Teampresentaties

Gestart door Supermariobros, 06 januari 2008 - 11:33:56

« vorige - volgende »

Doefie

Ik hoop voor Williams dat ze tijdens het seizoen doen wat ze tijdens de tests doen; tussen de Ferraris en de McLarens komen te staan. Vorig jaar is het Rosberg af en toe gelukt, hopelijk dit jaar meer.

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 15 januari 2008 - 20:18:25
Citaat van: Ferrari 2008 op 15 januari 2008 - 19:57:20
Mja, snelste tijd, gewoon wagen afgesteld voor een snel rondje zodat hij een beetje positief in het nieuws komt. Pure promotiestunt. De wintertests zijn zo onbetrouwbaar als wat, zoals we intussen al lang weten :)

Dat zei ik ook; stelt niks voor.

Maareeh niet zo achterdochtig, he ;)
Ach kom, de trage Renault van verleden jaar die de nieuwe Ferrari en McLaren achter zich laat. Dan moeten die nieuwe Ferrari en McLaren al erg slecht zijn. (ik weet niet juist in hoeverre de regels verandert zijn naar dit seizoen toe, dus daar kan het ook wel aan liggen) Ik die de Renault gewoon niet aan de top komend seizoen, aangezien de motor bevrozen is moet hun aerodynamisch pakket verleden jaar dan barslecht zijn geweest.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Die "trage" Williams van vorig jaar rijdt dit jaar wel met nummers 7 en 8 rond ;)

Ferrari 2010

#93
Dat is in feite 9 en 10, dus 5de plaats in het wk. Niet slecht, maar ze rijden daar zowat in het eenzame gat tussen best of the rest BMW en de slechtere teams.

De nieuwe Red Bull lijkt me overigens niets speciaals, een beetje zoals de Toyota, niet veel meer dan enkele lichte evoluties.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Citaat van: Ferrari 2008 op 16 januari 2008 - 14:39:18
Dat is in feite 9 en 10, dus 5de plaats in het wk. Niet slecht, maar ze rijden daar zowat in het eenzame gat tussen best of the rest BMW en de slechtere teams.

De nieuwe Red Bull lijkt me overigens niets speciaals, een beetje zoals de Toyota, niet veel meer dan enkele lichte evoluties.
Raar, die nummers 7 en 8 op de wagen zijn dan een vergissing?

De wagen was zelfs zo "traag" dat het als klantenteam voor het "moederteam" wist te eindigen...

Appelen en peren kan je niet met elkaar vergelijken, Ferrari en Williams dus ook niet ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Tim op 16 januari 2008 - 14:47:05
Citaat van: Ferrari 2008 op 16 januari 2008 - 14:39:18
Dat is in feite 9 en 10, dus 5de plaats in het wk. Niet slecht, maar ze rijden daar zowat in het eenzame gat tussen best of the rest BMW en de slechtere teams.

De nieuwe Red Bull lijkt me overigens niets speciaals, een beetje zoals de Toyota, niet veel meer dan enkele lichte evoluties.
Raar, die nummers 7 en 8 op de wagen zijn dan een vergissing?

De wagen was zelfs zo "traag" dat het als klantenteam voor het "moederteam" wist te eindigen...

Appelen en peren kan je niet met elkaar vergelijken, Ferrari en Williams dus ook niet ;)
Een vergissing kun je het moeilijk noemen, maar ik veronderstel dat McLaren ook zonder de Ferrari-info sneller dan Williams was geweest. traag waren ze niet, maar ze zaten toch nog niet in de buurt van BMW en Renault, vandaar zie ik niets fout in mijn bewering :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Alle wagens beginnen sterk op elkaar te lijken, alleen andere kleuren. Voorlopig is het alleen Ferrari die eens iets anders probeert (neus en voorvleugel), de rest gebruikt allemaal hetzelfde...

McChouffe

Citaat van: Doefie op 16 januari 2008 - 17:31:35
Alle wagens beginnen sterk op elkaar te lijken, alleen andere kleuren. Voorlopig is het alleen Ferrari die eens iets anders probeert (neus en voorvleugel), de rest gebruikt allemaal hetzelfde...

Ik verwacht nog wel grote verschillen in aerodynamica tussen de nu gepresenteerde wagens en de wagens die aan de start verschijnen in Melbourne.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

FerrariMan

En de zogezegde radicale voorvleugel of neus van Ferrari die er nog zou komen.

robbert

en die steekt er nog altijd niet op hé die neus. Die voorvleugel moet toch heel speciaal zijn hoor als ze ze nog nie monteren op die Ferrari. Laten we hopen dat het voordelen heeft voor Ferrari

Jasper

De walrus van Williams was ook radicaal, maar niet per se goed (al is het wat mij betreft niet gezegd dat die neus slecht was).

Doefie

Het ontbrak hen toen vooral aan snelheid, de voorvleugel zelf heb ik ook nooit slecht gevonden.

Ferrari 2010

Ja mannen, tseizoen is afgelopen, onhaalbaar. BMW heeft een supersonische snelheid behaalt, het zal moeilijk worden om ze dit seizoen van de titel te houden.
http://f1.gpupdate.net/nl/testresults.php?testID=905
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Citaat van: Ferrari 2008 op 17 januari 2008 - 07:37:52
Ja mannen, tseizoen is afgelopen, onhaalbaar. BMW heeft een supersonische snelheid behaalt, het zal moeilijk worden om ze dit seizoen van de titel te houden.
http://f1.gpupdate.net/nl/testresults.php?testID=905

;D

robbert

Citaat van: Ferrari 2008 op 17 januari 2008 - 07:37:52
Ja mannen, tseizoen is afgelopen, onhaalbaar. BMW heeft een supersonische snelheid behaalt, het zal moeilijk worden om ze dit seizoen van de titel te houden.
http://f1.gpupdate.net/nl/testresults.php?testID=905

loooooooooooolllllllllllllll :P