Wie wordt wereldkampioen?

Gestart door Supermariobros, 28 februari 2008 - 19:58:24

« vorige - volgende »

Wie wordt wereldkampioen?

Raikkonen
30 (44.1%)
Massa
13 (19.1%)
Hamilton
21 (30.9%)
Kovalainen
0 (0%)
Alonso
2 (2.9%)
Iemand anders, wie?
2 (2.9%)

Totaal aantal stemmen: 59

Wizard

#330
Citaat
Ik heb het met 1 race, jij met 2 hele jaren. Verschil niet?

Nu reageer eens inhoudelijk. Want het roepen dat ik geen kaas heb gegeten van de F1 is niks anders dan mijn argumenten ontwijken.

Heb je de rondetijden inmiddels nagezocht?


Citaat
Om jou non argumenten de grond in te slaan.

Welke non-argumenten? Alles wat ik roep, toon ik aan met feiten. Wel heel erg knullig om te denken dat je feiten de grond ik kunt slaan, maar dat is inderdaad wat je probeert.

CitaatAls jij eerder normaal had gereageerd en had gezegt: inderdaad gaat over WK, hoefde ik dit ook niet te zeggen. Ik haalde schumacher aan, jij ging er uitgebreid op verder.

Dan had jij het moeten negeren, plus, dat ik er op doorging veranderd niks aan het feit dat jij er over begon. Dus wederom mijn vraag, als het er niet toe doet, waarom begin je er dan over (want daar had ik het over)?

Citaat
Zeg toch dat ik het zelf ook ff ga opzoeken? Wat begrijp jij daar niet aan?

En dat heb je nog niet gedaan? :D

Plus, je zegt dat Massa in zijn outlap 3 seconde verloor, terwijl ik al een paar keer heb gepost dat Massa 2x 1:12 reed NA zijn pitsstop en PAS toen Kimi ging pitten, vielen Massa's rondetijden terug naar 1:15, om zo Kimi er voor te krijgen. Dat is nu, wat ik bedoel met slecht lezen.

Citaat
Niemand is foutloos. Noem mij 1 foutloze coureur aan en je krijgt miljoen euro van mij.

Waarom zou ik? Heb je mij het tegendeel zien posten?

CitaatDat is niet frappant? Hij wint de laatste 2 races met overmacht en reed gister ook sterke kwalificatie. Canada reed hij ook sterk en had voor de winst kunnen gaan alleen kegelt zich zelf er uit. Frankrijk was gedoemd te falen. En er waren nog meer dan genoeg mensen die hem tipte als WK. Maar door de Media werd alle aandacht gericht op zijn blunder, niet zijn prestaties.

Klopt, alleen trek ik me geen bult aan van de media wat dat aangaat.

[edit]Citaten zijn van Burorri.


Folkert

Citaat van: Wizard op 03 augustus 2008 - 12:05:31
Citaat
Ik heb het met 1 race, jij met 2 hele jaren. Verschil niet?

Nu reageer eens inhoudelijk. Want het roepen dat ik geen kaas heb gegeten van de F1 is niks anders dan mijn argumenten ontwijken.

Heb je de rondetijden inmiddels nagezocht?


Citaat
Om jou non argumenten de grond in te slaan.

Welke non-argumenten? Alles wat ik roep, toon ik aan met feiten. Wel heel erg knullig om te denken dat je feiten de grond ik kunt slaan, maar dat is inderdaad wat je probeert.

CitaatAls jij eerder normaal had gereageerd en had gezegt: inderdaad gaat over WK, hoefde ik dit ook niet te zeggen. Ik haalde schumacher aan, jij ging er uitgebreid op verder.

