Wie wordt wereldkampioen?

Gestart door Supermariobros, 28 februari 2008 - 19:58:24

« vorige - volgende »

Wie wordt wereldkampioen?

Raikkonen
30 (44.1%)
Massa
13 (19.1%)
Hamilton
21 (30.9%)
Kovalainen
0 (0%)
Alonso
2 (2.9%)
Iemand anders, wie?
2 (2.9%)

Totaal aantal stemmen: 59

scho0634

Maar onderhand zijn wij bijna halverwege en staat Kubica bovenaan....

janke

Citaat van: Ferrari 2008 op 11 juni 2008 - 20:07:19
Zonder Hamiltons domme actie stond Kubica nu niet 1ste en waren we hier niet aan het discussieren. De Ferrari is betrouwbaar genoeg intussen denk ik, zonder de fouten van de rijders en het team zouden ze nu ook boven Kubica staan. Ik ga er gewoon vanuit dat ze niet zo dom zullen zijn om te blijven blunderen, en als BMW hun wagen dan niet bij de 1ste kan aansluiten, zullen ze geen wk worden.

En als Hamilton niet van die grapjes uithaald en Kimi en Massa niet van de baan gaan enz. Dan kunnen we het nog maar over weinig hebben. Ja misschien discussies over het rode lampje.
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

Citaat van: janke op 11 juni 2008 - 21:39:21
Met betrouwbaarheid bedoel ik ook bijv. pitstops.
Je bedoelt dan het incident in Canada? Verder hebben pitstops weinig met betrouwbaarheid te maken.

Citaat van: janke op 11 juni 2008 - 22:06:50
Citaat van: Ferrari 2008 op 11 juni 2008 - 20:07:19
Zonder Hamiltons domme actie stond Kubica nu niet 1ste en waren we hier niet aan het discussieren. De Ferrari is betrouwbaar genoeg intussen denk ik, zonder de fouten van de rijders en het team zouden ze nu ook boven Kubica staan. Ik ga er gewoon vanuit dat ze niet zo dom zullen zijn om te blijven blunderen, en als BMW hun wagen dan niet bij de 1ste kan aansluiten, zullen ze geen wk worden.

En als Hamilton niet van die grapjes uithaald en Kimi en Massa niet van de baan gaan enz. Dan kunnen we het nog maar over weinig hebben. Ja misschien discussies over het rode lampje.
Als jij erin geloofd mag je dat best doen, hoop doet leven, maar ik vind dat de 3 toprijders van het moment dit seizoen toch al genoeg hebben geblunderd.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Kubica maakt zeker kans. Als de piloten voor hem blijven blunderen en hij er staat om de punten op te rapen. Dat is toch logisch?

Ferrari 2010

Citaat van: FerrariMan op 12 juni 2008 - 09:45:02
Kubica maakt zeker kans. Als de piloten voor hem blijven blunderen en hij er staat om de punten op te rapen. Dat is toch logisch?
Tuurlijk, maar ik zeg er dus al heel de tijd bij dat ik er vanuit ga dat de piloten voor hem niet gaan blijven blunderen en dus zonder dat BMW aansluit bij de eerste, Kubica weinig kans maakt. Blijkbaar leest iedereen in het gedeelte waarin ik stel dat ze niet gaan blijven blunderen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Citaat van: Ferrari 2008 op 12 juni 2008 - 10:06:13
Citaat van: FerrariMan op 12 juni 2008 - 09:45:02
Kubica maakt zeker kans. Als de piloten voor hem blijven blunderen en hij er staat om de punten op te rapen. Dat is toch logisch?
Tuurlijk, maar ik zeg er dus al heel de tijd bij dat ik er vanuit ga dat de piloten voor hem niet gaan blijven blunderen en dus zonder dat BMW aansluit bij de eerste, Kubica weinig kans maakt. Blijkbaar leest iedereen in het gedeelte waarin ik stel dat ze niet gaan blijven blunderen.
Jij mag uitgaan van wat je wil, dat maakt het nog niet zeker dat dat effectief zal gebeuren. Blunders kunnen even snel opnieuw gebeuren.

Ferrari 2010

Ja, en dan? Ik zeg er toch duidelijk bij dat ik er net vanuit ga dat dat niet zo zal zijn... Afkomen met dat ze even goed wel kunnen blijven blunderen doet dan niet terzake.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Dat doet exact even veel ter zake als afkomen met dat ze niet meer gaan blunderen.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 12 juni 2008 - 13:17:06
Dat doet exact even veel ter zake als afkomen met dat ze niet meer gaan blunderen.
Das niet waar. Als ik reageer en daarin veronderstel dat ze minder zullen blunderen, dan heeft het geen zin om daarop te reageren met:
"Kubica maakt zeker kans. Als de piloten voor hem blijven blunderen en hij er staat om de punten op te rapen. Dat is toch logisch?"
Want dat weet ik even goed. Daar had ik het niet over, ik had het erover dat ze niet meer zouden blunderen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Citaat van: Ferrari 2008 op 12 juni 2008 - 12:52:42
Ja, en dan? Ik zeg er toch duidelijk bij dat ik er net vanuit ga dat dat niet zo zal zijn... Afkomen met dat ze even goed wel kunnen blijven blunderen doet dan niet terzake.
Manatwork, ben jij het?

Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

Massa bovenaan dat doet deugd :)
Zijn kansen op de titel zijn flink aan het stijgen.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

leproffesseur

Kimmi zal massa wel verslaan.Massa is nog niet constant genoeg denk ik.

Martin

Ik weet wel wie het niet wordt. Daar wou ik het bij laten.

scho0634

Ik ken er zelfs een heleboel die het niet worden ;)