Wie wordt wereldkampioen?

Gestart door Supermariobros, 28 februari 2008 - 19:58:24

« vorige - volgende »

Wie wordt wereldkampioen?

Raikkonen
30 (44.1%)
Massa
13 (19.1%)
Hamilton
21 (30.9%)
Kovalainen
0 (0%)
Alonso
2 (2.9%)
Iemand anders, wie?
2 (2.9%)

Totaal aantal stemmen: 59

Vortex

Ik denk dat Raikkonen sneller is dan Alonso. Maar Alonso kan een auto beter "lezen" en naar zijn hand zetten.
Plus statistisch gezien gaan de auto`s van raikonen vaker defect.

leproffesseur

Tja daar heb je zeker een punt!!
Je kan dat natuurlijk niet bewijzen maar heb ook dat gevoel.

scho0634

Citaat van: meatball op 07 juli 2008 - 19:58:12
In een sport als wielrennen waar je wk wordt op een dag daar kan je een foute wk hebben.
Bij een sport als de f1 is de wk de beste in 17 of meer wedstrijden,dan heb je het toch verdiend denk ik.
Dat geldt ook voor Kimi, neem ik aan .... ;)

meatball

Citaat van: 0634 op 09 juli 2008 - 19:06:44
Citaat van: meatball op 07 juli 2008 - 19:58:12
In een sport als wielrennen waar je wk wordt op een dag daar kan je een foute wk hebben.
Bij een sport als de f1 is de wk de beste in 17 of meer wedstrijden,dan heb je het toch verdiend denk ik.
Dat geldt ook voor Kimi, neem ik aan .... ;)

Dat hoor je mij niet zeggen ;D
Ik bedoelde meer meestal eigenlijk ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Vortex

Ik heb ook nog nooit 700 + mensen aan een fiets zien sleutelen etc.:)

Ferrari 2010

Citaat van: Vortex op 10 juli 2008 - 12:41:25
Ik heb ook nog nooit 700 + mensen aan een fiets zien sleutelen etc.:)
Doet toch niet ter zake? :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

buiten dat heb ik ook nog nooit 700+ mensen aan een F1 auto zien sleutelen, hoor... ;)

Ferrari 2010

Tijd voor een bezoekje aan den Hans of Pearl hoor 0634 ;) :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Oh, aan welke enorme auto sleutelen meer dan 700 mensen? Die wil ik zeker eens zien... :)

janke

Aan de Ark van Noah op wielen. ::)
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

OT:

Ik heb zo'n vermoeden dat die I**** Duitser uit het niets toch ineens weer met de TItel aan de haal gaat.  ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

leproffesseur

Laat ons hopen dat het nog een paar jaar duurt voor een duitser(vetell)
meestrijdt want ik ken er ene die de f1 redelijk saai heeft gemaakt enkele seizoennen. ;)

Vortex

Mensen...lees ook de laatste afkorting....ETC...dua als je de engineers/mechanics/aerodynamics ETC  meetelt kom je op 700.

Wat dit er mee te maken heeft? Iemand maakt de vergelijking fietsen naar F1.Daarom is het geralateerd ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Vortex op 10 juli 2008 - 20:50:56
Wat dit er mee te maken heeft? Iemand maakt de vergelijking fietsen naar F1.Daarom is het geralateerd ;)
Volgens mij zou je er nog van versteld staan hoeveel mensen er met een fietsploeg bezig zijn. Ik ken er de getallen niet van, maar ik denk dat velen van ons zouden verschieten van het aantal mensen die voor bijvoorbeeld Silence-Lotto werken, al dan niet rechtstreeks onder contract bij de ploeg zelf.

Maar dat maakt het voor mij nog niet gerelateerd, de vergelijking met wielrennen was dat je daar wereldkampioen wordt met 1 goede rit. In de F1 is de kans dat bijvoorbeeld Glock kampioen wordt miniem, neem een mindere coureur in het wielrennen die net die dag goede benen hebben zoals ze dat daar zeggen, en niets staat hem in de weg te winnen. Hoeveel mensen er dan aan diens fiets hebben gewerkt, doet mijn inziens niet ter zake ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Vortex

Daar kan ik inkomen. Ik heb geen verstand van wielrennen, maar als ik het goed begrijp gaat het daar toch ook om de totaal tijd over meerdere ritten?