Dan had jij het moeten negeren, plus, dat ik er op doorging veranderd niks aan het feit dat jij er over begon. Dus wederom mijn vraag, als het er niet toe doet, waarom begin je er dan over (want daar had ik het over)?
Welk feit gebruikte je met de kansen van Kimi en Masse in de respectievelijke jaren?
Ik geloofde er in, en was inderdaad meer hoop dan wijsheid. Maar Kimi had de snel hied toen om te winnen en makkelijk ook. Massa vorig jaar niet en dit jaar nu ook niet. Ok Kimi heeft die snel heid ook niet. In Japan geloof ik werd hij vorig jaar 3de op 45seconde van Kimi, die won. Of het was china.
Citaat
Zeg toch dat ik het zelf ook ff ga opzoeken? Wat begrijp jij daar niet aan?

En dat heb je nog niet gedaan? :D

Plus, je zegt dat Massa in zijn outlap 3 seconde verloor, terwijl ik al een paar keer heb gepost dat Massa 2x 1:12 reed NA zijn pitsstop en PAS toen Kimi ging pitten, vielen Massa's rondetijden terug naar 1:15, om zo Kimi er voor te krijgen. Dat is nu, wat ik bedoel met slecht lezen.
[/quote]
Nee, nog niet, niet echt heel veel tijd voor gehad. Dus omdat jij het post is het direct een feit? In een andere discussie kwam het juist naar voren dat Massa helemaal niet veel heeft in gehouden om Kimi voor bij te laten. misschien maximaal 5 tiende.

Citaat
Waarom zou ik? Heb je mij het tegendeel zien posten?

Waarom haal je het dan aan? Je zei het als of alleen Hamilton fouten maakte.

Citaat
Klopt, alleen trek ik me geen bult aan van de media wat dat aangaat.


Kennelijk wel, als jij gaat roepen dat 3 races geleden niemand nog meer in zijn kansen geloofde. :)
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Citaat van: Burorri op 03 augustus 2008 - 12:26:19
Waarom haal je het dan aan? Je zei het als of alleen Hamilton fouten maakte.

Sorry? Ik zal de zin voor je herhalen; "Maar OOK Hamilton is niet foutloos."

Zijn we weer terug bij het puntje, lezen wat iemand zegt.

Citaat
Kennelijk wel, als jij gaat roepen dat 3 races geleden niemand nog meer in zijn kansen geloofde. :)

Dan doel ik op forummers, niet de media. Dat forummer hun vertrouwen baseren op uitspraken van de media, staat daar los van. De media hoor ik niet snel roepen dat iemand wel of geen kanshebber meer is, althans, ik weet me geen mediabericht voor de geest te halen, waarin Hamilton wordt uitgevlakt.

Back ontopic -de rest van je post is een beetje onoverzichtelijk-, ben erg benieuwd naar de snelheid van McLaren. Als ze wederom Ferrari compleet zoek rijden wordt het seizoen met een beetje pech, eengeschreven verhaal. Ik hoop dat Massa nog wat kan uitrichten vanaf die 3de plaats.

Wizard

Citaat van: Burorri op 03 augustus 2008 - 12:26:19
Nee, nog niet, niet echt heel veel tijd voor gehad.

?? Maar wel tijd om ellelange posts neer te kalken, maar rondetijden opzoeken wat een minuut werk is, heb je geen tijd voor? ;D

CitaatDus omdat jij het post is het direct een feit?

Nee, omdat ik de rondetijden heb opgezocht, en ook zonder dat opzoekenwist ik dat Massa een stuk langzamer was in de ronde dat Kimi naar binnen ging (heb altijd livetiming er naast lopen en zoiets valt je wel op).

CitaatIn een andere discussie kwam het juist naar voren dat Massa helemaal niet veel heeft in gehouden om Kimi voor bij te laten. misschien maximaal 5 tiende.

Helaas is dat incorcect.

Folkert

Citaat van: Wizard op 03 augustus 2008 - 12:49:07
Citaat van: Burorri op 03 augustus 2008 - 12:26:19
Nee, nog niet, niet echt heel veel tijd voor gehad.

