Formule 1 commentaar Olav Mol

Gestart door Robin S., 16 februari 2008 - 19:39:27

« vorige - volgende »

Wat vind jij van het altijd fanatieke commentaar van Olav Mol?

Geweldig!
Mwah.. het gaat wel
Niet echt geweldig
Slecht!
Ik kijk altijd naar de Duitse, Belgische of...zender

alonsolover

Citaat van: Ferrari 2008 op 02 april 2008 - 18:53:43
Citaat van: TimoGlockfan op 02 april 2008 - 18:37:18
:D Rare kerels die fans van Alonso :o
Je zegt daar zoal iets :)

Citaat van: alonsolover op 02 april 2008 - 17:30:44
Citaat van: Ferrari 2008 op 02 april 2008 - 12:49:06
Citaat van: alonsolover op 02 april 2008 - 12:44:29
Ja,
Ik kijk op digibox en er is rtl maar geen rtl7 weet iemand hoe dit komt?
Omdat rtl(-tvi) in het pakket zit en rtl7 niet zeker?
Dus ik kan geen rtl 7 bekijken?
Moetek er een tekeningeske bij maken ofzo? :-\
Als het kan? ;D

Ferrari 2010

Citaat van: alonsolover op 03 april 2008 - 12:48:56
Citaat van: Ferrari 2008 op 02 april 2008 - 18:53:43
Citaat van: TimoGlockfan op 02 april 2008 - 18:37:18
:D Rare kerels die fans van Alonso :o
Je zegt daar zoal iets :)

Citaat van: alonsolover op 02 april 2008 - 17:30:44
Citaat van: Ferrari 2008 op 02 april 2008 - 12:49:06
Citaat van: alonsolover op 02 april 2008 - 12:44:29
Ja,
Ik kijk op digibox en er is rtl maar geen rtl7 weet iemand hoe dit komt?
Omdat rtl(-tvi) in het pakket zit en rtl7 niet zeker?
Dus ik kan geen rtl 7 bekijken?
Moetek er een tekeningeske bij maken ofzo? :-\
Als het kan? ;D
Geen probleem

[verwijderd door de beheerder]
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

webberonpole

Olav Mol is de beste, geen twijfel over mogelijk. Hij heeft de passie en kennis die hij perfect over brengt. Moest het bij de NOS komen, dan moeten ze Olav wel meenemen. Enkele jaren geleden waagde de NOS zich aan samenvattingen. Het commentaar was afschuwelijk! ZOnder enige passie en kennis. Olav is legendarisch en heeft een Nederlandse F1 monopoly!

janke

De beste?? Moet ie eerst een andere bril kopen dan hoeft hij niet eerst 5 coureurs te noemen voordat hij de goede opmerkt. Gisteren div. keren gebeurt. Als je het niet zeker weet zeg dan niks. Mijn mening.
Some things are too important to be left in the past.

robbert

zo te horen is olav mol evenslecht als onze belgische commentatoren van canvas ;D

janke

Citaat van: robbert op 07 april 2008 - 17:39:18
zo te horen is olav mol evenslecht als onze belgische commentatoren van canvas ;D

Dat zijn jouw woorden, niet de mijne. :)
Some things are too important to be left in the past.

Icecognito

Wat een woordkeuze had ie gisteren weer:
Hamilton ramt Alonso vol in z'n kont:P
Hamilton, stomme geit:P
Mol: Hamilton, stomme geit! Hij ramt Alonso vol in z'n kont!

Folkert

Citaat van: Icecognito op 07 april 2008 - 18:55:39
Wat een woordkeuze had ie gisteren weer:
Hamilton ramt Alonso vol in z'n kont:P
Hamilton, stomme geit:P
Dat maakt  Olav nou Olav.

