Wie wordt wereldkampioen?

Gestart door Supermariobros, 28 februari 2008 - 19:58:24

« vorige - volgende »

Wie wordt wereldkampioen?

Raikkonen
30 (44.1%)
Massa
13 (19.1%)
Hamilton
21 (30.9%)
Kovalainen
0 (0%)
Alonso
2 (2.9%)
Iemand anders, wie?
2 (2.9%)

Totaal aantal stemmen: 59

Jan Dijkstra

Ik begrijp niet dat mensen nog zo heilig overtuigd zijn van Raikkonen..
Kijk es wat de man presteert de laatste races.

Je kan wel roepen, massa maakt kans vanwege een goede auto.. da's wat mij betreft een beetje krap door de bocht, hij rijdt elke grandprix weer  in de trainingen de snelste tijd op de klokken, heb ik kimi nog niet zien doen. Rondetijden zijn statistisch gezien keer op keer sneller en laten we niet vergeten, wie staat er nu tweede in het klassement?!? Dat zegt niet alleen wat over de auto, dat zegt ook wat over de coureur.

Mijn mening hoor, en ja, ik stem voor de kleine braziliaan!! ( nee, geen piquet!!!)

Groetjes Jan.
F1 is like a box of chocolate.. You never know what you gonna get.

Ferrari 2010

Citaat van: jan Dijkstra op 23 juli 2008 - 12:38:58
Je kan wel roepen, massa maakt kans vanwege een goede auto.. da's wat mij betreft een beetje krap door de bocht, hij rijdt elke grandprix weer  in de trainingen de snelste tijd op de klokken, heb ik kimi nog niet zien doen. Rondetijden zijn statistisch gezien keer op keer sneller en laten we niet vergeten, wie staat er nu tweede in het klassement?!? Dat zegt niet alleen wat over de auto, dat zegt ook wat over de coureur.
Rondetijden in trainingen zeggen niets. Rondetijden in races wel. En wat zien we daar?
http://www.formula1.com/results/season/2008/dhl_fastest_laps.html

Geen Massa te bespeuren. Wie wel? Kimi ...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

robbert

Citaat van: Ferrari 2008 op 23 juli 2008 - 16:26:29
Citaat van: jan Dijkstra op 23 juli 2008 - 12:38:58
Je kan wel roepen, massa maakt kans vanwege een goede auto.. da's wat mij betreft een beetje krap door de bocht, hij rijdt elke grandprix weer  in de trainingen de snelste tijd op de klokken, heb ik kimi nog niet zien doen. Rondetijden zijn statistisch gezien keer op keer sneller en laten we niet vergeten, wie staat er nu tweede in het klassement?!? Dat zegt niet alleen wat over de auto, dat zegt ook wat over de coureur.
Rondetijden in trainingen zeggen niets. Rondetijden in races wel. En wat zien we daar?
http://www.formula1.com/results/season/2008/dhl_fastest_laps.html

Geen Massa te bespeuren. Wie wel? Kimi ...

het is niet de snelste rondes die telt, maar wie er aan de leiding staat en daar is geen kimi en geen massa te bespeuren maar een hamilton

Ferrari 2010

Citaat van: robbert op 23 juli 2008 - 22:47:50
Citaat van: Ferrari 2008 op 23 juli 2008 - 16:26:29
Citaat van: jan Dijkstra op 23 juli 2008 - 12:38:58
Je kan wel roepen, massa maakt kans vanwege een goede auto.. da's wat mij betreft een beetje krap door de bocht, hij rijdt elke grandprix weer  in de trainingen de snelste tijd op de klokken, heb ik kimi nog niet zien doen. Rondetijden zijn statistisch gezien keer op keer sneller en laten we niet vergeten, wie staat er nu tweede in het klassement?!? Dat zegt niet alleen wat over de auto, dat zegt ook wat over de coureur.
Rondetijden in trainingen zeggen niets. Rondetijden in races wel. En wat zien we daar?
http://www.formula1.com/results/season/2008/dhl_fastest_laps.html

Geen Massa te bespeuren. Wie wel? Kimi ...

het is niet de snelste rondes die telt, maar wie er aan de leiding staat en daar is geen kimi en geen massa te bespeuren maar een hamilton
Lees alles aub, dan zag je dat het om de vergelijking Kimi-Massa ging op vlak van rondetijden, ik zeg niets over Lewis ::)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Wizard

Citaat van: jan Dijkstra op 23 juli 2008 - 12:38:58
Ik begrijp niet dat mensen nog zo heilig overtuigd zijn van Raikkonen..
Kijk es wat de man presteert de laatste races.

Je kan wel roepen, massa maakt kans vanwege een goede auto.. da's wat mij betreft een beetje krap door de bocht, hij rijdt elke grandprix weer  in de trainingen de snelste tijd op de klokken, heb ik kimi nog niet zien doen. Rondetijden zijn statistisch gezien keer op keer sneller en laten we niet vergeten, wie staat er nu tweede in het klassement?!? Dat zegt niet alleen wat over de auto, dat zegt ook wat over de coureur.

Mijn mening hoor, en ja, ik stem voor de kleine braziliaan!! ( nee, geen piquet!!!)

Groetjes Jan.

Welkom alhier!!


En, eens met je post!!

Als kopman presteert Kimi onder de maat!

leproffesseur

In vergelijking met vorige jaren is kimmi niet zo sterk maar er zijn verzachtende omstandigheden.
In canada door uit de race geramd door hamiltons blunder en in Frankrijk had hij moeten winnen maar brute pech
kreeg hij.Hij had dus minstens 3 a 4 punten dichter bij hamilton moeten staan.Hou er ook rekening mee dat Massa
als teamgenoot de concurrentie aankan.Integenstelling tot kovalinnen...die geen bedreiging is voor hamilton!
De overwinningen  van hamilton zijn wel mooier dan die van kimmi tot nu toe maar de man heeft toch ook al een 3 tal fouten gemaakt die hem punten kosten en in monaco veel geluk gehad dat zijn ophaning het niet begaf na fout.
Maar kimmi kan beter dat is waar. >:(

Wizard

Massa wordt gewoon onderschat.  ;D

leproffesseur

Massa is goed maar geen echte seriuze titelkandidaat.Hij is niet constant genoeg en maakt te veel fouten.
Hij is nooit een supertalent geweest maar liet wel mooie dingen zien in zijn beginjaren.
Nu goed hij staat zeer dicht bij hamilton en het kampioenschap is nog open..
We hebben wel al spektakel gekregen van hem de laaste 3 jaar en dat is toch positief te noemen.

Wizard

Citaat van: leproffesseur op 26 juli 2008 - 02:05:09
Massa is goed maar geen echte seriuze titelkandidaat.Hij is niet constant genoeg en maakt te veel fouten.

Wie niet? Sowieso staat Massa na 10 races voor Kimi, dus dan heb je het ondanks de fouten goed voor elkaar. Ik persoonlijk vlak Massa niet uit.

CitaatHij is nooit een supertalent geweest maar liet wel mooie dingen zien in zijn beginjaren.

Defineer supertalent eens voor me? Heb Massa altijd al een onderschat coureur gevonden, en een titel zou wat dat aangaat wel het bewijs zijn dat Massa getalenteerder is dan de meeste denken.

CitaatNu goed hij staat zeer dicht bij hamilton en het kampioenschap is nog open..
We hebben wel al spektakel gekregen van hem de laaste 3 jaar en dat is toch positief te noemen.

Je zegt het zelf, hij staat zeer dicht bij Hamilton en voor Kimi in de strijd om het WK na 10 races, waarom zou hij geen kampioen kunnen worden?? Als Ferrari hem een winnende auto kan geven, zie ik niet in, waarom Massa geen WK zou kunnen worden. Zou McLaren nu echt oppermachtig zijn de rest van het seizoen wordt het zeker moeilijk, en anders maakt hij evenals Kimi gewoon kans op de titel.

Karre

Citaat van: Wizard op 26 juli 2008 - 07:34:43
Citaat van: leproffesseur op 26 juli 2008 - 02:05:09
Massa is goed maar geen echte seriuze titelkandidaat.Hij is niet constant genoeg en maakt te veel fouten.

Wie niet? Sowieso staat Massa na 10 races voor Kimi, dus dan heb je het ondanks de fouten goed voor elkaar. Ik persoonlijk vlak Massa niet uit.

CitaatHij is nooit een supertalent geweest maar liet wel mooie dingen zien in zijn beginjaren.