?? Maar wel tijd om ellelange posts neer te kalken, maar rondetijden opzoeken wat een minuut werk is, heb je geen tijd voor? ;D

CitaatDus omdat jij het post is het direct een feit?

Nee, omdat ik de rondetijden heb opgezocht, en ook zonder dat opzoekenwist ik dat Massa een stuk langzamer was in de ronde dat Kimi naar binnen ging (heb altijd livetiming er naast lopen en zoiets valt je wel op).

CitaatIn een andere discussie kwam het juist naar voren dat Massa helemaal niet veel heeft in gehouden om Kimi voor bij te laten. misschien maximaal 5 tiende.

Helaas is dat incorcect.
Knap dat jij precies weet wat ik doe en niet. Ik ben ook op zoek naar die disucssie waar ik het allemaal las.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Wat ik bedoelde is, dat die 0.5 sec incorrect zijn.

scho0634

Stuur eens pm-ettjes, jullie twee.

Wizard

We waren er al over uitgebakkeleidt (schrijf ik dat goed??).  ;)

Maar, wie wordt er kampioen?? Tja, gaat het weer eens goed met Massa, slaat de pechduivel weer toe. Niet goed voor de strijd om het wereldkampioenschap. Maargoed, een verloren strijd is nog geen verloren oorlog. Wel wordt het een moeilijke opgave, zeker als het Hamilton niet tegenzit.Wat Kimi betreft, als hij niet vlug zijn snelheid herpakt gaat ook hij het nog moeilijk krijgen. Hamilton heeft wat dat betreft de beste papieren in handen lijkt mij, maar hij moet het toch maar "effetjes" doen. Afgelopen seizoen werd de druk hem te veel, kan hij dit jaar wel met de druk omgaan??

scho0634

Citaat van: Wizard op 03 augustus 2008 - 23:18:51
We waren er al over uitgebakkeleidt (schrijf ik dat goed??).  ;)
Zet er dan voortaan ff 'the end' achter ;).

Wizard

Dat stond er ook.....ff, vandaar dat het er nu niet meer staat.  ;D

leproffesseur

Terug naar de essentie van de rubriek namelijk het kampioenschap.
Ik weet het niet meer maar blijf hopen op raikonnen.
Dit is niet zijn beste seizoen maar lewis en massa hebben ook al serius geblunderd.
Hamilton heeft de mooiste overwinning tot nu toe behaald maar ook de grootste blunder (canada).
Bij massa heb ik gevoel van die wordt nooit wereldkampioen.Hamilton lijkt momenteel de beste papieren te hebben
al kan je moeilijk zeggen dat hij  bovenuit springt.En wie heeft de beste wagen?Ook al zo moeilijk uit te maken.
Mclaren waarschijnlijk...

Jasper

Ik denk dat het team dat zondag wint, de wereldtitel wint (bij de rijders, want bij de constructeurs heeft Ferrari al iets meer voorsprong). De pauze van 3 weken is geweest (de enige lange pauze dit seizoen) dus nu is het één sprint naar Interlagos. Wie nu de beste wagen heeft, staat er ook voor de rest van het seizoen beter voor...

Wizard

Ligt helemaal aan de race plus het is een nieuw circuit, dus een peil zou ik er niet op willen trekken. Volgens insiders zou dit een circuit zijn, wat McLaren nog wel eens goed kan liggen daarna kan het nog alle kanten uit.

janke

Citaat van: Jasper op 22 augustus 2008 - 16:57:17
Ik denk dat het team dat zondag wint, de wereldtitel wint (bij de rijders, want bij de constructeurs heeft Ferrari al iets meer voorsprong). De pauze van 3 weken is geweest (de enige lange pauze dit seizoen) dus nu is het één sprint naar Interlagos. Wie nu de beste wagen heeft, staat er ook voor de rest van het seizoen beter voor...
Dus als BMW 1 en 2 wordt?? ;D
Some things are too important to be left in the past.

Jasper

Mja, zoals altijd geldt wel dat een toevalstreffer niet telt. :P