Wie wordt wereldkampioen?

Gestart door Supermariobros, 28 februari 2008 - 19:58:24

« vorige - volgende »

Wie wordt wereldkampioen?

Raikkonen
30 (44.1%)
Massa
13 (19.1%)
Hamilton
21 (30.9%)
Kovalainen
0 (0%)
Alonso
2 (2.9%)
Iemand anders, wie?
2 (2.9%)

Totaal aantal stemmen: 59

Supermariobros

De wintertesten zijn achter de rug, het wordt nu uitkijken naar de seizoensopener in Melbourne op 16 maart. Wie heeft zijn huiswerk het best gedaan en wie zijn de kanshebbers op de wereldtitel.

De vraag die mening F1- fan nu al bezig houdt: Wie wordt wereldkampioen?

Hoe denken jullie erover?

Supermariobros

Ferrari wordt dit jaar het té kloppen team en Raikkonen de té kloppen man. Mijn stem gaat naar Raikkonen, al hoop ik vurig dat Hamilton dit jaar de titel in de wacht sleept.

meatball

Massa natuurlijk,Ferrari is de beste wagen en Massa de beste Ferraripiloot,dus er is maar een mogelijkheid.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Schumi nr1

Raikkonen heeft volgens mij het meest kans, maar ik verwacht wel een mooi gevecht voor de titel met Lewis Hamilton.

Ferrari 2010

De beste man in de beste wagen, Raïkkönen en Ferrari maw!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Tja, Ferrari zal het beste team zijn.

Aangezien ze, zoals altijd, maar één topcoureur hebben wordt het Kimi weer. Hamilton wordt 2, Massa (goede auto) en Alonso (goede rijder) zullen strijden met de Bmw's en Heikki om p3.


Jasper

Ik heb geen enkele rondetijd van deze wintertests bekeken dus ik zal ook maar niet stemmen zeker? :) Op het gevoel zou ik wel voor Räkkönen gaan.

Supermariobros

Citaat van: Jasper op 29 februari 2008 - 00:46:31
Ik heb geen enkele rondetijd van deze wintertests bekeken dus ik zal ook maar niet stemmen zeker? :) Op het gevoel zou ik wel voor Räkkönen gaan.

Ben jij F1- fan?  ??? ;)

FerrariMan

Ik gok op Massa. Indien hij wat minder pech heeft met de betrouwbaarheid moet het toch doenbaar zijn.

Karre

qua rijder heb ik er geen flauw idee van
qua team is dit mijn voorspelling: Ferrari 1, mclaren 2, williams 3(ze leken heel constant i d wintertests, bmw liet enkele steken vallen)

QMaverick

Hoop toch op een kleine brasso.... Massa dus!
QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl

Schumivill

Raikkonen,druk is weg om een titel te winnen,en hij gaat door op zijn elan van einde vorig jaar.
Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18

alonsolover

ik hoop alonso maar kdenk raikonnen

TheIceman

Raïkkönen heeft nu de beste wagen, is gewend aan het team, en laat zijn teamgenoot ver achter zich.

meatball

Citaat van: TheIceman op 01 maart 2008 - 19:29:37
Raïkkönen heeft nu de beste wagen, is gewend aan het team, en laat zijn teamgenoot ver achter zich.
Alleen als Massa weer eens pech heeft,anders is die spraakgestoorde Fin geen partij voor hem
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat