F1 Magazines

Gestart door amp, 05 februari 2008 - 19:07:57

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: SDG op 25 september 2012 - 13:09:00
Citaat van: Kootje op 25 september 2012 - 13:06:20
Nope, heb al m'n abbonnement, waaronder die op RTLGP en Formule1.nl, al 'n aardig tijdje geleden opgezegd. Mis wel de achtergrondartikelen, maar was lid voor het nieuws en dat haal ik nu online.

RTLGP heb ik al een paar keer gekocht en ik moet zeggen dat ik die historische reportages wel kan smaken.


Eens,


Ik koop regelmatig RTLGP afhankelijk van de onderwerpen die ze publiceren. Erg leuk om al de oude foto's te bekijken en een prima naslagwerk, als ik weer verlegen ben om een achtergrondverhaal voor de Pits... ;)


Voor de de huidige F1 haal ik alles van het net. Er zijn zoveel F1-website's in het buitenland. AutoSprint uit Italie, de Britse kranten besteden ook veel aandacht aan de F1 enzovoorts. Je moet alleen wel een (zeer) goede firewall/anti-virus installeren... :P ...Zelfs op vrij obscure website's lees je bepaalde nieuwtjes...Tussen alle reclame-rotzooi.

SDG

Citaat van: Franky R. op 25 september 2012 - 13:40:25
Citaat van: SDG op 25 september 2012 - 13:09:00
Citaat van: Kootje op 25 september 2012 - 13:06:20
Nope, heb al m'n abbonnement, waaronder die op RTLGP en Formule1.nl, al 'n aardig tijdje geleden opgezegd. Mis wel de achtergrondartikelen, maar was lid voor het nieuws en dat haal ik nu online.

RTLGP heb ik al een paar keer gekocht en ik moet zeggen dat ik die historische reportages wel kan smaken.


Eens,


Ik koop regelmatig RTLGP afhankelijk van de onderwerpen die ze publiceren. Erg leuk om al de oude foto's te bekijken en een prima naslagwerk, als ik weer verlegen ben om een achtergrondverhaal voor de Pits... ;)

Voor die achtergrondhistories die ik zelf schrijf heb ik uiteraard ook mijn verzameling autosportboeken die ik thuis heb staan. Plus mijn video- en DVD-collectie, natuurlijk...  ;)

Franky R.

@SDG,


Video en DVD collectie? Ik heb enkele DVD's over de F1 [oa. F1 van 1950 tot 2000, maar het gros van mijn videomateriaal heb ik gedownload...of beter gezegd geript van Youtube... :P


Wel (te) veel boeken van oa. Honda, Prost, Mansell en twee over Bernie Ecclestone.

SDG

Citaat van: Franky R. op 25 september 2012 - 13:51:33
@SDG,


Video en DVD collectie? Ik heb enkele DVD's over de F1 [oa. F1 van 1950 tot 2000, maar het gros van mijn videomateriaal heb ik gedownload...of beter gezegd geript van Youtube... :P


Wel (te) veel boeken van oa. Honda, Prost, Mansell en twee over Bernie Ecclestone.

http://www.gppits.net/forum/index.php/topic,12080.msg327832.html#msg327832

En voeg daar ondertussen ook nog 'The Lost Generation' (over Roger Williamson, Tony Brise en Tom Pryce) en het nieuwe boek over Jacky Ickx maar aan toe.  ;)

Franky R.

Citaat van: SDG op 25 september 2012 - 13:56:06
Citaat van: Franky R. op 25 september 2012 - 13:51:33
@SDG,


Video en DVD collectie? Ik heb enkele DVD's over de F1 [oa. F1 van 1950 tot 2000, maar het gros van mijn videomateriaal heb ik gedownload...of beter gezegd geript van Youtube... :P


Wel (te) veel boeken van oa. Honda, Prost, Mansell en twee over Bernie Ecclestone.

http://www.gppits.net/forum/index.php/topic,12080.msg327832.html#msg327832

En voeg daar ondertussen ook nog 'The Lost Generation' (over Roger Williamson, Tony Brise en Tom Pryce) en het nieuwe boek over Jacky Ickx maar aan toe.  ;)


Dat boek van Ickx lijkt mij erg gaaf! Maar geen koopje neem ik aan? Ik heb mezelf beloofd aan een max. bedrag te houden, anders kom ik geld tekort voor de boodschappen aan het einde van maand! :-[ :-X :-[

Folkert

Lees nog steeds de Formule 1 en nog een ander blad. Naam is mij even ontschoten. Ondanks dat het gedateerd is, staan er vaak nog steeds leuke en interessante artikelen in. Leuk is als ze bepaalde coureurs in het zonnetje zetten die het net niet hebben gered, maar wel de potentie hadden.

Naast het internet blijf ik het zeker een toevoeging vinden.
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Ik heb een abonnement op het gppits magazine ;)

Ik haal eigenlijk al mijn nieuws van internet. Soms als ik op vakantie ga koop ik een F1 tijdschrift zoals RTLGP ofzo. Heb wel een abonnement op de Top Gear, maar dat is iets anders.

SDG

45 Euro. Nee inderdaad, geen koopje. DVD's koop ik doorgaans via Amazon.co.uk of via Duke. Duke is dan op zich wel iets duurder dan Amazon, maar ze werken met een soort van spaarsysteem waardoor je bij iedere DVD een aantal spaarpunten op je account bij krijgt, en na een zeker aantal aankopen is je volgende DVD dan gratis.

SDG

Citaat van: Folkert op 25 september 2012 - 14:05:26
Lees nog steeds de Formule 1 en nog een ander blad. Naam is mij even ontschoten. Ondanks dat het gedateerd is, staan er vaak nog steeds leuke en interessante artikelen in. Leuk is als ze bepaalde coureurs in het zonnetje zetten die het net niet hebben gered, maar wel de potentie hadden.

Naast het internet blijf ik het zeker een toevoeging vinden.

Is dat RTL GP niet wat je hier bedoelt?

T.Nuvolari

Mijn abbonement op Formule1 heb ik opgezegd. Was het beu steeds over Nederlandse coureurs te lezen die toch niks bereikten binnen de F1. Niet het feit dat het Nederlanders waren stoorde mij, wel het feit dat het in de meeste gevallen niet meer over de F1 ging. Ik vond ook de titel "Het snelste blad van Nederland en Belgiƫ" ook wat misplaatst. Belgen kregen nog geen % van de aandacht die de Nederlanders kregen.

Edwin90

Ik heb nog steeds de Formule 1. Leuk blad (nieuws is inderdaad altijd oud dus over te slaan) maar de achtergrondverhalen en raceverslagen zijn nog steeds erg goed.

Ik heb de Formule 1 trouwens vanuit de Racereport tijd (zijn toen gefuseerd), voor die tijd had ik nog F1 Racing. Was ook een goed blad.

Fabian

Is dat F1 racing toen niet failliet gaan. Kan me herinneren dat ik daar een abonnement op had, maar na twee of drie keer was het over. Krijg ook nog steeds een Red Bull muis van die gasten! >:(

SDG

Citaat van: M@rc op 25 september 2012 - 15:12:28
Mijn abbonement op Formule1 heb ik opgezegd. Was het beu steeds over Nederlandse coureurs te lezen die toch niks bereikten binnen de F1. Niet het feit dat het Nederlanders waren stoorde mij, wel het feit dat het in de meeste gevallen niet meer over de F1 ging. Ik vond ook de titel "Het snelste blad van Nederland en Belgiƫ" ook wat misplaatst. Belgen kregen nog geen % van de aandacht die de Nederlanders kregen.

Ik stoor mij meer aan de inhoudelijke foutjes die telkens weer in het blad staan, met name bij de historische artikelen, en de zetfouten die nog steeds af en toe opduiken (een artikel dat plots afgebroken wordt en waarvan de laatste regels ontbreken). Ik vind het hoe dan ook nog steeds het beste Nederlandstalige autosportblad dat er te koop is.

SDG

Citaat van: Fabian op 25 september 2012 - 17:06:37
Is dat F1 racing toen niet failliet gaan. Kan me herinneren dat ik daar een abonnement op had, maar na twee of drie keer was het over. Krijg ook nog steeds een Red Bull muis van die gasten! >:(

Heb je het over deze hier? Bestaat nog steeds, hoor.

http://www.f1racing.co.uk

Kootje

Was ooit ook kortstondig 'n Nederlandse versie van. ;)