test Barcelona

Gestart door fawlty, 16 april 2008 - 20:18:07

« vorige - volgende »

fawlty

wat vonden jullie van de test in barcelona, ik weet dat het maar 'tests' zijn maaralonso toch voor schumi...  heeft er iemand foto's van de nieuwe neus van ferrari? die nieuwe van honda vind ik in ieder geval schitterend... Jullie mening ?
Ja sluw is die Hamilton

scho0634

er staat een linkje naar foto's op het 'f1 verbeteringen' -topic.

Verder heb ik niet een mening over de tests. Zoals je zelf al zegt, zijn het 'maar ' tests. Verder leuk voor de teams, maar voor ons niet echt veelzeggend, omdat we niet weten wat ze doen.

alonsolover

Hopelijk vind renault een paar tienden, denk het wel

scho0634

Helaas voor Renault bestaat de kans dat de rest die paar tienden ook wel vind... ;)

meatball

Citaat van: 0634 op 16 april 2008 - 21:41:59
Helaas voor Renault bestaat de kans dat de rest die paar tienden ook wel vind... ;)
Wie met achterstand aan het seizoen begint haalt dat meestal niet meer op,dat is in het verleden al voldoende bewezen.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

Citaat van: fawlty op 16 april 2008 - 20:18:07
wat vonden jullie van de test in barcelona, ik weet dat het maar 'tests' zijn maaralonso toch voor schumi...
Het zijn maar tests, een Super Aguri kan zelfs voor een Ferrari komen in een test.

Citaat van: fawlty op 16 april 2008 - 20:18:07heeft er iemand foto's van de nieuwe neus van ferrari? die nieuwe van honda vind ik in ieder geval schitterend... Jullie mening ?
Dat daarover al in een ander topic gediscussieerd wordt.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Deze testsessies zeggen totaal niets, tenzij je een hele dag aanwezig bent. Alle snelle tijden zijn gereden op slicks en sommige mensen zijn al bezig met werk voor 2009. Als we de sessie van gisteren voor waar mogen aannemen dan rijdt Barrichello over twee weken de rest naar huis.

Wizard

Citaat van: fawlty op 16 april 2008 - 20:18:07
wat vonden jullie van de test in barcelona, ik weet dat het maar 'tests' zijn maaralonso toch voor schumi...  heeft er iemand foto's van de nieuwe neus van ferrari? die nieuwe van honda vind ik in ieder geval schitterend... Jullie mening ?

Ja, ik heb de foto's van de neus van Ferrari. ;)

Voor de rest heeft BMW een "nieuwe" achtervleugels. Deze is gekarteld en zou de lucht iets wat vestoren achter de wagen, waardoor slipstream en dus inhalen wordt bemoeilijkt.

Oh, en STR en Renault rijden met de Red Bull haaienvin.

Folkert

Citaat van: meatball op 16 april 2008 - 21:43:45
Citaat van: 0634 op 16 april 2008 - 21:41:59
Helaas voor Renault bestaat de kans dat de rest die paar tienden ook wel vind... ;)
Wie met achterstand aan het seizoen begint haalt dat meestal niet meer op,dat is in het verleden al voldoende bewezen.
2003 is mooivoorbeeld waarin Williams en Mclaren ineens hun achterstand hadden ingehaald en waar Ferrari in Hungarije ineens op een ronde werd gereden door Rookie Alonso(een van de mooiste r aces :P)

Maar inderdaad, overhet algemeen gebeurt dat niet vaak. Tenzij de FIA zich er mee gaat bemoeien(1998, 2003, 2006)
Trotse vader van Rosalie(L)