Wie wordt wereldkampioen?

Gestart door Supermariobros, 28 februari 2008 - 19:58:24

« vorige - volgende »

Wie wordt wereldkampioen?

Raikkonen
30 (44.1%)
Massa
13 (19.1%)
Hamilton
21 (30.9%)
Kovalainen
0 (0%)
Alonso
2 (2.9%)
Iemand anders, wie?
2 (2.9%)

Totaal aantal stemmen: 59

Eric

Citaat van: meatball op 01 maart 2008 - 20:20:37
Citaat van: TheIceman op 01 maart 2008 - 19:29:37
Raïkkönen heeft nu de beste wagen, is gewend aan het team, en laat zijn teamgenoot ver achter zich.
Alleen als Massa weer eens pech heeft,anders is die spraakgestoorde Fin geen partij voor hem

Massa is een maat te klein voor de Fin, ik massa nooit een topper gevonden hij is gewoon een goede "middenmoot"....soms rijd hij zonder na te denken en hij heeft teveel off momenten.

Ik denk dat het tussen Raikkonen en Hamilton zal gaan, alhoewel ik toch ook iets verwacht van Kovolainen

scho0634

Citaat van: meatball op 01 maart 2008 - 20:20:37
Citaat van: TheIceman op 01 maart 2008 - 19:29:37
Raïkkönen heeft nu de beste wagen, is gewend aan het team, en laat zijn teamgenoot ver achter zich.
Alleen als Massa weer eens pech heeft,anders is die spraakgestoorde Fin geen partij voor hem
Zoals afgelopen seizoen  ;D?

Ferrari 2010

Citaat van: meatball op 01 maart 2008 - 20:20:37
Citaat van: TheIceman op 01 maart 2008 - 19:29:37
Raïkkönen heeft nu de beste wagen, is gewend aan het team, en laat zijn teamgenoot ver achter zich.
Alleen als Massa weer eens pech heeft,anders is die spraakgestoorde Fin geen partij voor hem
Alle, Massa zal dus dit seizoen weer veel pech hebben volgens jouw? Ik hoop dat je na enkele races je ongelijk eindelijk zal willen toegeven...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

Opvallend weinig Hamiltonstemmers ,dat verbaast me eigenlijk.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Raikkie

Citaat van: meatball op 02 maart 2008 - 12:15:43
Opvallend weinig Hamiltonstemmers ,dat verbaast me eigenlijk.
Idd ! Ik heb op Raikkonen gestemd, maar Hamilton maakt volgens mij toch ook veel kans op de titel. Ik denk/hoop dat de titelstrijd toch vooral tussen deze twee gaat uitgevochten worden. Al zou het mooi zijn moesten ook Kovalainen, Rosberg, Button, ... mee kunnen strijden voor podiumsplaatsen!

supersteven

let the sunshine shine in your heart

bogief1

De ferrari is volgens mij de snelste wagen na de wintertests, maar ook nog onbetrouwbaarder.
Mclaren staat in dit opzicht verder en in het verleden is gebleken dat de betrouwbaarste wagen meestal kampioen word.

Kimi of Lewis, maar wie het zal worden???
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Ferrari 2010

Citaat van: bogief1 op 02 maart 2008 - 18:32:45
De ferrari is volgens mij de snelste wagen na de wintertests, maar ook nog onbetrouwbaarder.
Mclaren staat in dit opzicht verder en in het verleden is gebleken dat de betrouwbaarste wagen meestal kampioen word.

Kimi of Lewis, maar wie het zal worden???


Excuseer? Ik heb de tests met een half oog gevolgd, maar van obetrouwbaarheid heb ik nooit iets gemerkt. Ben je hier zeker van? Volgens mij hebben ze op enkele keren na nooit problemen gehad met de betrouwbaarheid.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

amp

Hamilton natuurlijk ! 
Kimi wordt 2e en Heikki 3e.

Mikacouli

Vreemd eig dat de meeste er al vanuit gaan dat Kimi kampioen wordt. Vorig jaar was Ferrari ook heer en meester in de tests en ook in de eerste races. Maar naarmate het seizoen vorderde kwam McLaren terug en konden ze eig kampioen geworden zijn. Ik wil maar zeggen, moeilijk om nu al te zeggen wie kampioen wordt, maar ik ga voor Hamilton.

