Formule 1 commentaar Olav Mol

Gestart door Robin S., 16 februari 2008 - 19:39:27

« vorige - volgende »

Wat vind jij van het altijd fanatieke commentaar van Olav Mol?

Geweldig!
Mwah.. het gaat wel
Niet echt geweldig
Slecht!
Ik kijk altijd naar de Duitse, Belgische of...zender

Robin S.

Wwat vind jij?
Graag motivatie waarom!

scho0634

Hij is gepassioneerd. Dat zeker. Hij vind F1 net zo gaaf als wij met zijn allen. Hij heeft er ook best verstand van. Maar hij mist ook regelmatig wat. Vaak genoeg gebeuren er dingen op de baan die hij dan mist. Wellicht omdat hij vaak op zijn computer kijkt voor de tijden ed. Al met al, best een goed. Iig vind ik hem beter dan dat zouteloze commentaar op Belgie.

TimoGlockfan

Timo's nieuwe helm.

Tim C

Citaat van: TimoGlockfan op 17 februari 2008 - 10:26:31
Ik kijk op sporza.
Arme stakker!

Is er eigenlijk iemand in Nederland die vrijwillig naar Sporza kijkt?

Ferrari 2010

Citaat van: Tim op 17 februari 2008 - 11:31:58
Is er eigenlijk iemand in Nederland die vrijwillig naar Sporza kijkt?
;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Citaat van: Tim op 17 februari 2008 - 11:31:58
Citaat van: TimoGlockfan op 17 februari 2008 - 10:26:31
Ik kijk op sporza.
Arme stakker!

Is er eigenlijk iemand in Nederland die vrijwillig naar Sporza kijkt?
Ja! tijdens de commerciele breaks van RTL;)

robbert

wij kunnen geen rtl ontvangen jammergenog

TimoGlockfan

Citaat van: Tim op 17 februari 2008 - 11:31:58
Citaat van: TimoGlockfan op 17 februari 2008 - 10:26:31
Ik kijk op sporza.
Arme stakker!

Is er eigenlijk iemand in Nederland die vrijwillig naar Sporza kijkt?
Njah, in Belgie is het samen met rtbf de enige zender waarop je het kan ontvangen.
Timo's nieuwe helm.

Jasper

Ik kijk naar onze Waalse vrienden.

robbert

Citaat van: Jasper op 17 februari 2008 - 16:46:36
Ik kijk naar onze Waalse vrienden.

ik heb nooit naar het begin van het programma gekeken op rtbf. Naar het schijnt zenden ze niet direct rechtstreeks uit. Is dat waar ?  En wat tonen ze dan omtrent de formule 1?

Tim C

De RTBf zendt elke kwalificatie en race rechtstreeks uit, met een fatsoenlijk voorprogramma en met co-commentaar van mensen als Panis en Montagny ;)

Wie heeft u dat verteld? Werkt hij bij Sporza?

TM

Ik vind het echt prachtig met Olav Mol, die kan af en toe zo lekker uit zijn dak gaan. (Toen Hamilton in China zn McL in de grindbak parkeerde hoorde je heel hard "Nee! Nee! Nee! Nee!", alleen dacht ik het tegenovergestelde  :P)

Ik zap naar Belgiƫ tijdens de reclames van RTL. Hoewel die blokken nooit lang zijn, wil je toch niks missen. Ik vind het wel sjiek dat RTL de race nog in een hoekje laat zien, maar tis te klein op mijn tv'tje om daar de auto's van elkaar te onderscheiden.

robbert

Citaat van: Tim op 17 februari 2008 - 21:59:33
De RTBf zendt elke kwalificatie en race rechtstreeks uit, met een fatsoenlijk voorprogramma en met co-commentaar van mensen als Panis en Montagny ;)

Wie heeft u dat verteld? Werkt hij bij Sporza?

ik heb dat horen vertellen van een vriend. Tonen ze in dat voorprogramma de verslagen van de trainingen? Of wat tonen ze dan juist? Toch niet telkens over Hamilton zoals in ITV?

Tim C

Testverslagen, echte interviews niet "The Belgian fans like you", en de afgelopen week in Autosport. Sporza kan nog veel leren van de RTBf

alonsolover