Vorig seizoen had hij iets met een aardbei. Geniaal gewoon. dat hij wel eens coureur verkeerd zegt boeit mij niet. Ah, 5de, daar mee staat hij voor de mensen die achter hem staan ;D.
Als jij zelf beter oplet moet je dat gewoon negeren. Zelfs Walker heeft daar last van gehad. Ik persoonlijk vind Ollie geniaal.
Trotse vader van Rosalie(L)

TheIceman

Ik heb zelfs een paar mooie quotes uit de jaarclip van de laatste 2 jaar:
2007:
"Blijf zitten, blijf zitten, blijf zitten..... Blijf zitten, Touché!!"
"Sodeknetters zeg dan mis je er een paar hoor, met je Italiaanse hoofd! 
"Wahaha, hoe geloof je dit dan?" 
"Woow, die's hard!!!" 
"En Albers rijdt met slang en al het circuit op!" 
"Woow, NEE, MEGA-KOPROL, van Robert Kubica die vol, vol, vol op zijn plaat gaat!!!" 
"NEE, NEE, NEE, NEE, NEE!!! MEN!" 
"Wow, wow, wow, wow, der zit nog een wheel gun aan!" 
"Ik ben Takuma Sato en ik pak P6, whahaha!"
2006:
"En hij prikt hem der.... voor.... NAAST!"
"Oow, dat zit daar dicht bij elkaar!"
"Heeyy, ik zeg het, ik zeg het, ik zeg het, ik word gek!"
"En daar Schumacher idem dito, jaa ik bedoel het maar!"
"Buitenlangs, buitenlangs, buitenlangs, het is niet waar, het is wel waar!"
"Een Midland over zijn dak, het is Albers!!"
"En hij ramt em zowat voor zijn kanus!!"
"Hij moet er voor over het gras maar hij doet 't!!"
"De ferrari laat Michael Schumacher in de steek!"


Wizard

Olav valt wel mee, niet vergeten dat hij alles in zijn eentje moet doen. Dus rondetijden in de gaten houden, verslag geven over de beelden die hij ziet plus het volk voorzien van in en outs en overige info. Wat dat aangaat; respect. Toch prefereer ik  duo commentaar. Wat de één niet weet/ziet, weet/ziet de andere plus het ontbreken van een pitreporter vind ik een gemis. Daarboven op komen nog de 300 reclameblokken waardoor je concentratie in de race voledig kwijtraakt. RTL slaat wat betreft een ontiechelijk grote flater. Hun voorprogramma vind ik verder ook niet bijster geweldig en aan de aftermath mogen ze een voorbeeld nemen aan hun Duiste collega's van RTL die verschillende coureurs, teambazen etc interviewen. Vele malen interessanter dan de nababbel van RTL7, waarin iedereen zijn eigen "kijk op" van de race verteld.

Ik kijk de races dan ook op de Duite RTL. De enthousiasme waarin Mol commentaar geeft, mis ik nog wel eens, maar het totaalpakket vind ik kwalitaiever dan dat van RTL7.

janke

#55
Citaat van: Burorri op 22 april 2008 - 15:00:10
Citaat van: Icecognito op 07 april 2008 - 18:55:39
Wat een woordkeuze had ie gisteren weer:
Hamilton ramt Alonso vol in z'n kont:P
Hamilton, stomme geit:P
Dat maakt  Olav nou Olav.

Vorig seizoen had hij iets met een aardbei. Geniaal gewoon. dat hij wel eens coureur verkeerd zegt boeit mij niet. Ah, 5de, daar mee staat hij voor de mensen die achter hem staan ;D.
Als jij zelf beter oplet moet je dat gewoon negeren. Zelfs Walker heeft daar last van gehad. Ik persoonlijk vind Ollie geniaal.

Ik let wel op, en daarom vallen zijn fouten/versprekingen op. Als je niet zeker bent, hou dan je mond. Jammer dat adhd figuur Kalf er niet meer bij is. Die heeft echt kijk op de zaak, zeker qua techniek. Kan ook niet anders, hij zit zelf al jarenlang achter het stuur van raceauto's. Ieder zijn smaak en mening, maar Mol geniaal??  Walker had/heeft meer humor om het circus heen dan Mol vind ik. Maar het is bekend dat de meeste teams en coureurs wel eens een babbel met hem maken. Mol  is geen zeurkous. Ze kennen hem wel. Hij loopt toch al wat jaartjes rond in de F1.
Some things are too important to be left in the past.

Wizard

Citaat van: janke op 24 april 2008 - 03:27:34
Ik let wel op, en daarom vallen zijn fouten/versprekingen op. Als je niet zeker bent, hou dan je mond.

Hij wordt betaald om te spreken en fouten die hij maakt, kun je hem niet kwalijk nemen. Al eens gezien wat Olav daar op een dag allemaal doet? Ik vind het nog knap dat hij tussendoor tijd heeft om überhaupt wat uit zijn strot te krijgen, laat staan het hebben over de kwaliteit van zijn commentaar wat ik nog niet eens zo belachelijk slecht vind, in vergelijking met zijn Belgische en Duitse collega's die het ook nog eens met zijn tweeën doen.

CitaatJammer dat adhd figuur Kalf er niet meer bij is. Die heeft echt kijk op de zaak, zeker qua techniek. Kan ook niet anders, hij zit zelf al jarenlang achter het stuur van raceauto's.

Olav ook. ;) Voor de rest ben en blijf ik voor duo commentaar. Ik denk dat het de kwaliteit van het informatieve gedeelte ten goede komt uteindelijk.

CitaatIeder zijn smaak en mening, maar Mol geniaal??  Walker had/heeft meer humor om het circus heen dan Mol vind ik. Maar het is bekend dat de meeste teams en coureurs wel eens een babbel met hem maken. Mol  is geen zeurkous. Ze kennen hem wel. Hij loopt toch al wat jaartjes rond in de F1.

Je punt,-want ontgaat me in je laatste zin even-?

janke

De laatste zin, dat hij al wat jaartjes meeloopt. Wat is daarmee? Klopt toch?
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

Citaat van: janke op 24 april 2008 - 03:27:34
Citaat van: Burorri op 22 april 2008 - 15:00:10
Citaat van: Icecognito op 07 april 2008 - 18:55:39
Wat een woordkeuze had ie gisteren weer:
Hamilton ramt Alonso vol in z'n kont:P
Hamilton, stomme geit:P
Dat maakt  Olav nou Olav.

Vorig seizoen had hij iets met een aardbei. Geniaal gewoon. dat hij wel eens coureur verkeerd zegt boeit mij niet. Ah, 5de, daar mee staat hij voor de mensen die achter hem staan ;D.
Als jij zelf beter oplet moet je dat gewoon negeren. Zelfs Walker heeft daar last van gehad. Ik persoonlijk vind Ollie geniaal.

Ik let wel op, en daarom vallen zijn fouten/versprekingen op. Als je niet zeker bent, hou dan je mond. Jammer dat adhd figuur Kalf er niet meer bij is. Die heeft echt kijk op de zaak, zeker qua techniek. Kan ook niet anders, hij zit zelf al jarenlang achter het stuur van raceauto's. Ieder zijn smaak en mening, maar Mol geniaal??  Walker had/heeft meer humor om het circus heen dan Mol vind ik. Maar het is bekend dat de meeste teams en coureurs wel eens een babbel met hem maken. Mol  is geen zeurkous. Ze kennen hem wel. Hij loopt toch al wat jaartjes rond in de F1.
Was trouwens niet persoonlijk tegen jou bedoelt. :) bedoelde in het algemeen. En ja ja hebt gelijk dat het dan eerder opvalt, maar als je zelf al weet dan kan je hem in je zelf corrigeren.
Het zou vervelend ku nnen zijn als je het niet zeker weet ja, maar goed ollie is ook een mens en persoonlijk houd ik wel van zijn manier. En Walker, ja heb hem niet zo vaak gehoort. Ja de laatste tijd nu ik de races heb gedownload.
Trotse vader van Rosalie(L)

sloggerke

Ik kijk altijd naar onze Engelse vrienden van ITV.....
Via een schotel, op groot scherm.
In een café op een Belgisch circuit met bier en maten rondom me.
Er komen steeds meer F1-fanaten op af wat de pret doet toenemen want iedereen heeft wel zijn favoriet.
Voor de race kan je altijd je pronostiekje indienen van de eerste drie na afloop van de race.
Wie het juist heeft krijgt "de pot"..... maar dat impliceert ook "trakteren"....