Wie is wie (14)

Gestart door Doefie, 18 februari 2008 - 16:03:34

« vorige - volgende »

razzle_dazzle

Citaat van: meatball op 21 februari 2008 - 20:21:42
Het blijft mij verbasen hoe sommige mensen mogelijk wk's zien in kereltjes die 1 race hebben gewonen in hun hele carriere.
Het is altijd van als dit en als dat,een topper zijn betekent ook de goede keuze's maken en een team beter laten presteren dan voordien.
En Alesi had dit geen van alle,het was gewoon een middelmatige piloot die spectaculair door de bochten ging zonder te winnen.

Eigenlijk is dat onzin...een topper kiest meestal voor het geld. Alesi wellicht ook, maar ik ben er zeker van dat hij altijd een zwak heeft gehad voor Ferrari. Hij ging de uitdaging aan om het zwalpende paard terug naar de top te brengen. Jammer genoeg mislukte dit, maar reeds in '95 werden enorme sprongen voorwaarts gemaakt en daar ligt volgens mij toch de basis, hetzij in heel beperkte mate, van het latere succes dat het team kende...Vergeet ook niet dat een zekere Alain Prost hett onmogelijk vond om die Ferrari te besturen, wat deze laatste overigens z'n ontslag opleverde  :).

Nu goed, mij zal je niet horen zeggen dat Alesi de absolute klepper was, maar het was wel iemand die "racing in z'n blood" had. Anders blijf je ook niet tot hoogbejaarde leeftijd ( ;)) in de DTM hangen.

supersteven

alesi was een heel goede coureur die met zijn wagens sneller rondreed dan mogelijk was
zijn grootste zwakheid was dat hij niet zo technich beschaafd heeft.
hij heeft in 1997 toegegegeven dat dat zijn eerste jaar was dat hij echt met de techniek moest bezighouden.
let the sunshine shine in your heart

FerrariMan

Citaat van: meatball op 21 februari 2008 - 20:21:42
Het blijft mij verbasen hoe sommige mensen mogelijk wk's zien in kereltjes die 1 race hebben gewonen in hun hele carriere.
Jij en ik zien Massa toch ook als toekomstig WK...en zoveel races heeft die nu ook niet gewonnen... :)

meatball

En toch blijf ik zeer veel problemen hebben met kerels die overal roepen dat ze de beste zijn,en dan weinig of niets presteren.
Wat heeft hij trouwens bij de DTM gedaan ?
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Jasper


scho0634

Citaat van: meatball op 22 februari 2008 - 21:09:35
En toch blijf ik zeer veel problemen hebben met kerels die overal roepen dat ze de beste zijn,en dan weinig of niets presteren.
Wat heeft hij trouwens bij de DTM gedaan ?

Ik heb het Alesi tijdperk toch echt gezien , maar ik me eigenlijk niet herinneren dat hij zo vaak heeft geroepen dat hij de beste was....

Mikacouli

Citaat van: 0634 op 22 februari 2008 - 22:18:09
Citaat van: meatball op 22 februari 2008 - 21:09:35
En toch blijf ik zeer veel problemen hebben met kerels die overal roepen dat ze de beste zijn,en dan weinig of niets presteren.
Wat heeft hij trouwens bij de DTM gedaan ?

Ik heb het Alesi tijdperk toch echt gezien , maar ik me eigenlijk niet herinneren dat hij zo vaak heeft geroepen dat hij de beste was....
Ik heb hem zelf nooit zo'n uitspraak weten doen... Dat lag niet in Alesi zijn aard.. eerder bescheiden..

meatball

Citaat van: Mikacouli op 23 februari 2008 - 14:20:41
Citaat van: 0634 op 22 februari 2008 - 22:18:09
Citaat van: meatball op 22 februari 2008 - 21:09:35
En toch blijf ik zeer veel problemen hebben met kerels die overal roepen dat ze de beste zijn,en dan weinig of niets presteren.
Wat heeft hij trouwens bij de DTM gedaan ?

Ik heb het Alesi tijdperk toch echt gezien , maar ik me eigenlijk niet herinneren dat hij zo vaak heeft geroepen dat hij de beste was....
Ik heb hem zelf nooit zo'n uitspraak weten doen... Dat lag niet in Alesi zijn aard.. eerder bescheiden..
Hebben wij het over dezelfde Alesi,de man die ik bedoel was echt niet bescheiden.
Hij was altijd aan het zagen over hoeveel beter dan Schumi hij wel niet was,en ik heb die periode van de f1 toch echt bewust meegemaakt.
Hij was gewoon een middelmatig Frans coureurtje dat dacht dat hij de tweede Prost was,met een ego zo groot als Parijs zelf
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Sorry Meatball, maar ik kan me toch echt niet herinneren dat hij zei dat hij beter was als Schumacher of Prost.

Supermariobros

Citaat van: 0634 op 23 februari 2008 - 22:27:45
Sorry Meatball, maar ik kan me toch echt niet herinneren dat hij zei dat hij beter was als Schumacher of Prost.

Ik heb hem altijd weten rijden en zo'n uitspraak is nooit uit zijn mond gekomen. Ik denk dat Meatball het ope de verkeerde heeft.  ;)

Doefie

Waarschijnlijk Albers of Verstappen ofzo ;D

Raikkie

Citaat van: Doefie op 25 februari 2008 - 15:55:04
Waarschijnlijk Albers of Verstappen ofzo ;D
Bas Leinders  8)

razzle_dazzle


Jasper

Voor degenen die een rood kruisje zien, of helemaal niks: klik hier. ;)