Raad de stad

Gestart door TheIceman, 19 januari 2008 - 17:03:50

« vorige - volgende »

scho0634

Citaat van: Schumi nr1 op 22 december 2008 - 18:21:29
Citaat van: Ferrari 2008 op 22 december 2008 - 18:16:37
Citaat van: Schumi nr1 op 22 december 2008 - 18:08:13
Aaaaaaaaargh, komaan, dit ligt toch voor de hand liggend, zo duidelijk, Brugge natuurlijk! Een foto van het belfort op de grote markt om correct te zijn. http://nl.wikipedia.org/wiki/Belfort_van_Brugge
Eeuh, als je van Antwerpen bent en nog nooit in Brugge bent geweest, ligt dat niet voor de hand hoor :) Als ik het men west-vlaamse vrienden had laten zien hadden ze het waarschijnlijk direct herkend, maar zo voor de hand ligt het niet ;D

Antwerpenaren kijken ook niet verder dan hun eigen stad hé en om het met de woorden van Erik Van Looy te zeggen: "Antwerpen is stad en de rest is parking (of zoiets)." ;) En inderdaad, ge moet eerder iets vragen aan uw "West Vlamse" medemens. Verder dacht ik dit gebouw toch wel wereldbekend was ...
Misschien wereldbekend in Belgie... Maar niet bij mij ;).

Nou ben jij aan de beurt.

Supermariobros

Citaat van: Schumi nr1 op 22 december 2008 - 18:08:13
Aaaaaaaaargh, komaan, dit ligt toch voor de hand liggend, zo duidelijk, Brugge natuurlijk! Een foto van het belfort op de grote markt om correct te zijn. http://nl.wikipedia.org/wiki/Belfort_van_Brugge

Wat laat, maar een dikke bingo.  :)

Jasper

Ik ben ook nog nooit in Brugge geweest (nog niet verder geraakt dan Gent, en als we naar de zee gingen, was het meestal met een grote boog rond Brugge :P) en ik kende dat gebouw ook niet hoor.

Schumi nr1

#828
Cultuurbarbaren!!!! :P ;)

Ok hier is de volgende opdracht:

Jasper


Schumi nr1


Ferrari 2010

Geraardsbergen ;) Mij laat je daar niet intrappen, ik word vanzelf achterdochtig als ik da manneke zie staan pissen :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

brussel. Zelf nederlanders weten dat ;)

Schumi nr1

Citaat van: Ferrari 2008 op 23 december 2008 - 19:20:11
Geraardsbergen ;) Mij laat je daar niet intrappen, ik word vanzelf achterdochtig als ik da manneke zie staan pissen :P

Inderdaad, 't is Geraardsbergen, maar dien "Hollander" hier boven is er toch lekker in gelopen :). 't was inderdaad een beetje een valstrik, maar een Belg mag er normaal niet in lopen. Dus aan u de volgende.

scho0634

haha, da's idd een goeie... ;D

Die was nieuw voor mij...

Eric

In Geraardsbergen beweren ze dat hun manneke de oudste is...moest het zo zijn dan mogen ze hem wel beter onderhouden.

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 23 december 2008 - 19:45:17
haha, da's idd een goeie... ;D

Die was nieuw voor mij...
En dat zelfs na mijn post, das niet al te sterk hé :)

Welke stad zoek ik? Deze keer geen monument :)
Niet in de bron kijken aub.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Citaat van: Ferrari 2008 op 24 december 2008 - 08:14:32

En dat zelfs na mijn post, das niet al te sterk hé :)

Ik dacht dat je een geintje maakte... :-[

Schumi nr1

Malmedy als ik mij niet vergis.

Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.