Nacht races

Gestart door erikimi, 17 januari 2008 - 22:00:27

« vorige - volgende »

Ik vind de komende nachtraces....

Helemaal te gek
Wel leuk
Veranderd er wat???
Niet doen, te gevaarlijk
Niet doen, wat een onzin

erikimi

De nacht races die voor dit jaar staan gepland, hebben zoals te verwachte voor en tegen standers. Persoolijk ben ik helemaal voor. Het brengt volgens mij een stuk extra speltakel, en je hoeft niet meer bij nacht en ontij uit bed. (ook al heeft dat wel zijn charme).

Wat is jullie mening?
Geniet van het leven en laat je niet leven

KVDracer

Ik vind dit wel leuk, voor één-twee races per seizoen. Maar ik hoop juist dat ze van Australië geen nachtrace maken is het goed. Want ik vind deze race ook zijn charme hebben dat je er midden in de nacht voor uit uw bed moet, terwijl de rest van België nog slaapt. Maar ik vind de nachtrace zeker een experiment waard.

Ferrari 2010

Neen danku, ik sta liever gewoon op om naar een race te gaan kijken. Overigens gaan ze zoveel lampkes hangen dat wij als fans waarschijnlijk enkel het verschil gaan merken doordat het asfalt niet opwarmt of de regen niet zo snel droogt. Ik ben altijd tegen geweest en ben niet van plan snel van mening te veranderen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C


QMaverick

Lijkt mij voor een keer wel aardig, maar de, voor mij, toegevoegde waarde NUL... Voor Eccie zal het wel vet kassa worden...
QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl

TM

Citaat van: KVDracer op 17 januari 2008 - 22:46:53
Ik vind dit wel leuk, voor één-twee races per seizoen. Maar ik hoop juist dat ze van Australië geen nachtrace maken is het goed. Want ik vind deze race ook zijn charme hebben dat je er midden in de nacht voor uit uw bed moet, terwijl de rest van België nog slaapt. Maar ik vind de nachtrace zeker een experiment waard.

Die race is daar om acht uur 's avonds, plaatselijke tijd => dat is precies 14.00 hier... zo "nachtelijk" is deze race nog niet, maar wel ideaal voor ons!

nible

Nachtraces, langs de ene kant denk ik, woow zalig. Maar als je dan meer begint na te denken over de risicos enzo denk ik dat het wel een gok is die ze nemen. Als het nu bijvoorbeeld regent ofzo. En ook bijvoorbeeld bij de 24uren heben de wagens achterlichten en koplampen, formule 1 heeft deze middelen niet. Ik hoop dat de weg goed genoeg zal verlicht zijn. En ik denk ook dat de rondetijden wat aan de lage kant zullen liggen. Ik denk niet dat de coureurs van eerste keer volle snelheid over een relatief donker circiut zullen scheuren.... Ben toch benieuwd....

erikimi

Ntauurlijk is zon race eerst wennen voor de mannen, maar daarvoor zijn natuurlijk genoeg mogelijkheden tijdens de training en kwalificatie.
Geniet van het leven en laat je niet leven

meatball

Waarom toch altijd dingen veranderen die goed zijn >:(
Het is toch net tof dat als er ergens aan de andere kant van de wereld word geracet dat we dat dan merken.
Anders kan je net zo goed alle race's in Europa rijden,want wat ik hieruit afleidt is dat de rest van de wereld geen fuck intresseert.
Het is immers altijd wel ergens te wereld vroeg of laat als er een race is,dus als men enkel met ons rekening houdt dan kan je net zo goed in de rest van de wereld wegblijven.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

supersteven

wel interessant om uit te proberen

en de fictie wordt alweer ingehaald door de realiteit
let the sunshine shine in your heart

TheIceman

Citaat van: meatball op 18 januari 2008 - 19:58:31
Waarom toch altijd dingen veranderen die goed zijn >:(
Het is toch net tof dat als er ergens aan de andere kant van de wereld word geracet dat we dat dan merken.
Anders kan je net zo goed alle race's in Europa rijden,want wat ik hieruit afleidt is dat de rest van de wereld geen fuck intresseert.
Het is immers altijd wel ergens te wereld vroeg of laat als er een race is,dus als men enkel met ons rekening houdt dan kan je net zo goed in de rest van de wereld wegblijven.
Deze mening deel ik met je.

Ferrari 2010

Citaat van: nible op 18 januari 2008 - 17:44:38
Nachtraces, langs de ene kant denk ik, woow zalig. Maar als je dan meer begint na te denken over de risicos enzo denk ik dat het wel een gok is die ze nemen. Als het nu bijvoorbeeld regent ofzo. En ook bijvoorbeeld bij de 24uren heben de wagens achterlichten en koplampen, formule 1 heeft deze middelen niet. Ik hoop dat de weg goed genoeg zal verlicht zijn. En ik denk ook dat de rondetijden wat aan de lage kant zullen liggen. Ik denk niet dat de coureurs van eerste keer volle snelheid over een relatief donker circiut zullen scheuren.... Ben toch benieuwd....
De baan zal verlicht worden zoals een voetbalveld, of misschien nog meer. Voor de rijders zelf zal het niet veel verschil uitmaken, voor de veiligheid dus ook niet. En dat is net waarom ik liever snachts had opgestaan, je zit dan met een andere sfeer in je zetel. Als ze dan toch nachtraces willen, dan moeten ze dat doen met verlichtte wagens, dan had ik het interessant gevonden. Nu vind ik het vooral energieverspilling en bovendien ook nog eens lastig. Voor een race snachts moet je gewoon even opstaan, een race overdag bepaalt heel je dag, je kan geen daguitstap doen of je moet het al gaan opnemen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Ik kijk er wel naar uit naar zo'n avondrace, ben benieuwd hoe alles gaat verlopen. Het circuit zal meer dan goed verlicht zijn, dus laat maar komen een avondrace!

alonsolover


amp

Ik had er anders geen enkel probleem mee om eens vroeg op te staan om een bepaalde race te zien, kvond dat best wel plezant. We zullen wel zien of de verlichting voldoende werkt, ben trouwens ook benieuwd welk effect het zou geven mocht het er dan nog eens bij regenen ook..

ps: alonsolover, uw post neemt een gans scherm in bij mij, dus een kleiner fotoke zou wel aangenamer zijn  ;)