Alexander Wurz

Gestart door TheIceman, 09 oktober 2007 - 07:11:06

« vorige - volgende »

Tim C

45/69 is absoluut niet gebuisd. Wat jij ervan maakt is een farce, niemand zegt hier dat hij beter is dan zus en zo alleen dat hij helemaal niet zo slecht is als jij hem voorstelt.

Jasper

Citaat van: meatball op 18 oktober 2007 - 19:19:07
Als ik jullie zo hoor was Wurz een soort combinatie van Senna,Prost en Schumacher,alleen is men vergeten zijn resultaten en wereldtitels in de jaaroverzichten te vermelden.

Dan hoor je niet zo goed...

scho0634

Citaat van: Jasper op 18 oktober 2007 - 21:30:41
Citaat van: meatball op 18 oktober 2007 - 19:19:07
Als ik jullie zo hoor was Wurz een soort combinatie van Senna,Prost en Schumacher,alleen is men vergeten zijn resultaten en wereldtitels in de jaaroverzichten te vermelden.

Dan hoor je niet zo goed...

hehehe, die is leuk ;D

meatball

Citaat van: Tim op 18 oktober 2007 - 20:19:42
45/69 is absoluut niet gebuisd. Wat jij ervan maakt is een farce, niemand zegt hier dat hij beter is dan zus en zo alleen dat hij helemaal niet zo slecht is als jij hem voorstelt.
Als je schoolmeester wil spelen en punten geven,wat van mij niet hoeft,moet je het goed doen.
69 race's is max 690 punten,45 op 690 is zwaar gebuisd.
Trouwens als jullie hem zo goed vinden hoe komt het dan dat hij bij de poll man van de race maar 3 maal voorkomt en een schamele 7 stemmen kreeg?
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

Citaat van: meatball op 19 oktober 2007 - 05:30:38
Citaat van: Tim op 18 oktober 2007 - 20:19:42
45/69 is absoluut niet gebuisd. Wat jij ervan maakt is een farce, niemand zegt hier dat hij beter is dan zus en zo alleen dat hij helemaal niet zo slecht is als jij hem voorstelt.
Als je schoolmeester wil spelen en punten geven,wat van mij niet hoeft,moet je het goed doen.
69 race's is max 690 punten,45 op 690 is zwaar gebuisd.
Trouwens als jullie hem zo goed vinden hoe komt het dan dat hij bij de poll man van de race maar 3 maal voorkomt en een schamele 7 stemmen kreeg?
Het voorkomen in die poll heeft puur te maken met de eindpositie, en de stemmen gaan doorgaans naar iemand van de top 4, tenzij er een andere een echt opmerkelijke prestatie heeft gereden. Ga eens andere rijders na man, er zijn er genoeg met minder stemmen hoor!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

amp

#35
Wurz is nu aangenomen als testrijder voor Honda, en zelfs als reserverijder..
'k Vind dat toch een beetje vreemd, nadat hij afscheid genomen had, met als reden te weinig motivatie en dergelijke..

Het doet me denken dat Wurz niet 100% weet wat hij wil, maar ik ben er wel van overtuigd dat hij Honda zal kunnen helpen met zijn ervaring.


_Makke_

Nja zeer raar... Als je op zo'n radicale manier (want voor de laatste race uit de F1 stappen noem ik radicaal) uit de f1 stapt door het feit dat je niet genoeg motivatie hebt, dan vind ik het raar dat hij zijn motivatie nu reeds terug heeft. Ik kan maar 1 mogelijk verhaal bedenken, na zijn zwakke prestaties afgelopen seizoen (want als je die vergelijkt met die van Rosberg...) had hij ook wel door dat hij zou vervangen worden. Terug testpiloot worden bij Williams zou gelijkstaan aan een degradatie en aan het falen als piloot. Volgens mij heeft hij de eer aan zich willen houden en is hij dan plots uit de F1 gestapt. Nu hij alles eens kunnen bekijken en vind zijn motivatie zogezegd terug, en stapt hij terug in F1, als testpiloot bij Honda...

Alleszins is het een rare situatie. Maar ik moet met sommige hier wel akkoord gaan en zeggen dat hij als F1 piloot zich nooit echt heeft kunnen doorzetten. Desalniettemin heeft hij een reputatie als goede testrijder. Dus het aanwezig zijn van Wurz in de F1 is zeker gerechtvaardigd.

janke

Citaat van: Doefie op 09 oktober 2007 - 20:11:36
Ik zie Ralf Schumacher nog "toevallig" terug naar Williams gaan.
Had je dus helemaal mis.

Uhh, hoe zit het nu met zijn Le Mans aspiratie's (die van Wurz).Van Williams naar Honda?? Heel veel mensen denken dat Brawn daar binnen "No Time" een wk winnaar van maakt. Daar geloof ik niet in. Zorg eerst maar eens dat je de mensen op de goede plaats hebt staan. En Japan (lees Honda) kijkt over je schouder mee. Bij dat volk ben je de ene dag een topper en een jaar later een loser. Maar ik snap die Wurz wel. Testcoureur/3de rijder brengt ook geld in het laatje.
Some things are too important to be left in the past.

Jasper

Wurz is trouwens een uitstekende testcoureur hoor, maar in de races komt het er niet uit.