Wie wordt wereldkampioen?

Gestart door Supermariobros, 28 februari 2008 - 19:58:24

« vorige - volgende »

Wie wordt wereldkampioen?

Raikkonen
30 (44.1%)
Massa
13 (19.1%)
Hamilton
21 (30.9%)
Kovalainen
0 (0%)
Alonso
2 (2.9%)
Iemand anders, wie?
2 (2.9%)

Totaal aantal stemmen: 59

sloggerke

Rober Kubica zie ik dat nog klaren.
Echt.

Jasper

Ach komaan, dat geloof je toch niet. Wat hij vandaag zegt. "Als je een race kunt winnen, heb je een topwagen, dus ook een topteam". Jordan was in 2003 zeker ook een topteam? En Honda was in 2006 ook een topteam? Laat me niet lachen zeg...

sloggerke

Honda was zeker niet slecht in 2006...
Het seizoen is nog lang. En Robert scoort (buiten Australië) telkens...
Meer is er vaak niet nodig. En meer zal er komen. Hier blijft het echt niet bij.

The REAL BUTTON Freak

Sluit ik mij bij aan, hij is erg constant en de Bmw zeer betoiuwbaar. Niet de snelste van het pak, maar als 2 honden vechten om 1 been,... kijk naar vorig jaar.

Folkert

Voorals nog leidt hij het WK. En nog paar foutjes van Hamilton/Mclaren of Kimi, Massa/Ferrari en Kubica pakt  weer een Winst.
Het is a longshot, maar niet onmogelijk.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: sloggerke op 09 juni 2008 - 22:52:43
Rober Kubica zie ik dat nog klaren.
Echt.
Dan zal BMW zich moeten aansluiten bij Ferrari en McLaren. Ze kunnen elke GP zo ongeveer vechten met de 2de tot hiertoe, maar nooit echt met de eerste. De enige reden waarom Robert nu aan de leiding staat, is het herhaaldelijk blunderen van Ferrari en McLaren piloten terwijl hij mooi elke race doet wat hij moet doen. Maar ik veronderstel dat dat geblunder binnenkort wel zal ophouden. Dus tenzij die BMW volgende race aansluit bij de eerste, is er weinig kans dat Robert WK wordt.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

sloggerke

Citaat van: Ferrari 2008 op 10 juni 2008 - 12:35:43
Citaat van: sloggerke op 09 juni 2008 - 22:52:43
Rober Kubica zie ik dat nog klaren.
Echt.
Dan zal BMW zich moeten aansluiten bij Ferrari en McLaren. Ze kunnen elke GP zo ongeveer vechten met de 2de tot hiertoe, maar nooit echt met de eerste. De enige reden waarom Robert nu aan de leiding staat, is het herhaaldelijk blunderen van Ferrari en McLaren piloten terwijl hij mooi elke race doet wat hij moet doen. Maar ik veronderstel dat dat geblunder binnenkort wel zal ophouden. Dus tenzij die BMW volgende race aansluit bij de eerste, is er weinig kans dat Robert WK wordt.

Dat hoeft echt nog niet volgende race te zijn hoor.
Kijk naar zijn positie op heden. En BMW kan hem enkel maar een betere wagen (proberen te) geven...
Kimi, die ik vooralsnog als zijn grootste concurrent zie, staat voorlopig op zeven punten. Als Kubica blijft doen wat hij moet doen is het gat niet zomaar in één race dichtgereden.
Ik had graag gezien waar Kubica was uitgekomen zonder het incident in Canada. Hij was overigens (met uitzondering van één vrije training) steeds tweede snelste.. of achter Massa, of achter Hamilton... En niet vergeten dat hij virtueel aan de leiding reed toen het incident gebeurde. (Hij was eerste uit de pitstraat)
Massa wil ik zien rijden met kans op de titel in de laatste races... En Hamilton, sorry voor zijn fans, maar ik zie hem enkel de klus klaren als hij genoeg voorsprong heeft voor de laatste twee gp's...
Waarmee ik overigens niets slecht wil zeggen over Hamilton! Klasbak! Maar ik had die jongen graag iets minder snel zien groeien. Je moet niet vergeten dat de druk op zijn schouders bijna onmenselijk moet zijn. Kimi heeft de klus al eens voor elkaar gekregen. (het "hoeft" dus niet meer zo.) En Kubica kan steeds als underdog rijden...