Defineer supertalent eens voor me? Heb Massa altijd al een onderschat coureur gevonden, en een titel zou wat dat aangaat wel het bewijs zijn dat Massa getalenteerder is dan de meeste denken.

CitaatNu goed hij staat zeer dicht bij hamilton en het kampioenschap is nog open..
We hebben wel al spektakel gekregen van hem de laaste 3 jaar en dat is toch positief te noemen.

Je zegt het zelf, hij staat zeer dicht bij Hamilton en voor Kimi in de strijd om het WK na 10 races, waarom zou hij geen kampioen kunnen worden?? Als Ferrari hem een winnende auto kan geven, zie ik niet in, waarom Massa geen WK zou kunnen worden. Zou McLaren nu echt oppermachtig zijn de rest van het seizoen wordt het zeker moeilijk, en anders maakt hij evenals Kimi gewoon kans op de titel.

Villeneuve won ooit ook een wereldtitel en veel mensen heeft hij niet overtuigd van z'n talent...

leproffesseur

Dat klopt maar wie wereldkampioen wordt is daarom niet perse de beste!
Niet dat het niet verdient is maar hoeveel kampioennen hadden niet een wagen die beste en betrouwbaarste van het veld waren en hadden serius wat moeite om de titel te behalen.Je moet het totale plaatje bekijkken want dat
is ook f1.P.s een supertalent is voor mij iemand die van in het begin van zijn carriere uitblinkt door:een groot verschil hebben t.o.v teamaets ,weinig fouten maakt en de top moeilijk maakt.
Massa voldoet niet genoeg aan die criteria en is voor mij zeker niet de top!
Raikonnen zal hem wel weer inhalen denk ik.

Karre

Citaat van: leproffesseur op 26 juli 2008 - 12:07:41
Dat klopt maar wie wereldkampioen wordt is daarom niet perse de beste!
Niet dat het niet verdient is maar hoeveel kampioennen hadden niet een wagen die beste en betrouwbaarste van het veld waren en hadden serius wat moeite om de titel te behalen.Je moet het totale plaatje bekijkken want dat
is ook f1.P.s een supertalent is voor mij iemand die van in het begin van zijn carriere uitblinkt door:een groot verschil hebben t.o.v teamaets ,weinig fouten maakt en de top moeilijk maakt.
Massa voldoet niet genoeg aan die criteria en is voor mij zeker niet de top!
Raikonnen zal hem wel weer inhalen denk ik.

Mooi zo! Eindelijk iemand die door heeft dat hier al 18 pagina's over een subjectieve zaak op elkaar wordt gezaagd  ;)

leproffesseur

Er is trouwens weer een controversieel filmpje van raikonnen op youtube.
IN de gp weekend van duitsland loopt hij een kindje omver per ongeluk terwijl haar moeder kimmi om een handtekening vraagt.Kimmi loopt gewoon door maar kijkt wel nog om en geeft aan de moeder een boodschap(niet duidelijk wat juist) dat ze best gaat kijken naar het kind.Kimmi kon er niets aan doen maar uit elementaire beleefdheid had hij toch wel even halt kunnen houiden!Moet eens kijken op de site van "dagelijkse formule 1 berichtgeving" want daar staat het filmpje....

Ferrari 2010

Citaat van: leproffesseur op 28 juli 2008 - 09:13:21
Er is trouwens weer een controversieel filmpje van raikonnen op youtube.
IN de gp weekend van duitsland loopt hij een kindje omver per ongeluk terwijl haar moeder kimmi om een handtekening vraagt.Kimmi loopt gewoon door maar kijkt wel nog om en geeft aan de moeder een boodschap(niet duidelijk wat juist) dat ze best gaat kijken naar het kind.Kimmi kon er niets aan doen maar uit elementaire beleefdheid had hij toch wel even halt kunnen houiden!Moet eens kijken op de site van "dagelijkse formule 1 berichtgeving" want daar staat het filmpje....
Kimi liep dat kind niet omver, dat was die vrouw ::) En dan wijst Kimi erop dat ze dat kind heeft omvergelopen, en keert ze terug. Niet Kimi maar die vrouw liep dus dat kind omver. Staat overigens al in een ander topic, bij multimedia.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Wizard

Citaat van: Karre op 26 juli 2008 - 11:51:40
Villeneuve won ooit ook een wereldtitel en veel mensen heeft hij niet overtuigd van z'n talent...

Je punt?