kan Alonso renault weer laten winnen ???

Gestart door profile300, 31 januari 2008 - 17:32:57

« vorige - volgende »

SgtPepper

Volgens mij zal het ook uitkijken worden hoe ze zullen rijden zonder tractiecontrole :)

alonsolover

Hopelijk rijden ze goed maar de testtijden zien er niet goed uit >:(

razzle_dazzle

Testtijden zeggen helemaal niets. Mclaren was jarenlang de koning van de winter, maar als puntje bij paaltje kwam bakte hun bolide er niets van.

Ik verwacht dat Renault toch een serieuze sprong voorwaarts gaat maken met de input van Alonso en co. Diens ervaring bij Mclaren zal zeker van pas komen in die evolutie.


scho0634

Bovenstaande verwacht ik eigenlijk ook wel. Wellicht niet vanaf dag 1, maar zeker gedurende het seizoen verwacht ik toch een opgaande lijn. Mede door Alonso.

Dat hijzelf roept dat podiums alleen in zijn dromen haalbaar zijn zegt mij niets. Hij wil zichzelf voor het seizoen ongetwijfeld lekker in het underdog hoekje drukken. Iedereen snapt dat Alonso nooit tevreden zal zijn als het podium een jaar lang buiten zijn bereik blijft. Sterker nog, hij zal zelf heus niet denken dat hij de titel ff terugpakt, maar hij heeft heus wel goede hoop op een GP winst.

McChouffe

Ik hoop eigenlijk stiekem een beetje dat Renault er niks van bakt, maar dan ook helemaal niks. Het zal misschien mettertijd de nek van Alonso tot normale proporties herleiden.
In het begin zal hij het misschien wel steken op behekste lichtbakken, Voodoo-popjes en roze olifanten maar misschien ziet hij tegen het einde van het seizoen wel het licht.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Citaat van: McChouffe op 27 februari 2008 - 22:02:08
Ik hoop eigenlijk stiekem een beetje dat Renault er niks van bakt, maar dan ook helemaal niks. Het zal misschien mettertijd de nek van Alonso tot normale proporties herleiden.
In het begin zal hij het misschien wel steken op behekste lichtbakken, Voodoo-popjes en roze olifanten maar misschien ziet hij tegen het einde van het seizoen wel het licht.
Let it be!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Citaat van: McChouffe op 27 februari 2008 - 22:02:08
Ik hoop eigenlijk stiekem een beetje dat Renault er niks van bakt, maar dan ook helemaal niks. Het zal misschien mettertijd de nek van Alonso tot normale proporties herleiden.
In het begin zal hij het misschien wel steken op behekste lichtbakken, Voodoo-popjes en roze olifanten maar misschien ziet hij tegen het einde van het seizoen wel het licht.
Hoopte je dat destijds ook van Sdhumacher, Prost, Senna, Mansell of Lauda? ;)

alonsolover

Citaat van: McChouffe op 27 februari 2008 - 22:02:08
Ik hoop eigenlijk stiekem een beetje dat Renault er niks van bakt, maar dan ook helemaal niks. Het zal misschien mettertijd de nek van Alonso tot normale proporties herleiden.
In het begin zal hij het misschien wel steken op behekste lichtbakken, Voodoo-popjes en roze olifanten maar misschien ziet hij tegen het einde van het seizoen wel het licht.
Wat heb jij eigentlijk tegen alonso?
hij is een heel goede coureur en daarvoor ben ik ook fan van hem!

scho0634

Citaat van: alonsolover op 29 februari 2008 - 18:32:56
Citaat van: McChouffe op 27 februari 2008 - 22:02:08
Ik hoop eigenlijk stiekem een beetje dat Renault er niks van bakt, maar dan ook helemaal niks. Het zal misschien mettertijd de nek van Alonso tot normale proporties herleiden.
In het begin zal hij het misschien wel steken op behekste lichtbakken, Voodoo-popjes en roze olifanten maar misschien ziet hij tegen het einde van het seizoen wel het licht.
Wat heb jij eigentlijk tegen alonso?
hij is een heel goede coureur en daarvoor ben ik ook fan van hem!
Velen hier vinden hem arrogant. Ik vind dat van veel topcoureurs en stoor me daar dan ook niet zo aan. Buiten dat heeft niemand van ons hem ooit gesproken. Misschien is het best een aardige gast om een beiertje mee te pakken.