Ferrari 2010

Ik denk dat hij simpelweg 3de was geworden, hooguit 2de, zonder het incident. Hij hong niet virtueel aan de leiding, Kimi hong exact naast hem, het had volledig ervan afgehongen wie eerste reageerde op het groene licht.
Een gat van 7 punten, het is dat McLaren en Ferrari de punten constant nder elkaar blijken te veredelen, anders zou het gat binnen 2 races sowieso dicht zijn. Bovendien, het moet niet meer voor Kimi? :-\ Als hij zo zou redeneren, dan reed hij niet meer hoor! De druk is groter voor Hamilton, maar dat kan hooguit resulteren in nog meer domme fouten.

Ik denk dat het gat tussen het eerste team en BMW groter is dan jij denkt, ze kunnen hooguit elke race vechten met de 2de, de eerste hebben ze nog nooit echt aangeraakt.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: sloggerke op 10 juni 2008 - 13:34:07
Citaat van: Ferrari 2008 op 10 juni 2008 - 12:35:43
Citaat van: sloggerke op 09 juni 2008 - 22:52:43
Rober Kubica zie ik dat nog klaren.
Echt.
Dan zal BMW zich moeten aansluiten bij Ferrari en McLaren. Ze kunnen elke GP zo ongeveer vechten met de 2de tot hiertoe, maar nooit echt met de eerste. De enige reden waarom Robert nu aan de leiding staat, is het herhaaldelijk blunderen van Ferrari en McLaren piloten terwijl hij mooi elke race doet wat hij moet doen. Maar ik veronderstel dat dat geblunder binnenkort wel zal ophouden. Dus tenzij die BMW volgende race aansluit bij de eerste, is er weinig kans dat Robert WK wordt.

Dat hoeft echt nog niet volgende race te zijn hoor.
Kijk naar zijn positie op heden. En BMW kan hem enkel maar een betere wagen (proberen te) geven...
Kimi, die ik vooralsnog als zijn grootste concurrent zie, staat voorlopig op zeven punten. Als Kubica blijft doen wat hij moet doen is het gat niet zomaar in één race dichtgereden.
Ik had graag gezien waar Kubica was uitgekomen zonder het incident in Canada. Hij was overigens (met uitzondering van één vrije training) steeds tweede snelste.. of achter Massa, of achter Hamilton... En niet vergeten dat hij virtueel aan de leiding reed toen het incident gebeurde. (Hij was eerste uit de pitstraat)
Massa wil ik zien rijden met kans op de titel in de laatste races... En Hamilton, sorry voor zijn fans, maar ik zie hem enkel de klus klaren als hij genoeg voorsprong heeft voor de laatste twee gp's...
Waarmee ik overigens niets slecht wil zeggen over Hamilton! Klasbak! Maar ik had die jongen graag iets minder snel zien groeien. Je moet niet vergeten dat de druk op zijn schouders bijna onmenselijk moet zijn. Kimi heeft de klus al eens voor elkaar gekregen. (het "hoeft" dus niet meer zo.) En Kubica kan steeds als underdog rijden...
Dat is niet helemaal waar, Kimi of Kubica reden virtueel aan de leiding. En ik denk dat Kimi op dat moment ook de snellere van de 2 zou zijn geweest. Vlak voor de SC, liet hij wel de snelste ronde noteren
Trotse vader van Rosalie(L)

leproffesseur

Hij is zeer constant en bij ferrari en mclaren duidelijk minder en het is zeker mogelijk
al heeft hij (momenteel nog)de traagste van de 3 auto s.Indien de concurrentie blijft fouten
maken zie ik hem kampioen worden al is die kans eerder klein.En ik zie bmw het gat niet dit seizoen
dichten dus blijft het zeer moeilijk voor Robert.Een uitgesproken favoriet heb ik niet want ze hebben alle
3 (massa,raikonnen,lewis) evenveel blunders gemaakt behalve kubica.Hamilton in monaco veel geluk toch wel gehad niet vergeten want voor t zelfde was zijn ophanging kapot.

janke

Citaat van: Ferrari 2008 op 10 juni 2008 - 12:35:43
Citaat van: sloggerke op 09 juni 2008 - 22:52:43
Rober Kubica zie ik dat nog klaren.
Echt.
Dan zal BMW zich moeten aansluiten bij Ferrari en McLaren. Ze kunnen elke GP zo ongeveer vechten met de 2de tot hiertoe, maar nooit echt met de eerste. De enige reden waarom Robert nu aan de leiding staat, is het herhaaldelijk blunderen van Ferrari en McLaren piloten terwijl hij mooi elke race doet wat hij moet doen. Maar ik veronderstel dat dat geblunder binnenkort wel zal ophouden. Dus tenzij die BMW volgende race aansluit bij de eerste, is er weinig kans dat Robert WK wordt.

BMW hoeft zich nergens bij aan te sluiten. Gewoon hun eigen ding blijven doen. De auto blijven doorontwikkelen en betrouwbaar blijven. En hopen dat de 2 coureurs geen gekke dingen gaan doen, zoals de supercoureurs Massa, Kimi en Hamilton.
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

Citaat van: janke op 11 juni 2008 - 19:01:07
Citaat van: Ferrari 2008 op 10 juni 2008 - 12:35:43
Citaat van: sloggerke op 09 juni 2008 - 22:52:43
Rober Kubica zie ik dat nog klaren.
Echt.
Dan zal BMW zich moeten aansluiten bij Ferrari en McLaren. Ze kunnen elke GP zo ongeveer vechten met de 2de tot hiertoe, maar nooit echt met de eerste. De enige reden waarom Robert nu aan de leiding staat, is het herhaaldelijk blunderen van Ferrari en McLaren piloten terwijl hij mooi elke race doet wat hij moet doen. Maar ik veronderstel dat dat geblunder binnenkort wel zal ophouden. Dus tenzij die BMW volgende race aansluit bij de eerste, is er weinig kans dat Robert WK wordt.

BMW hoeft zich nergens bij aan te sluiten. Gewoon hun eigen ding blijven doen. De auto blijven doorontwikkelen en betrouwbaar blijven. En hopen dat de 2 coureurs geen gekke dingen gaan doen, zoals de supercoureurs Massa, Kimi en Hamilton.
En dan wordt BMW dit seizoen wk? Daar geloof ik niet in, Massa, Kimi en Lewis gaan nu wel iets constanter gaan rijden veronderstel ik.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

janke

Ik heb geen glazen bol. . ;) Maar vol blijven houden dat ze geen kans maken?? Alleen omdat ze iets langzamer zijn?? In de F1 spelen ook andere factoren, al jaren. Niks nieuws. Als Mansell zijn klapband niet had gehad, als MS Hill niet lastig valt enz. En veronderstel dat BMW kampioen wordt, dan is het geluk en mazzel. Nee hoor, dat is de betrouwbaarheid van de auto en de coureurs. Daarom staan ze boven aan. Optimaal gebruik maken van noemen ze dat. Is niets mis mee, vind ik. Maar het seizoen is nog lang.
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

Zonder Hamiltons domme actie stond Kubica nu niet 1ste en waren we hier niet aan het discussieren. De Ferrari is betrouwbaar genoeg intussen denk ik, zonder de fouten van de rijders en het team zouden ze nu ook boven Kubica staan. Ik ga er gewoon vanuit dat ze niet zo dom zullen zijn om te blijven blunderen, en als BMW hun wagen dan niet bij de 1ste kan aansluiten, zullen ze geen wk worden.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

janke

Met betrouwbaarheid bedoel ik ook bijv. pitstops.
Some things are too important to be left in the past.