogelijk is?  8)
Postuum, Alonso en Renault gaan het ook niet overleven of wat? :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

zeph

Welnee, Alonso wordt getroffen door de kogel die Ecclestone en Mosley mist! Briatore glijdt uit in de pitstraat en wordt aangereden door Piquet in zijn laatste race. Opzet? Als het aan de FIA ligt, zullen we het nooit weten.... 8)

Folkert

Nog 4 races te gaan en ik denk dat Hamilton het word.

Voor Massa is dit jaar zijn kans, en waarschijnlijk zijn laatste reeele kans, maar zal hem niet pakken. Hamilton zal aankomende GP zeker de boven hand hebben, en Massa zal denk ik moeten  hopen dat Kimi voor Hamilton blijft. Massa zal hem niet op eigenkracht winnen en geluk moeten hebben met uitvallen van Hamilton.

Wat ik in andere topic ook al zei: Massa schijnt beter te presteren als SChumacher aan wezig is, maar die zal laatste 2 gps niet aanwezig zijn.

Trotse vader van Rosalie(L)

FerrariMan

Dat laatste is wel heel wanhopig wishful thinking. Gaan we nu al fanbrieven gebruiken als onderbouwing?  :)

Folkert

Citaat van: FerrariMan op 21 september 2008 - 11:54:44
Dat laatste is wel heel wanhopig wishful thinking. Gaan we nu al fanbrieven gebruiken als onderbouwing?  :)
Misschien beetje wishfullthinking, maar zoals ik in andere topic ook al zei weet ik niet eens of het waar is of niet.
Maar zou wel beetje verklaren waarom Massa soms snel is en soms langzaam. (nou ja als Schumacher Massa helpt dan.)
Massa heeft mij de laatste 2 races niet echt weten te imponeren eerlijk gezegt.
Trotse vader van Rosalie(L)

zeph

Citaat van: Burorri op 21 september 2008 - 01:36:03


Wat ik in andere topic ook al zei: Massa schijnt beter te presteren als SChumacher aan wezig is, maar die zal laatste 2 gps niet aanwezig zijn.



Het tegenovergestelde heb ik vorig jaar op de Nederlandse TV gehoord: dat als Schumacher erbij is, Raikkonen prompt minder goed presteert!

Folkert

Citaat van: zeph op 21 september 2008 - 22:13:48
Citaat van: Burorri op 21 september 2008 - 01:36:03


Wat ik in andere topic ook al zei: Massa schijnt beter te presteren als SChumacher aan wezig is, maar die zal laatste 2 gps niet aanwezig zijn.



Het tegenovergestelde heb ik vorig jaar op de Nederlandse TV gehoord: dat als Schumacher erbij is, Raikkonen prompt minder goed presteert!
Zie je wel, dat roep ik al jaren: Schumacher is nutteloze pain in die ass :P ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

leproffesseur

Massa blijft voor mij een vraagteken.Kan hij het of niet?
Met raikonnen en hamilton weet ik dat ze het kunnen maar massa ben ik niet zeker.

meatball

Citaat van: leproffesseur op 22 september 2008 - 22:25:21
Massa blijft voor mij een vraagteken.Kan hij het of niet?
Met raikonnen en hamilton weet ik dat ze het kunnen maar massa ben ik niet zeker.
Als hij zo ver in het seizoen maar op 1 puntje van de leiding staat waarom zou hij dan geen wk kunnen worden ?
Dat is toch pure onzin,alle punten heeft hij zelf verdient,ik zeg niet dat hij het word maar een goede kans heeft hij zeker.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Citaat van: leproffesseur op 22 september 2008 - 22:25:21
Massa blijft voor mij een vraagteken.Kan hij het of niet?
Met raikonnen en hamilton weet ik dat ze het kunnen maar massa ben ik niet zeker.
Wanneer heeft Hamilton dan bewezen een titel te kunnen binnenslepen?

Wizard

Citaat van: Burorri op 21 september 2008 - 01:36:03
Nog 4 races te gaan en ik denk dat Hamilton het word.

Voor Massa is dit jaar zijn kans, en waarschijnlijk zijn laatste reeele kans, maar zal hem niet pakken. Hamilton zal aankomende GP zeker de boven hand hebben, en Massa zal denk ik moeten  hopen dat Kimi voor Hamilton blijft. Massa zal hem niet op eigenkracht winnen en geluk moeten hebben met uitvallen van Hamilton.

Wat ik in andere topic ook al zei: Massa schijnt beter te presteren als SChumacher aan wezig is, maar die zal laatste 2 gps niet aanwezig zijn.



Gebruik je nu fanbrieven gebruiken als onderbouwing?  ;D

Wat denk jezelf, dat Massa tijdens een race, volgepompt met adrenaline, compleet afgeschakeld en uitermate geconcentreerd, gefixeerd op het eind doel, ook maar één seconde stil staat bij de aanwezigheid van Schumacher?

Daarbij, was Schumacher ook niet in Engeland aanwezig waar hij zijn slechtste race ooit reed? Oeps, de fanbrief ontkrachtigd.  :'(