naar de cinema

Gestart door meatball, 11 februari 2008 - 21:09:00

« vorige - volgende »

Volgens Het Nieuwsblad gaan ze in Nederland f1 race's live uitzenden in de bioskoop ben jij daar voor te vinden ?

Nee ik kijk liever thuis
4 (19%)
Ja lijkt mij wel tof
17 (81%)

Totaal aantal stemmen: 18

Poll gesloten: 12 maart 2008 - 21:09:00

Magic Senna

Mij zullen ze er niet zien, liever thuis lekker genieten  :)

alonsolover


Ferrari 2010

Klein vraagje: waarom is dit verplaatst? :-\ Dit gaat toch over de F1?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

razzle_dazzle

De inhoud van dit topic sluit volgens mij eerder aan bij 'andere onderwerpen' dan bij 'F1' waar het toch grotendeels over sport gaat en niet over cinemakebezoeken.

Ferrari 2010

Tis hoe je het bekijkt, het gaat over de F1 in de cinema, niet over de andere films. Maar soit, uiteindelijk,  who cares :) Is kwestie van mening...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Citaat van: Razzle_dazzle op 27 februari 2008 - 19:02:56
De inhoud van dit topic sluit volgens mij eerder aan bij 'andere onderwerpen' dan bij 'F1' waar het toch grotendeels over sport gaat en niet over cinemakebezoeken.
Huh? ???

meatball

Citaat van: Razzle_dazzle op 27 februari 2008 - 19:02:56
De inhoud van dit topic sluit volgens mij eerder aan bij 'andere onderwerpen' dan bij 'F1' waar het toch grotendeels over sport gaat en niet over cinemakebezoeken.
Waarschijnlijk alleen de titel gelezen ?
Maar maakt niets uit eigenlijk,het was bij mij vooral de bedoeling om eens te zien of er nog meer f1 fans dit zien zitten en dat is duidelijk het geval :)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

razzle_dazzle

F1 in de cinema beschouw ik als een randgebeuren. Jammer genoeg hebben we hier geene chte topic voor. Vergelijk het met een discussie over de autobiografie van Schumi of zo. Maar goed, achteraf bekeken hoort het toch eerder bij F1 thuis dan hier...mijn excuses  ;).

meatball

When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Raikkie

Mij lijkt het wel fijn  :) Al vind ik het wel leuk dat ik thuis op mijn computer de rondetijden enzo kan zien.