kan Alonso renault weer laten winnen ???

Gestart door profile300, 31 januari 2008 - 17:32:57

« vorige - volgende »

alonsolover

Ik vind op de laatste races was hamilton voorgetrokken,
anders zouden ze nooit zo'n uitspraken zeggen

Ferrari 2010

Je zou voor minder iemand gaan voortrekken als degene met wie je hem gelijk zou moeten stellen je tegenwerkt ::)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

alonsolover

ja,daar heb je gelijk,
ik heb curieuz wat kovalainen zal meemaken dit seizoen

Jasper

Citaat van: Tim op 06 maart 2008 - 13:31:14
(China)

Natuurlijk zijn er ook de keren geweest dat Hamilton voorgetrokken werd, en zeker op het einde van het seizoen. Maar het is verkeerd om te zeggen dat Hamilton altijd de eerste man was, dat heeft de GP van Monaco bewezen. Tegen het einde van het seizoen waren er wel redenen genoeg om voor Hamilton te gaan. Alonso stond een beetje achter Hamilton en gedroeg zich als een klein kind. De kwalificatie in Hongarije was daar het beste voorbeeld van.

scho0634

Monaco?

Lijkt mij vrij logisch dat een teambaas zegt dat ze juist daar elkaar niet moeten aanvallen. Lijkt mij geen vreemde teamorder.

Jasper

Maar mensen toch, jullie lezen dus niet hé.

Meatball (of was het iemand anders?) zei dat Hamilton altijd de eerste man was, Monaco bewijst dat dat niet zo was want dan hadden ze er wel voor gezorgd dat Hamilton had gewonnen.

scho0634

Ik geloof niet dat Lewis vanaf de 1e race 1e man was. Gedurende het seizoen is hij dat duidelijk wel geworden. Hoewel de puntenvoorsprong nooit heel groot is gewoorden.

Op Monaco is het lastig inhalen, kan me voorstellen dat ze daar zeggen dat ze elkaar niet mogen bevechten. Maar als Hamilton daar nr 1 was geweest hadden ze het wel in de pits kunnen doen.


_Makke_

Het is nogal redelijk idioot te stellen dat Lewis al 1ste rijder was vanaf Melbourne. Natuurlijk was Alonso 1ste piloot. Ze gaan een rookie niet voortrekken tov een 2-voudig wereldkampioen. Later in het seizoen veranderde de situatie grondig. Maar dat heeft Alonso aan zichzelf te danken, en dan nog, ik vond Hamilton veel consistenter dan Alonso die regelmatig van die kleine foutjes maakte. Dus vond ik het helemaal niet onterecht dat Lewis werd aanzien als 1ste piloot naarmate het seizoen vorderde.

scho0634

Dat vond ik wel onterecht omdat McLaren al die jaren gelijkheid van coureurs predikte. Uitspraken als 'we racen tegen Alonso en niet tegen Kimi' zijn daarom onbegrijpelijk en tov je eigen coureur redelijk schandalig.

Maar goed, ouwe koeien en een sloot, he ;)

alonsolover

Nu ja,
hopelijk komen we dit niet meer veel tegen in het vervolg

scho0634

Citaat van: alonsolover op 12 maart 2008 - 21:28:11
Nu ja,
hopelijk komen we dit niet meer veel tegen in het vervolg
Hopelijk wel! Wat is f1-jaar zonder controverse ;)

alonsolover


Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 12 maart 2008 - 19:52:44
Dat vond ik wel onterecht omdat McLaren al die jaren gelijkheid van coureurs predikte. Uitspraken als 'we racen tegen Alonso en niet tegen Kimi' zijn daarom onbegrijpelijk en tov je eigen coureur redelijk schandalig.

Maar goed, ouwe koeien en een sloot, he ;)
Ik vind dat niet schandalig tov de coureur, maar schandalig van die coureur waartegen zeraceten. Ze raceten tegen Alonso, maw, Alonso wilde niet meewerken met het team, dus is Alonso de probleemmaker.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

En toch waren ze,als ze Alonso hadden gesteund,wk geworden.
Hij had nooit van die domme beginnersfouten gemaakt zoals Hamilton,wat zeer begrijpenlijk is trouwens.
Een eerstejaar verkiezen boven een 2 voudig wk blijft dom vind ik.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat