Super Aguri

Gestart door KVDracer, 30 januari 2008 - 12:23:28

« vorige - volgende »

Zal Super Aguri het seizoen 2008 kunnen afmaken?

JA
7 (58.3%)
NEEN
5 (41.7%)

Totaal aantal stemmen: 10

KVDracer

Er zijn de laatste dagen toch steeds meer geruchten dat Super Aghuri het einde van het seizoen 2008 niet zal halen. Hetgeen ik ten zeerste zou betreuren want ik vind het toch wel een team dat nog eens voor verassingen kan zorgen en is in mijn ogen, ondanks de steun van Honda, nog een van de weinige privé teams of laat het me anders zeggen een team dat door liefde voor de sport is opgestart. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik betwijfel of ze het wel gaan halen en dat het een tweede Arrows verhaal wordt en het team midden het seizoen wegvalt.

KVDracer

Ik heb dus ook NEEN gestemd.

alonsolover

Ik denk wel dat ze het seizoen zullen halen

Jasper

Eerlijk gezegd, ik heb geen enkel idee. Het artikel dat ik net las op de site, is het eerste dat ik ervan hoor.

Ferrari 2010

Ik hoop het, maar 2 van de 3 Japanese teams staan er momenteel niet goed voor, en Super Aguri staat er dan toch wel het slechts van al bij... Ik hoop dat ze blijven, maar heb toch neen gestemd omdat ik vrees dat het niet zal lukken. Ondanks de bedoeling van komend seizoen 24 wagens aan de start te hebben, zullen we binnen enkele siezoenen maar 20 wagens of minder meer hebben...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

Het moet in een land als Japan toch mogelijk zijn om sponsors te vinden,dus ik hoop dat ze het halen.
Ze hebben toch af en toe wat getoond.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

Japanners hebben daar het geduld niet voor (alleen al het toyota-beleid getuigt daarvoor), als zij een team sponsoren verwachten ze dat dat team presteert, is het dit jaar niet, dan wel volgend jaar. Maar dat is niet de F1, in de F1 is het een proces om tot de top te gaan behoren, en zelfs dan kan het zijn dat je steeds slechts 2de eindigt. En dan zeggen de japkes: wij willen winnen en da ga ni me ullie, dus doeidoei
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

supersteven

ik geloof dat ze het halen

ze hebben al iets gepresteerd wat ze bij prodrive niet aandurven

een f1 team beginnen zonder iets en toch overal kunnen starten
let the sunshine shine in your heart

Ferrari 2010

Prodrive heeft gezegd: wij komen naar de F1 als we (zo goed als) alles van andere teams mogen kopen. Dit gaat niet, en ze zijn uiteraard dus ook niet voorbereidt op het zelf maken van een chassis etc., ze kunnen toch moeilijk naar de grid komen met enkel ene motorblok?!? En Super Aguri een F1-team zonder iets? Zonder Honda hadden ze nooit gestart geraakt, zelfs als ze elders een blok hadden gevonden.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.