Raad de stad

Gestart door TheIceman, 19 januari 2008 - 17:03:50

« vorige - volgende »

The REAL BUTTON Freak

Citaat van: Jasper op 14 juni 2008 - 14:18:38
Aan je uitleg te zien had je het over Duffel, maar aan de foto is het duidelijk: zo'n majestueus gebouw, een prachtige omgeving, lichtblauwe hemel... dat kan alleen maar Lier zijn!

Het gaat over STEDEN niet over boerndorpjes, hoewel het in Lier soms gezellig vertoeven is, een goede maaltijd in de tuin van het theater café en daarna een guinness aan de zimmertoren op een warme zomeravond sla ik nooit af.

Ferrari 2010

Citaat van: The REAL BUTTON  Freak op 14 juni 2008 - 14:24:05
Citaat van: Jasper op 14 juni 2008 - 14:18:38
Aan je uitleg te zien had je het over Duffel, maar aan de foto is het duidelijk: zo'n majestueus gebouw, een prachtige omgeving, lichtblauwe hemel... dat kan alleen maar Lier zijn!

Het gaat over STEDEN niet over boerndorpjes
Waarom wordt mijn woonplaats weeral gediscrimineerd? Lang leve de rustige boerendorpjes! Daar waar je nog rond je kan kijken zonder overal stenen te zien, zonder dat je in de stinkende lucht zit, en waar je niet met 10.000 in een km² woont.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

Ik heb niets tegen boerendorpjes maar zelf woon ik al 52 jaar in een grote stad.
Ik zou me kapot vervelen in zo'n dorp. Geef mij maar het bruisende stadsleven.

Ferrari 2010

Citaat van: Schumi nr1 op 14 juni 2008 - 12:44:46
Ik weet praktisch zeker dat het in Brussel is en denk dat het de OLV Kathedraal is. Het is dicht bij het Centraal Station.
Je had de stad juist, aan jouw om de volgende te posten ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Citaat van: Ferrari 2008 op 14 juni 2008 - 15:34:59
Citaat van: The REAL BUTTON  Freak op 14 juni 2008 - 14:24:05
Citaat van: Jasper op 14 juni 2008 - 14:18:38
Aan je uitleg te zien had je het over Duffel, maar aan de foto is het duidelijk: zo'n majestueus gebouw, een prachtige omgeving, lichtblauwe hemel... dat kan alleen maar Lier zijn!

Het gaat over STEDEN niet over boerndorpjes
Waarom wordt mijn woonplaats weeral gediscrimineerd? Lang leve de rustige boerendorpjes! Daar waar je nog rond je kan kijken zonder overal stenen te zien, zonder dat je in de stinkende lucht zit, en waar je niet met 10.000 in een km² woont.

Groot gelijk Gerben, ik woon ook in een boerendorp en het is er tenminste rustig! Een stad als Gent, Antwerpen, e.d. Niet voor mij hoor.

Ferrari 2010

Ik zit op kot in Gent, ik kan er nog mee leven, waar ik zit is het relatief rustig en ruim, maar ik zou niet graag tussen de flatgebouwen zitten, of andere plekken waar het enige wat je kan zien stenen en beton is, of wat kasseiën. Een bruisende stad kan leuk zijn, maar het is er nooit rustig. Bovendien is het enige wat er leeft de mens en een hoop ongedierte. Hier wordt ik smorgens in de zomer wakker met het gefluit van vogels op de achtergrond (of de loeiende koeien in de wei aan de overkant :)). Geef mij maar een plek waar je rustig op je gemak bent. Drukte is op sommige momenten gezellig, maar ik zit savonds toch liever in de rust :)

BTW, ik weet dat dit off-topic is, maar momenteel kan enkel Schumi nr1 on-topic posten :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TheIceman

Ik woon rustigjes in een dorpje met 10.000 inwoners. Nou ja, de gemeente 10.000, ik denk de plaats zelf 7.000 ofzo. Rustig is goedd :)

Martin

Maar goedd is fout. ;D

Schumi nr1

#173
Veel te eenvoudig volgens mij, maar 't komt door een gebrek aan inspiratie.


Jasper

Sint-Niklaas uiteraard. :) Het zou moeilijker geweest zijn zonder luchtballon. ;)

Martin

Bijna allemaal Belgische steden. Dat val niet mee voor een kaaskop. ;)

Schumi nr1

Citaat van: Jasper op 16 juni 2008 - 17:28:34
Sint-Niklaas uiteraard. :) Het zou moeilijker geweest zijn zonder luchtballon. ;)

Inderdaad, die hint was misschien iets te eenvoudig :). Dus het is aan jou om een nieuwe afbeelding te plaatsen.

Citaat van: Martin op 16 juni 2008 - 17:32:59
Bijna allemaal Belgische steden. Dat val niet mee voor een kaaskop. ;)

Hehe, maar het is  wel een uitstekende gelegenheid om het cultureel erfgoed van je zuiderburen te ontdekken ;). En dat zou net zo zijn voor ons bij onze noorderburen mochten er wat meer Nederlanders zijn die het goede antwoord geven :).


Ferrari 2010

Zeg, Sint-Niklaas hadek nu ook geweten hoor, weliswaar ook door de luchtballonnen ;D ;D
Nu, deze laatste foto, kzou het niet weten, maar ik vind het wel verspilling van zitruimte :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin