Wie wordt wereldkampioen?

Gestart door Supermariobros, 28 februari 2008 - 19:58:24

« vorige - volgende »

Wie wordt wereldkampioen?

Raikkonen
30 (44.1%)
Massa
13 (19.1%)
Hamilton
21 (30.9%)
Kovalainen
0 (0%)
Alonso
2 (2.9%)
Iemand anders, wie?
2 (2.9%)

Totaal aantal stemmen: 59

Ferrari 2010

Citaat van: r-tak op 13 mei 2008 - 17:21:41
ik zeg gewoon Raikkonen, ze zeggen dat hij als oefening kart op het ijs
Hmm, dat klinkt als dé reden om te zeggen dat hij de beste is :) Hij is van Finland, lijkt me logisch dat ze daar regelmatig het ijs op gaan met de karts, doen ze zelfs in België ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 13 mei 2008 - 13:04:59
Citaat van: Burorri op 13 mei 2008 - 13:00:36
Citaat van: Ferrari 2008 op 13 mei 2008 - 12:57:58
Citaat van: Jasper op 13 mei 2008 - 12:04:21
Citaat van: Ferrari 2008 op 13 mei 2008 - 07:38:23
Citaat van: Jasper op 12 mei 2008 - 23:21:16
Citaat van: Ferrari 2008 op 12 mei 2008 - 19:57:44
Citaat van: 0634 op 12 mei 2008 - 19:50:12
Zo groot is het probleem niet, en als ik Olav Mol moet geloven zou het zomaar kunnen dat Ferrari toch nog wat problemen met dat motorverhaal kan krijgen.
Olaf Mol lijkt me wel dé insider van de eeuw :) Kunnen krijgen wel, maar het lijkt me niet, anders had de FIA de wijzigingen niet moeten goedkeuren ...
* Jasper denkt terug aan de massadempers van Renault
* Gerben denkt eraan dat er toen niemand bestraft is
Nee, maar stel dat het nu gedaan is met de vernieuwde motoronderdelen van Ferrari, dan is het ook gedaan met hun overwinningen. ;)
Dat is iets dat je niet zeker kan weten ;) Men zegt dat ze daarbij snelheid hebben gevonden, maar niets bewijst dat momenteel ;)
Maar dat rechtvaardigd het een en ander niet natuurlijk ;)
Wat ik begreep is dat Mclaren en Renault het ook hebben gedaan dus het zal wel mee vallen.
Eigenlijk hadden we het nergens over rechtvaardigen, maar soit, als je daar een discussie over wil, wacht dan tot de FIA zich ermee bezig heeft gehouden  :)
Nee nu zie ik het. Jou antwoord alleen deed mij vermoeden dat je het er over had dat iemand niet moeilijk moet doen over die 25 PK die Ferrari had, omdat er geen bewijs is dat ze daardoor sneller zijn. Maar had de reactie van Jasper niet gelezen.

Mijn excuus :P
Maare wat betekend soid? :P
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Citaat van: Burorri op 13 mei 2008 - 13:00:36
Citaat van: Ferrari 2008 op 13 mei 2008 - 12:57:58
Citaat van: Jasper op 13 mei 2008 - 12:04:21
Citaat van: Ferrari 2008 op 13 mei 2008 - 07:38:23
Citaat van: Jasper op 12 mei 2008 - 23:21:16
Citaat van: Ferrari 2008 op 12 mei 2008 - 19:57:44
Citaat van: 0634 op 12 mei 2008 - 19:50:12
Zo groot is het probleem niet, en als ik Olav Mol moet geloven zou het zomaar kunnen dat Ferrari toch nog wat problemen met dat motorverhaal kan krijgen.
Olaf Mol lijkt me wel dé insider van de eeuw :) Kunnen krijgen wel, maar het lijkt me niet, anders had de FIA de wijzigingen niet moeten goedkeuren ...
* Jasper denkt terug aan de massadempers van Renault
* Gerben denkt eraan dat er toen niemand bestraft is
Nee, maar stel dat het nu gedaan is met de vernieuwde motoronderdelen van Ferrari, dan is het ook gedaan met hun overwinningen. ;)
Dat is iets dat je niet zeker kan weten ;) Men zegt dat ze daarbij snelheid hebben gevonden, maar niets bewijst dat momenteel ;)
Maar dat rechtvaardigd het een en ander niet natuurlijk ;)
Wat ik begreep is dat Mclaren en Renault het ook hebben gedaan dus het zal wel mee vallen.
Renault en McLaren hebben aanpassingen gedaan betreffende de betrouwbaarheid. Ferrari zegt dat ook te hebben  gedaan, maar boze tongen beweren dat de Ferrari door deze aanpassingen sneller is geworden. En dat mag niet.

In het Renault/massadempers verhaal is Renault ook nooit bestraft. Wél moesten ze de dempers verwijderen, wat ze snelheid kostte. Dat zou nu bij Ferrari kunnen gebeuren.

Maar vooralsnog is het niet meer dan speculeren.

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 13 mei 2008 - 17:55:48
Maar vooralsnog is het niet meer dan speculeren.
Zoals steeds wanneer het weer eens beter gaat met Ferrari :) Meestal is er echter niets van aan.

BTW: soit is zoiets als whatever enzo ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 13 mei 2008 - 18:01:20
Citaat van: 0634 op 13 mei 2008 - 17:55:48
Maar vooralsnog is het niet meer dan speculeren.
Zoals steeds wanneer het weer eens beter gaat met Ferrari :) Meestal is er echter niets van aan.

BTW: soit is zoiets als whatever enzo ;)
Met betrekking tot de massadempers ben ik het niet met je eens, want daar was het te toevallig en in de meeste andere gevallen heb je wel gelijk ja.
Ze zijn nooit bestrafd, maar iets verbieden waar ze 1,5 jaar mee hebben gereden en waar hun wagen op leunt lijkt mij straf genoeg. Maar goed gedaan is gedaan.


Ja zullen altijd boze tongen rond dwalen die hele hoop te melden hebben. meeste is onzin natuurlijk, maar er zit altijd wel een klein percentage bij dat toch wel waar is.
Maar ja als het niet bewezen is, is het ook niet strafbaar.
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

altijd die jaloerse reacties als het goed gaat met ferrari, dan zoeken ze wel iets bij de wagen.

Ik denk dat het tussen Raikkonen en Massa gaat, maar het seizoen is nog lang en we mogen mclaren niet uit het oog verliezen

Jasper

Citaat van: robbert op 13 mei 2008 - 23:02:32
altijd die jaloerse reacties als het goed gaat met ferrari, dan zoeken ze wel iets bij de wagen.
Blijf vooral doen alsof het alleen bij Ferrari is...

r-tak

Citaat van: Ferrari 2008 op 13 mei 2008 - 17:25:15
Citaat van: r-tak op 13 mei 2008 - 17:21:41
ik zeg gewoon Raikkonen, ze zeggen dat hij als oefening kart op het ijs
Hmm, dat klinkt als dé reden om te zeggen dat hij de beste is :) Hij is van Finland, lijkt me logisch dat ze daar regelmatig het ijs op gaan met de karts, doen ze zelfs in België ;)

BTW in Finland zijn ze niet egt fan van F1, wie weet waarvan wel?

Hint: Raikkonens broer doet er aan mee ;)

Ferrari 2010

Citaat van: r-tak op 15 mei 2008 - 07:38:06
Citaat van: Ferrari 2008 op 13 mei 2008 - 17:25:15
Citaat van: r-tak op 13 mei 2008 - 17:21:41
ik zeg gewoon Raikkonen, ze zeggen dat hij als oefening kart op het ijs
Hmm, dat klinkt als dé reden om te zeggen dat hij de beste is :) Hij is van Finland, lijkt me logisch dat ze daar regelmatig het ijs op gaan met de karts, doen ze zelfs in België ;)

BTW in Finland zijn ze niet egt fan van F1, wie weet waarvan wel?

Hint: Raikkonens broer doet er aan mee ;)
Rally 99% kans zeker? Maar dat lijkt me algemeen geweten, ook vrij logisch aangezien de omgeving er daar perfect voor is lijkt me.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Ik denk eerder hockey. Niet?

amp

Citaat van: FerrariMan op 15 mei 2008 - 09:43:17
Ik denk eerder hockey. Niet?

Ik denk het ook, ijshockey that is.

Ferrari 2010

#86
Ok, dan zat ik er dik naast :) Maar Rally lijkt me daar toch ook een populaire sport :) En aangezien we op een F1 forum zitten ligt de link naar Rally toch iets dichter dan die naar hockey dacht ik :) En rally is toch ook een sport met enkele succesvolle Finnen, niet?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

r-tak

het is toch Rally, volgens mij verwarren jullie hockey met Canada, maar kimi's broer heet Rami Raikkonen

janke

Even off-topic.

Er zijn beroemde Finse rallyrijders die wk-kampioen zijn geworden, veel zelfs. Rondscheuren op jonge leeftijd in besneeuwde bossen en op ijs. Daar leer je wel sturen.
Some things are too important to be left in the past.

meatball

Citaat van: r-tak op 15 mei 2008 - 14:51:25
het is toch Rally, volgens mij verwarren jullie hockey met Canada, maar kimi's broer heet Rami Raikkonen
Finland is weldegelijk een topland wat icehockey betreft,een zeer mooie sport trouwens.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat