Wie wordt wereldkampioen?

Gestart door Supermariobros, 28 februari 2008 - 19:58:24

« vorige - volgende »

Wie wordt wereldkampioen?

Raikkonen
30 (44.1%)
Massa
13 (19.1%)
Hamilton
21 (30.9%)
Kovalainen
0 (0%)
Alonso
2 (2.9%)
Iemand anders, wie?
2 (2.9%)

Totaal aantal stemmen: 59

scho0634

Ik heb steeds meer het idee dat het Hamilton wordt. Juist door races als gisteren. Alles lijkt zijn kant op te vallen.

Drie weken terug leek hij de lul toen zijn band knalde, maar vervolgens liep hij uit in het WK. Gisteren was de Ferrari sneller, maar toch loopt ie andermaal uit. Het lijkt allemaal een beetje zijn kant op te vallen, hoewel de Ferrari's gewoon sneller zijn.

Folkert

Citaat van: 0634 op 25 augustus 2008 - 11:31:52
Ik heb steeds meer het idee dat het Hamilton wordt. Juist door races als gisteren. Alles lijkt zijn kant op te vallen.

Drie weken terug leek hij de lul toen zijn band knalde, maar vervolgens liep hij uit in het WK. Gisteren was de Ferrari sneller, maar toch loopt ie andermaal uit. Het lijkt allemaal een beetje zijn kant op te vallen, hoewel de Ferrari's gewoon sneller zijn.
Kimi komt er jammergenoeg even niet meer aan te pas. Maar Belgie heeft hij altijd goed gereden, dus laten we hopen dat hij nu weer kan vlammen.
Maar Hamilton heeft geleerd van vorig jaar denk ik. Hoewel Massa denk ik toch de snellere was, had Hamilton wel sneller gekunt denk ik, maar of hij Massa had verslagen? Weet ik niet.
Maar het ligt redelijk dicht bij elkaar nog en alle 3 k unnen ze het nog worden, Maar HAmilton heeft de meeste kans, al is Massa goed in vorm en verslaat Kimi nu op alle kanten.

Word spannend.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Citaat van: Jan Dijkstra op 25 augustus 2008 - 09:29:12
Ik hoop Massa, en ik stiekum denk ik het ook steeds meer. Ik hoop alleen dat het in zijn thuisrace beslist moet worden.. dat zou echt gaaf zijn.

Ik denk toch sowieso dat het tussen hamilton en massa gaat, aangezien kimi nergens is de laatste paar races..

Kimi moet zich snel herpakken wilt hij kans houden op de titel. Omdat Ferrari een tikkeltjes sneller lijkt dan McLaren geef ik Massa de meeste kans (als het spul heel blijft).

Ferrari = sneller dan McLaren*
Massa = beter dan Kimi*

Maargoed, 6 races is nog lang.

*op dit moment.

Ferrari 2010

Komt allemaal door die huidige puntentelling, een wagen moet finishen, anders heb je gedaan. Vandaar ook dat de wagens tegenwoordig zo betrouwbaar moeten zijn. Vroeger kon je 4 punten per race goed maken, nu 2. Ik hoop dat Massa er nog komt, Kimi zal het niet halen dit seizoen, lijkt mij. Maar dan moet Kimi wel ook eens beginnen met zig tussen Massa en Hamilton te gooien, anders mag Massa nog zo veel winnen als hij wil...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Nu ja, als Massa 3 keer wint en Hamilton wordt telkens tweede, staan ze al gelijk hoor. ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 25 augustus 2008 - 15:08:24
Nu ja, als Massa 3 keer wint en Hamilton wordt telkens tweede, staan ze al gelijk hoor. ;)
Ik acht Ferrari niet in staat op elk circuit sneller te zijn. Ik geef ze 50/50, zo is het het hele seizoen eigenlijk al een beetje. Voordeel is dat Kimi beter is dan Kova, Kimi kan de 2de plaats achter Massa innemen (enfin, als hij een goede dag heeft ::)), of Kova dat ook kan achter Hamilton, ik denk niet dat het altijd zal lukken.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

leproffesseur

Dit blijft een seizoen waar geen constante lijn in zit.
Alle 3 hebben ze sterke en zwakke races gehad waarvan
Kimmi het meest ontchoogeld.Telkens als je denkt van die
titelkandidaat gaat nu een  gat slaan in de tussenstand loopt
het ergens mis.In Monza en Francochamps zie ik een mclaren
het sterkst zijn ook al heb ik daar twijfels over.De betrouwbaarheids
problemen van Ferrari zullen moeten verbeteren want dat wordt cruciaal.
Raikonnen afschrijven is te voorbarig gezien de loop van het seizoen
en de achterstand valt nog mee.Massa en Hamilton lijkken wel het meest kans te hebben.

The REAL BUTTON Freak

Massa lijkt mij realistisch, Kimi kan zen nr 1 afstaan.

Wizard

Mwa, zover achter staat Kimi nu ook alweer niet. ;)

Vind het geweldig om te zien hoe men Kimi keihard afschrijft, terwijl als Hamilton of Massa dadelijk 2 slechte races kent en Kimi wint dominant hij weer wordt gezien als de nieuwe WK.

Jasper

Vorig jaar werd Kimi ook afgeschreven een paar races voor het seizoen...

Anderzijds was de titel voor Kimi ook écht een gebeurtenis van 1 kans op 50 of zo. :)

meatball

Citaat van: Jasper op 26 augustus 2008 - 13:23:43
Vorig jaar werd Kimi ook afgeschreven een paar races voor het seizoen...

Anderzijds was de titel voor Kimi ook écht een gebeurtenis van 1 kans op 50 of zo. :)
Geluk hebben noemen ze zoiets,Hamilton blunderde er op los en Alonso werd verraden door zijn team,geen van beide gaat dit seizoen nog gebeuren,dus Ferrari gaat zelf voor de titel moeten zorgen. Dat word moeilijk wegens Kimi op de dool en de Ferrari niet 100% betrouwbaar,het moet van Massa komen dus hopenlijk geen regen in ons Belgenland.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Wizard

Citaat van: meatball op 26 augustus 2008 - 20:13:10
Geluk hebben noemen ze zoiets,Hamilton blunderde er op los en Alonso werd verraden door zijn team,geen van beide gaat dit seizoen nog gebeuren,dus Ferrari gaat zelf voor de titel moeten zorgen.

Met geluk alleen scoor je geen 110 punten en wordt je wereldkampioen. Zoiets noem ik seizoens-verloop.

meatball

Citaat van: Wizard op 26 augustus 2008 - 20:50:49
Citaat van: meatball op 26 augustus 2008 - 20:13:10
Geluk hebben noemen ze zoiets,Hamilton blunderde er op los en Alonso werd verraden door zijn team,geen van beide gaat dit seizoen nog gebeuren,dus Ferrari gaat zelf voor de titel moeten zorgen.

Met geluk alleen scoor je geen 110 punten en wordt je wereldkampioen. Zoiets noem ik seizoens-verloop.
Het ging hier niet over seizoensverloop maar over het feit dat Kimi de titel op en par race's voor het einde bijna niet meer kon winnen,ik was het niet die zei 1 kans op 50 ,maar ben het er wel mee eens.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

leproffesseur

Kimmi zeker nog niet afschrijven gezien de wissellende resultaten van
Massa en dan eens Hamilton maar hij zal toch ook wel moeten beter rijden
want in tegenstelling tot vorig jaar vind ik Raikonnen minder goed.
En als kimmi fan teleurstellend voor mij.

robbert

ja ik vind ook dat Raikkonen veel beter zal moeten presteren, want nu trekt het op niks. Kan zelfs bijna niet onder druk rijden, kijk maar naar zijn laatste pitstop