Formule 1 commentaar Olav Mol

Gestart door Robin S., 16 februari 2008 - 19:39:27

« vorige - volgende »

Wat vind jij van het altijd fanatieke commentaar van Olav Mol?

Geweldig!
Mwah.. het gaat wel
Niet echt geweldig
Slecht!
Ik kijk altijd naar de Duitse, Belgische of...zender

webberonpole

Olav is super. Dat duo commentaar kan goed zijn maar ook ontzettend vervelend als ze door elkaar heen gaan lullen. Het programma om Olav heen is waardeloos. Die aap van Shownieuws met die ontzettend domme Froukje erbij. HEt kan me geen seconde boeien. Zet daar eens iemand neer met verstand ervan! Van mijn part een oud coureur die tijd over heeft. Niet een omhoog gevallen presentator of presentatrice die het 'wel leuk' lijkt. Maak eens een goed programma eromheen! Ik denk dat menig op dit forum een beter programma in elkaar kan draaien dan de gasten daar 8) ;D

webberonpole

Zojuist studio sport gezien en daarin kwam er een crash voor op Monza. Tijdens deze zware crach was er ook commentaar. Wie weet van wie? Deze gast deed het ook bij de samenvattingen F1 bij de publieke omroep. HIJ IS AFSCHUWELIJK. Die crash was gewoon saai door hem. WIE IS DIE ZAK?

janke

Citaat van: webberonpole op 28 april 2008 - 15:53:56
Olav is super. Dat duo commentaar kan goed zijn maar ook ontzettend vervelend als ze door elkaar heen gaan lullen. Het programma om Olav heen is waardeloos. Die aap van Shownieuws met die ontzettend domme Froukje erbij. HEt kan me geen seconde boeien. Zet daar eens iemand neer met verstand ervan! Van mijn part een oud coureur die tijd over heeft. Niet een omhoog gevallen presentator of presentatrice die het 'wel leuk' lijkt. Maak eens een goed programma eromheen! Ik denk dat menig op dit forum een beter programma in elkaar kan draaien dan de gasten daar 8) ;D

Heb ik dit jaar die Froukje dan gemist?? Ik zie die krullenkop. Daarnaast coureur Allard Kalff met oa. Mike Hezemans en gisteren Albers. Over hun kwaliteiten kunnen we discussiƫren ( al hoewel die Hezemans niet de minste is.) maar dat ze aardig verstand van zaken hebben, dat denk ik toch wel.
Some things are too important to be left in the past.