Ferrari 2010

Blijkbaar is er gewoon weinig vertrouwen in McLaren, en in Renault gelooft bijna niemand, vrij logisch lijkt mij. Volgens mij wordt het een pittig gevecht tussen Hamilton en de 2 Ferrari's, Heiki, ik weet het niet, maar om één of andere reden zie ik in hem nog niet de topper zoals hij werd aangekondigt, achterblijfsel van zen slechte seizoensstart 2007 denk ik...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

bogief1

Citaat van: Ferrari 2008 op 02 maart 2008 - 23:09:46
Citaat van: bogief1 op 02 maart 2008 - 18:32:45
De ferrari is volgens mij de snelste wagen na de wintertests, maar ook nog onbetrouwbaarder.
Mclaren staat in dit opzicht verder en in het verleden is gebleken dat de betrouwbaarste wagen meestal kampioen word.

Kimi of Lewis, maar wie het zal worden???


Excuseer? Ik heb de tests met een half oog gevolgd, maar van obetrouwbaarheid heb ik nooit iets gemerkt. Ben je hier zeker van? Volgens mij hebben ze op enkele keren na nooit problemen gehad met de betrouwbaarheid.

Ze hebben in Bahrein een racesimulatie gehouden met 4 wagens, waarvan 1 de finish haalde. Deze problemen zullen vrijwel zo goed als weggewerkt zijn tegen de 1ste Gp, maar bij McLaren hebben ik deze problemen minder vastgesteld. Vandaar mijn stelling.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Mikacouli

Citaat van: Ferrari 2008 op 02 maart 2008 - 23:09:46
Citaat van: bogief1 op 02 maart 2008 - 18:32:45
De ferrari is volgens mij de snelste wagen na de wintertests, maar ook nog onbetrouwbaarder.
Mclaren staat in dit opzicht verder en in het verleden is gebleken dat de betrouwbaarste wagen meestal kampioen word.

Kimi of Lewis, maar wie het zal worden???


Excuseer? Ik heb de tests met een half oog gevolgd, maar van obetrouwbaarheid heb ik nooit iets gemerkt. Ben je hier zeker van? Volgens mij hebben ze op enkele keren na nooit problemen gehad met de betrouwbaarheid.
Beter de tests met een open oog bekijken ;) Zelfs in de laatste vorige week in Barcelona zijn ze ook nog een paar keer komen stil te staan... Ook hebben verschillende ingenieurs van Ferrari al meegedeeld dat ze wat onzeker zijn over de betrouwbaarheid van de f2008. Een beetje een gelijkaardig beeld als verleden jaar... We zullen zien...

Ferrari 2010

Citaat van: Mikacouli op 03 maart 2008 - 18:45:12
Citaat van: Ferrari 2008 op 02 maart 2008 - 23:09:46
Citaat van: bogief1 op 02 maart 2008 - 18:32:45
De ferrari is volgens mij de snelste wagen na de wintertests, maar ook nog onbetrouwbaarder.
Mclaren staat in dit opzicht verder en in het verleden is gebleken dat de betrouwbaarste wagen meestal kampioen word.

Kimi of Lewis, maar wie het zal worden???


Excuseer? Ik heb de tests met een half oog gevolgd, maar van obetrouwbaarheid heb ik nooit iets gemerkt. Ben je hier zeker van? Volgens mij hebben ze op enkele keren na nooit problemen gehad met de betrouwbaarheid.
Beter de tests met een open oog bekijken ;) Zelfs in de laatste vorige week in Barcelona zijn ze ook nog een paar keer komen stil te staan... Ook hebben verschillende ingenieurs van Ferrari al meegedeeld dat ze wat onzeker zijn over de betrouwbaarheid van de f2008. Een beetje een gelijkaardig beeld als verleden jaar... We zullen zien...
Blijkbaar de nieuwsberichten toch iets te oppervlakkig bekeken. Waarschijnlijk doordat op de sites waar ik volg goede reacties van de coureurs in de titels werden aangehaald, maar er blijkbaar niet vaak negatieve dingen in de titel stonden. Slaagt dit even tegen, ik dacht dat we er extra goed voorstonden :D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

razzle_dazzle

Ik hoop Massa, maar gok op Raikkonen. Toyota wordt de revelatie...eat your heart out Raikkie ;)...