Ferrari 2010

Ik vind het niet extreem erg dat hij arrogant is, zoals 0634 al zei zijn veel topcoureurs dat. Waar ik me wel aan stoor is zijn hypocriet gedoe. Hij maakt zichzelf belachelijk, je moet zijn uitspraken enzo maar eens volgen, belachelijk gewoonweg.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Citaat van: 0634 op 29 februari 2008 - 19:27:39
Buiten dat heeft niemand van ons hem ooit gesproken. Misschien is het best een aardige gast om een beiertje mee te pakken.
Ik en een handje vol journalisten hadden het graag gedaan tijdens de twee uur dat zijn wagen gefixed werd op Spa ( en "after I eat lunch"). Na twee uur ronddraaien dook Fernando mooi de menigte in zonder een woord te zeggen ;)

scho0634

Citaat van: Tim op 01 maart 2008 - 13:41:16
Citaat van: 0634 op 29 februari 2008 - 19:27:39
Buiten dat heeft niemand van ons hem ooit gesproken. Misschien is het best een aardige gast om een beiertje mee te pakken.
Ik en een handje vol journalisten hadden het graag gedaan tijdens de twee uur dat zijn wagen gefixed werd op Spa ( en "after I eat lunch"). Na twee uur ronddraaien dook Fernando mooi de menigte in zonder een woord te zeggen ;)
Wat is daar dan mis mee?
Dat is zijn goed recht. Omdat hij f1 kampioen is hoeft hij echt niet met iedereen te praten. Iedereen wil met hem praten.
Het is voor jou interessant om met hem te praten maar voor hem niet zo interessant om met jou te praten.

Tenzij hij vaak op dit forum zit, en jou derhalve kent ;)

Tim C

#27
Nadat hij, twee uur daarvoor, vriendelijk had gezegd dat hij eerst even ging eten en daarna even kwam praten ;)

Als de man vriendelijk had uitgelegd dat hij liever iets anders deed stonden wij ook ergens anders ons ding te doen. ;)

scho0634


McChouffe

Citaat van: alonsolover op 29 februari 2008 - 18:32:56
Citaat van: McChouffe op 27 februari 2008 - 22:02:08
Ik hoop eigenlijk stiekem een beetje dat Renault er niks van bakt, maar dan ook helemaal niks. Het zal misschien mettertijd de nek van Alonso tot normale proporties herleiden.
In het begin zal hij het misschien wel steken op behekste lichtbakken, Voodoo-popjes en roze olifanten maar misschien ziet hij tegen het einde van het seizoen wel het licht.
Wat heb jij eigentlijk tegen alonso?
hij is een heel goede coureur en daarvoor ben ik ook fan van hem!

Alonso is een hele goede coureur, met een berg talent. Hij is alleen een ongelooflijk slechte verliezer, die altijd wel flauwe excuses weet te verzinnen en bijna altijd de fout op iets/of iemand anders steekt.

Citaat van: 0634 op 28 februari 2008 - 21:02:19
Citaat van: McChouffe op 27 februari 2008 - 22:02:08
Ik hoop eigenlijk stiekem een beetje dat Renault er niks van bakt, maar dan ook helemaal niks. Het zal misschien mettertijd de nek van Alonso tot normale proporties herleiden.
In het begin zal hij het misschien wel steken op behekste lichtbakken, Voodoo-popjes en roze olifanten maar misschien ziet hij tegen het einde van het seizoen wel het licht.
Hoopte je dat destijds ook van Sdhumacher, Prost, Senna, Mansell of Lauda? ;)

Voor Prost, Senna, Mansell en Lauda was ik nog te jong. Maar van Schumacher kan ik me niet herinneren dat hij flauwe excuses moest verzinnen of de schuld op zijn team stak.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.